توییتر از بوسه ناخوشایند دونالد ترامپ با یک زن جمهوری خواه که ملانیا نام ندارد عصبانی می شود.


توییتر از بوسه ناخوشایند دونالد ترامپ با یک زن جمهوری خواه که ملانیا نام ندارد عصبانی می شود.

توئیتر پس از انتشار یک کلیپ ویدیویی شش ثانیه ای از بوسه زدن دونالد ترامپ به غیر از همسرش ملانیا ترامپ، دیوانه شده است. این زن چهره ای است که برای حزب جمهوری خواه و حلقه درونی رئیس جمهور سابق بسیار آشناست: دریاچه کاری.

لیک، که بنا به گزارش‌ها، کمی در اطراف مار-آ-لاگو آویزان بود به امید اینکه نامزد انتخاباتی دونالد ترامپ در سال 2024 شود، در یک رویداد در باشگاه گلف خود در بدمینستر، نیوجرسی بود. در این ویدیو، او توسط پایگاه رأی دهندگانش و دریایی از گوشی های هوشمند که هر حرکت او را ضبط می کنند، احاطه شده است. این زمانی است که دونالد ترامپ به داخل خم می شود و چهره لیک ناگهان ظاهر می شود در حالی که آنها یک بوسه نسبتاً ناخوشایند یکدیگر را می دهند و لب هایش روی استخوان گونه او قرار می گیرد. روزنامه‌نگار سابق خبری هنگامی که آنها محبت دوستانه خود را رد و بدل می‌کردند صدای “موآ” در می‌آورد و در حالی که او عقب می‌رفت، لبخند می‌زد.

بیشتر از SheKnows

آن ویدئو، البته، توییتر را با حساب‌های کاربری دیوانه‌وار کرد دلالت دارد که “چهارمین بار جذابیت دارد” و لیک چهارمین همسر او خواهد بود (اگرچه هیچ شایعه ای در مورد رابطه وجود ندارد). یک حساب رسانه اجتماعی اشاره شد ادامه غیبت ملانیا در مسیر کمپین، «چقدر می‌خواهی شرط ببندی… می‌دانی منظورم چیست. اگر این کار را نکرده باشد، در حال آمدن است، اما فکر می کنم او آمد. ملانیا از زمانی که tfg گفت نمی‌خواهد با او کاری داشته باشد دیده نشده است.» حساب دیگر اضافه“GRIFTERS UNITE.”

بنا بر گزارش ها، بانوی اول سابق از همه عناوین خبرهایی که در مورد دریاچه دور شوهرش آویزان است، آزرده خاطر شده است. به گفته خبرنگار زک پتریزو، این چیزی است که ملانیا را واقعاً “خارج” می کند و دونالد ترامپ هر بار که داستان جدیدی ظاهر می شود روی پوست تخم مرغ راه می رود. دیلی بیستپادکست، غیر عادی جدید. او توضیح داد: «این نوع تیترها – البته ترامپ داستان پشت داستان چاپ کرده است، او از طریق یک دسته کاغذ یا هر چیز دیگری که شما دارید می گذرد – معمولاً بسیاری از این نوع داستان ها به سطل زباله می روند، اما داستان های مربوط به ملانیا ترامپ، یعنی واقعاً به نوعی مورد بررسی قرار می گیرند، زیرا او باید او را ببیند. خب، ملانیا ممکن است این آخرین کلیپ ویدیویی را هم دوست نداشته باشد، زیرا لیک ظاهراً به دونالد ترامپ چسبیده است – بوسه های ناخوشایند و همه چیز.

برای مطالعه کامل مقاله اینجا کلیک کنید.

قبل از رفتن، اینجا را کلیک کنید تا بهترین داستان های عاشقانه ریاست جمهوری در تاریخ ایالات متحده را ببینید.

باراک اوباما میشل اوباما رونالد نانسی ریگان بهترین داستان های عاشقانه ریاست جمهوری در تاریخ ایالات متحده

باراک اوباما میشل اوباما رونالد نانسی ریگان بهترین داستان های عاشقانه ریاست جمهوری در تاریخ ایالات متحده

گالری راه اندازی: 10 بار که دونالد ترامپ در مورد ظاهر زنان صحبت کرده است، زیرا ظاهرا مارآ لاگو آینه ندارد

بهترین SheKnows

برای خبرنامه SheKnows ثبت نام کنید.
برای اطلاع از آخرین اخبار، ما را در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام دنبال کنید.





منبع