تلویزیون برای یک شب میان ترم پر هرج و مرج آماده می شود

این

در بحبوحه بی اعتمادی گسترده به رسانه های خبری و انبوه نامزدهایی که تلگراف کرده اند که در صورت شکست ممکن است ادعای تقلب در انتخابات کنند، مجریان خبری و مدیران اجرایی به دنبال راه های جدیدی برای مقابله با حملات علیه روند دموکراتیک هستند که از آخرین شب انتخابات، سیاست را آلوده کرده است. پخش در سال 2020

میز تصمیم گیری فاکس نیوز دوباره توسط آرنون میشکین، مشاور خارجی که رهبری تماس بحث برانگیز آن در آریزونا را در سال 2020 رهبری کرد، اداره می شود. اگرچه پیش بینی فاکس در نهایت درست بود، چند روز طول کشید تا سایر خبرگزاری ها موافقت کنند و ترامپ خشم خود را برگرداند. شبکه در تلافی این شبکه بعداً یکی از مدیران ارشد به نام کریس استایروالت را که در تصمیم گیری برای اعلام زودهنگام این تماس مشارکت داشت، اخراج کرد. یکی دیگر از مدیران اجرایی درگیر در این تصمیم، بیل سامون، به سرعت بازنشسته شد.

برت بایر، مجری ارشد سیاسی فاکس نیوز، گفت: «این سوپربول ماست.

در سراسر صنعت، شبکه‌ها ده‌ها خبرنگار را به مراکز ایالتی در سراسر کشور اعزام کرده‌اند، جایی که روزنامه‌نگاران هفته‌ها را صرف ایجاد روابط با مقامات محلی انتخابات کرده‌اند و جزئیات مراحل شمارش آرا را یاد گرفته‌اند.

حتی با وجود اینکه آمریکایی‌ها اطلاعات را از منابع خبری به‌طور فزاینده‌ای استفاده می‌کنند – رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌های فراحزبی، سرویس‌های پخش جریانی و پست‌های خانوادگی فیس‌بوک – شبکه‌های تلویزیونی بزرگ همچنان نقش مهمی در تنظیم روایت شب انتخابات دارند، چه خوب و چه بد.

بایر گفت: «من فکر می کنم، همه ما از آن تجربه چیزهای زیادی یاد گرفتیم.»

سی بی اس از سال 1948 انتخابات تلویزیونی را پخش می کند. اما این اولین سالی است که شبکه خود را موظف به نصب “میز دموکراسی” به عنوان سنگ بنای پوشش زنده خود می داند. کارشناسان و خبرنگاران قانون انتخابات در چند قدمی مجریان مشترک در استودیوی میدان تایمز شبکه، گزارشی از اتهامات تقلب و تهدید به خشونت در صندوق‌های رای خواهند داد.

با این حال، یک شب انتخاباتی که بدون نشانه روشنی از اینکه کدام حزب مجلس و سنا را کنترل خواهد کرد پایان می‌یابد – با توجه به ده‌ها رقابت تنگاتنگ احتمالی محتمل – می‌تواند یک دوره طولانی از عدم قطعیت را ایجاد کند و به شایعات و اطلاعات نادرست بیداد کند. و اعتماد آمریکایی ها به رسانه های خبری ملی به ندرت کمتر بوده است، به طوری که به سختی یک سوم بزرگسالان در نظرسنجی اخیر گالوپ به آن ابراز اطمینان کرده اند.

مقامات فاکس بعداً این سردرگمی را به ارتباط ضعیف بین تولیدکنندگان نسبت دادند.

شبکه های تلویزیونی ایالات متحده در حال آماده شدن برای گزارش نتایج انتخابات میان دوره ای امسال، با یک سوال ناراحت کننده روبرو هستند: چند بیننده آن را باور خواهند کرد؟

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

در سال 2020، تماس اولیه فاکس نیوز در آریزونا نشان داد که جو بایدن ممکن است پیروز شود (و ترامپ را عصبانی کرد). در سال 2018، تلویزیون شب ننگین‌تری داشت: پس از یک سری شکست‌های زودهنگام دموکرات‌ها، برخی مجریان پیش‌بینی کردند که «موج آبی» خاموش شده و جمهوری‌خواهان کنترل مجلس را حفظ خواهند کرد. این فاکس نیوز بود که از یک مدل داده اختصاصی استفاده می‌کرد و تصمیم درستی را به وجود آورد که دموکرات‌ها در این اتاق حضور خواهند داشت.

