تیراندازی دسته جمعی در جشن سوپربول کانزاس سیتی چیفز جان یک دی جی رادیوی محلی را گرفت

فردی که در تیراندازی دسته جمعی روز چهارشنبه در کانزاس سیتی، میسوری جان خود را از دست داد، توسط همکاران و خانواده اش لیزا لوپز-گالوان، دی جی رادیو 44 ساله و مادر دو فرزند شناسایی شده است.

به گفته کانزاس سیتی، هنگامی که هواداران در حال خروج از جشن برای فرماندهان کانزاس سیتی، قهرمانان فعلی سوپربول NFL بودند، هنگام خروج از ایستگاه یونیون، 21 نفر دیگر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند. میسوری اداره پلیس.

به گفته پلیس، سه مظنون دستگیر شدند و حداقل یک اسلحه گرم از صحنه کشف شد. تحقیقات در مورد این تیراندازی ادامه دارد و انگیزه آن مشخص نیست.

بیشتر: 1 کشته و حداقل 21 زخمی بر اثر تیراندازی در رژه چیفز سوپربول در کانزاس سیتی: “تراژدی”

ایستگاه رادیویی محلی KKFI 90.1 FM تایید کرد که Lopez-Galvan، دی جی و مجری “Taste of Tejano” در تیراندازی کشته شده است.

“با اندوه صمیمانه و قلبی بسیار سنگین و شکسته است که به جامعه خود اطلاع دادیم که دی جی KKFI لیزا لوپز، میزبان Taste of Tejano امروز در تیراندازی در رالی رهبران KC جان خود را از دست داد. خانواده او،” ایستگاه رادیویی روز چهارشنبه در بیانیه ای گفت. این اقدام بی‌معنا، یک فرد زیبا را از خانواده‌اش و جامعه کی‌سی گرفته است.»

عکس: لیزا لوپز-گالوان دی جی KKFI در این عکس بدون تاریخ نشان داده شده است.  (KKFI)عکس: لیزا لوپز-گالوان دی جی KKFI در این عکس بدون تاریخ نشان داده شده است.  (KKFI)

عکس: لیزا لوپز-گالوان دی جی KKFI در این عکس بدون تاریخ نشان داده شده است. (KKFI)

برادر لوپز-گالوان، بتو لوپز، نیز مرگ او را تایید کرد و گفت که او در جشن چهارشنبه بود، اما در منطقه ای متفاوت از خواهرش در زمان تیراندازی.

بتو لوپز در مصاحبه ای با ABC News چهارشنبه گفت: امروز صبح با هیجان از خواب بیدار شدیم و آخرین چیزی که انتظار داشتیم این بود که یک تراژدی در خانواده خود داشته باشیم.

بیشتر: بازرسان به دنبال پاسخ در تیراندازی دسته جمعی مرگبار در جشن سوپربول کانزاس سیتی هستند.

بتو لوپز هنگامی که متوجه شد خواهرش در میان قربانیان گلوله است، گفت که سریعاً به بیمارستانی که او را در آنجا منتقل کردند، رفت اما در ابتدا از وضعیت او اطلاعی نداشت.

او یادآور شد: «هرج و مرج و عدم اطمینان زیادی وجود داشت.

بتو لوپز خواهر فقید خود را فردی توصیف کرد که «خانواده‌اش را دوست داشت» و «بسیار حباب‌دار» با «شخصیتی خاص» بود. او گفت که او شوهر و دو فرزند خردسالش را پشت سر گذاشته است.

او افزود: “او در این جامعه بسیار دوست داشت و چیزهای زیادی به او داد.”

Youri Benadjaoud، Octavio Cadenas، Alexandra Faul و Joshua Hoyos از ABC News در این گزارش مشارکت داشتند.

تیراندازی دسته جمعی در جشن سوپر بول رئیسان کانزاس سیتی جان یک دی جی رادیوی محلی را گرفت که در ابتدا در abcnews.go.com ظاهر شد.

منبع