تیم اسکات از «صبح جو»، سی‌ان‌ان برای حملات «شرور» به شخصیتش انتقاد می‌کند: «اکثر نژادپرستان در کشور لیبرال هستند»

سناتور تیم اسکات – کاندیدای سابق ریاست جمهوری 2024 که به دونالد ترامپ تبدیل شده بود – انتقادات رسانه های لیبرال از شخصیت او را در روز پنجشنبه به فاکس نیوز محکوم کرد. شان هانیتی که “صبح جوسی‌ان‌ان و دیگران «نظرات زشت و زننده» را درباره او تبلیغ کرده‌اند.

او گفت: «بیشتر نژادپرستان در کشور لیبرال هستند.

بخش پنج شنبه شب “Hannity” با گفتن مجری برنامه آغاز شد: “گروه های هویتی در آمریکا، شما اجازه ندارید به آنها حمله کنید. اما به نظر می رسد که این فصل برای یک گروه، محافظه کاران آفریقایی-آمریکایی باشد.

هانیتی ادامه داد: “مطمئنم که شما از این موضوع خسته شده اید، زیرا من مطمئنا هستم.” “برخی از این نظرات نفرت انگیز است.”

اسکات در پاسخ گفت: “مطمئناً، آنها اظهارنظرهای پست و نفرت انگیزی هستند که از سمت چپ افراطی می آیند.”

به گفته اسکات، “اکثر نژادپرستان در کشور لیبرال هستند.”

اسکات افزود: «تعصبی که از چپ افراطی افراطی می آید، این روزها عادی است. “چرا؟ زیرا آنها نه تنها سعی می کنند به من حمله کنند، بلکه سعی می کنند اطمینان حاصل کنند که هر اقلیت دیگری که برای خود فکر می کند و حزب جمهوری خواه را در نظر می گیرد، می خواهد به تک تک آنها پیامی بفرستد: از آن خارج شوید. خط، و ما نیز به شما حمله خواهیم کرد.»

اسکات ادامه داد که آنچه را که او ارعاب می‌داند «با من کار نمی‌کند، و برای تک تک افراد آفریقایی-آمریکایی، اسپانیایی تبار، هزاره‌ها – هر کسی در اکثریت جمعیت یا جمعیت اقلیت، اگر به محافظه‌کاری اعتقاد دارید، برخیزید و حساب شوید.»

اسکات گفت: «چپ رادیکال، آن‌قدر از افرادی مثل من، افرادی مثل تو، شان، می‌ترسند که برای خودمان فکر کنیم و حقیقت را بگوییم، که هر کاری که ممکن است برای خاموش کردن حقیقت انجام می‌دهند. “اما این با من کار نمی کند، با دیگران کار نمی کند.”

هانیتی خاطرنشان کرد که اسکات احتمالاً در فهرست نامزدهای نامزد جمهوری خواه برای معاونت رئیس جمهور قرار خواهد گرفت و گفت: «این فقط یک واقعیت است. آیا این فقط وسیله ای برای ترساندن و تهدید شماست؟ یا شاید آنها توسط شما تهدید می شوند.»

اسکات پاسخ داد: «آنها قطعاً توسط من تهدید می شوند. آنها توسط من تهدید می شوند و توسط افرادی مانند من تهدید می شوند.

The post تیم اسکات از «مورنینگ جو»، سی‌ان‌ان به‌خاطر حملات «شرور» به شخصیتش انتقاد می‌کند: «بیشتر نژادپرستان در کشور لیبرال هستند» | ویدیو برای اولین بار در TheWrap ظاهر شد.

منبع