تفکر جادویی و تثبیت راهپیمایی Perp

هنگامی که ترامپ بر روی این پرونده متمرکز شده است – یکی از چهار تحقیقات جنایی در جورجیا، نیویورک و واشنگتن که اکنون با نامزد پیشتاز نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری روبرو است – او تمرکز خود را بر قدرت نمایی و اجتناب از هرگونه علامت شرمساری نسبت به شرایط خود گذاشته است. رویکردی که منعکس کننده مدیریت بحران های سیاسی مکرر و استعداد او در خلق لحظات نمایشی و ساخته شده برای تلویزیون است. دیدن ترامپ پس از حضور در دادگاه همچنین می تواند حامیان او را که ترامپ در آخر هفته از آنها خواسته بود در صورت دستگیری او اعتراض کنند، تحریک کند.

دو سال بعد، ترامپ نه تنها انتظارات بسیاری را که معتقد بودند دیگر هرگز به دنبال پست دولتی نخواهد بود، نادیده گرفت، بلکه به عنوان گزینه اصلی برای کسب سومین نامزدی متوالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ظاهر شد.

براگ که یکی از مقامات ارشد دفتر دادستانی کل نیویورک بود که مجموعه‌ای از شکایت‌ها را علیه دولت ترامپ مطرح کرد، علناً اعلام کرد که تصمیمات قانونی او تحت تأثیر سیاست قرار نخواهد گرفت.

حامیان رئیس جمهور سابق ترامپ در 21 مارس 2023 در خارج از مار-آ-لاگو، محل اقامت او در پالم بیچ، فلوریدا، جمع شدند. (جاش ریچی/نیویورک تایمز)

تا بعدازظهر شنبه، ترامپ با پرواز به محل دقیق تحقیر سیاسی گذشته دیگر از جنجال فرار کرد: مرکز BOK در تولسا، اوکلاهاما، جایی که جمعیت کمی در اولین راهپیمایی دوران همه‌گیری او در 20 ژوئن 2020 شرکت کردند.

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

اما ترامپ به آرامی در یک روال جدید آرامش یافت، روزی 36 سوراخ گلف بازی کرد و زمان ورودش به شام ​​در تراس مار-آ-لاگو را با تشویق های ایستاده شبانه اعضایی که از قبل نشسته بودند، تعیین کرد. در ماه ژوئن، ترامپ دوباره میزبانی گردهمایی های بزرگ به سبک کمپین خود را آغاز کرده بود.

رئیس جمهور سابق در پشت درهای بسته مار-آ-لاگو به دوستان و همراهانش گفته است که از ایده رژه شدن توسط مقامات در برابر انبوه خبرنگاران و دوربین های خبری استقبال می کند. او حتی آشکارا در مورد اینکه آیا باید برای رسانه‌های جمع‌شده لبخند بزند، فکر کرده است و به این فکر کرده است که مردم چه واکنشی نشان خواهند داد و گفته می‌شود که این تماشای بالقوه را یک تجربه سرگرم‌کننده توصیف کرده است.

این رای دهندگان برای سه دوره پیاپی انتخاباتی که با ناامیدی برای حزب او به پایان رسید، به ترامپ و همچنین بسیاری از کاندیداها و اهدافی که او از آنها حمایت کرده است، روی آورده اند.

شخص دیگری که با ترامپ صحبت کرده است و مجاز به صحبت علنی نبود، گفت که رئیس جمهور سابق کمتر به جزئیات مربوط به محل دیده شدنش اهمیت می دهد تا اینکه اطمینان حاصل شود که این فرصت را به مردم نشان می دهد که از شرم دور نمی شود. .

او این احتمال را مطرح کرده است که کمپین فشار اخیر او – مجموعه ای از حملات شخصی، اثبات نشده و تحریک آمیز که او علیه بازرسان، دموکرات ها و جمهوری خواهان دیگر انجام داده است – ممکن است آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن را متقاعد کند که از این پرونده کناره گیری کند.