مری هگر، سردبیر اجرایی سیاست CBS که به مدت سه دهه شب های انتخابات را پوشش داده است، گفت: «این سنتی نیست. “اما من مطمئن نیستم که ما هرگز دوباره سنتی داشته باشیم.”

مارک برستاین، مدیر اجرایی مسئول پوشش شبانه انتخابات ABC News، گفت که تیم او “بسیار واضح توضیح می دهد که ممکن است سراب های قرمز یا آبی وجود داشته باشد. ما صبور خواهیم بود.» کری بوداف براون، مدیر برنامه “Meet the Press” در NBC، گفت که این “مسئولیت همه” است که مخاطبان را برای انتظار طولانی آماده کند.

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

این

اما سال 2022 چالش های جدیدی را ارائه کرده است. متحدان ترامپ – که دو سال پیش، بدون مدرک ادعا کردند که “صادقانه بگویم، ما در این انتخابات پیروز شدیم” – همچنان به ایجاد شک و تردید در مورد یکپارچگی روند شمارش آرا ادامه می دهند. نامزدهای جمهوری‌خواه در برخی از رقابت‌های کلیدی همچنان از پذیرش شکست ترامپ خودداری می‌کنند.

دو سال پیش، شبکه‌های تلویزیونی خود را برای سردردهای رأی‌گیری مرتبط با بیماری همه‌گیر و گمانه‌زنی مبنی بر اینکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا ممکن است در برابر پذیرش شکست مقاومت کند، آماده کردند.

جان دیکرسون، تحلیلگر ارشد سیاسی در سی‌بی‌اس نیوز، که در 8 نوامبر پوشش خبری شبکه را به عهده خواهد داشت، گفت: «برای کارآفرینان هرج و مرج، طرح ادعاهای نادرست در مورد سیستم انتخابات راهی به سوی شکوه بیشتر است. آزمایش اساساً بر روی ایمان به سیستم وجود دارد، و اگر مردم هیچ اعتقادی به سیستم نداشته باشند، ممکن است تصمیم بگیرند که همه چیز را به دست خود بگیرند.

مدیران اجرایی خوش‌بین هستند که آمریکایی‌ها هماهنگ شوند – و به آن پایبند باشند. علیرغم کاهش شدید بینندگان CNN و MSNBC در سال جاری، شبکه‌های پخش سه بزرگ در حال برنامه‌ریزی هستند تا از کل برنامه‌های پربیننده خود برای پوشش سیاسی 8 نوامبر جلوگیری کنند.

بایر گفت: «آنچه که می‌خواهیم باشیم، همیشه درست است – و اول واقعاً خوب است – اما درست همان چیزی است که می‌خواهیم باشیم. در پی سال 2020، ما به اعداد و ارقام بسیار دقیق نگاه خواهیم کرد، و ممکن است زمان‌هایی پیش بیاید که منتظر مجموع آرای خام بیشتری نسبت به گذشته باشیم.»

ABC، CBS و NBC پوشش سنتی شب انتخابات خود را در ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی آغاز خواهند کرد و تا ساعات اولیه ادامه خواهند داشت. در گذشته، این شبکه‌ها اغلب از شب‌های میان‌ترمی دوری می‌کردند و در یک ساعت پوشش خبری بین رویه‌های پلیس و اخبار محلی به‌همراه می‌رفتند. مدیران اجرایی استدلال کردند که بدون رقابت ریاست جمهوری، مخاطبان کمتر درگیر بودند. این در سال 2018 در اوج ریاست جمهوری ترامپ تغییر کرد، زمانی که ABC، CBS و NBC هر کدام سه ساعت پربیننده را به پوشش میان دوره ای اختصاص دادند.

او با اشاره به زمانی که او و همکارانش مجریان همکارش آشکارا غافلگیر شدند در حالی که همکارانشان پیروزی بایدن در آریزونا را پیش بینی می کردند، افزود: «از آن لحظه خیلی راحت تر خواهد بود».

روی کابل، لنگرها برای ماراتن معمولی آماده می شوند.

دیوید چالیان، مدیر سیاسی CNN گفت: “من نمی توانم آنچه را که سیاستمداران قرار است بگویند، اگر تصمیم بگیرند نتیجه انتخابات را زیر سوال ببرند، کنترل کنم.” “شما باید روشن باشید، وقتی این یک تصویر جزئی است، که هیچ چیز در مورد آن ناخوشایند نیست.”