به گفته افرادی که در روزهای اخیر مدتی را با او گذرانده اند، در حالی که منتظر یک کیفرخواست جنایی احتمالی است – که او را به اولین رئیس جمهور فعلی یا سابق آمریکا تبدیل می کند که با اتهامات جنایی روبرو می شود – ترامپ اغلب به طور قابل توجهی از شدت مشکلات قانونی احتمالی خود جدا شده است. . او با چرخ دستی گلف خود در حال زیپ زدن در اطراف استراحتگاه پالم بیچ فلوریدا دیده شده است و در یک شب اخیر به عنوان دی جی در یک مهمانی با لیست های پخش Spotify که شخصاً سرپرستی خود را بر عهده داشت، که اغلب شامل موسیقی از رولینگ استونز تا “شبح اپرا” است، ایفای نقش کرد. “

ترامپ سابقه بیرون آمدن از رسوایی های سیاسی را دارد که اکثر سیاستمداران سنتی را نابود می کرد.

حتی قبل از انتخاب ترامپ، در اکتبر 2016، واشنگتن پست گزارشی را منتشر کرد که ترامپ یک دهه قبل از آن مصاحبه ای با “Access Hollywood” انجام داده و به گرفتن اندام تناسلی زنان بدون رضایت آنها مباهات می کند. همانطور که جمهوری خواهان از او خواستند تا آخر هفته را ترک کند، انگیزه ترامپ این بود که به خیابانی که ده ها تن از حامیانش جمع شده بودند برود و خود را در میان جمعیت غوطه ور کند.

حامیان رئیس جمهور سابق ترامپ در 21 مارس 2023 در خارج از مار-آ-لاگو، محل اقامت او در پالم بیچ، فلوریدا، جمع شدند. (جاش ریچی/نیویورک تایمز)

او در آن زمان به یک نفر گفت: “خداوند خوب تا به حال به من سلامتی داده است – اما شما هرگز نمی دانید.”

به نظر می رسد ترامپ در حال حاضر از پیروی از فرمول خود برای ارتباطات بحران راضی است، روشی که از برنامه ریزی بلندمدت برای دستاوردهای کوتاه مدت اجتناب می کند. ترامپ مدت‌هاست که بر اهمیت برنده شدن تیتر بعدی تقریباً به هر قیمتی و بدون توجه کمی به اتفاقات بعدی تاکید کرده است.

به گفته کسانی که با او صحبت کرده‌اند، ترامپ از احتمال دستگیری هم نیرو گرفته و هم عصبانی شده است. و همچنین مقدار معینی از تفکر جادویی را سرگرم کرده است.

ترامپ بار دیگر تسلط خود را بر رای دهندگان جمهوری خواه نشان داد. اما پرسش‌هایی درباره‌ی اینکه آیا روش‌های آزمایش‌شده او برای جلب حمایت حامیانش ارزش هزینه‌های سیاسی را دارد که او با رأی‌دهندگان نوسان مستقل و جمهوری‌خواهان میانه‌رو پرداخت کرده است، باقی می‌ماند.

دونالد ترامپ مدعی است که برای راهپیمایی خود آماده است.

صبح روز شنبه، ترامپ با اعلام اینکه ظرف سه روز در شبکه های اجتماعی دستگیر می شود، چرخه خبری جنون آمیزی را به راه انداخت. ترامپ سپس از یکی از زمین‌های گلف نزدیک خود بازدید کرد و تیمش را رها کرد تا توضیح دهند که او هیچ اطلاع مستقیمی از زمان دستگیری ندارد.

یکی از کارکنان گفت: «او کاملاً روی کشتی‌گیران متمرکز است.»

یکی از افرادی که در آخر هفته با ترامپ صحبت کرد، گفت: «او می‌خواهد سرکشی کند – به دنیا نشان دهد که اگر می‌توانند این کار را با او انجام دهند، می‌توانند این کار را با هر کسی انجام دهند».

اگر او واقعا مشتاقانه منتظر آن باشد، ممکن است ناامید شود.

هیچ کس کاملاً مطمئن نیست که اظهارات او شجاعانه است یا استعفای واقعی در مورد آنچه در پیش است.

این تجربه اعتماد ترامپ را به کتاب قدیمی‌اش تشدید کرده است، و دستیاران او کیفرخواست معلق – و احتمال موارد بیشتری را – به عنوان یک دارایی برای کمپین می‌دانند، زیرا از تحقیقات برای افزایش جمع‌آوری کمک‌های مالی استفاده می‌کنند و رقبای اصلی را تماشا می‌کنند. بین انتقاد از دادستان ها و حمایت از ترامپ.

c.2023 شرکت نیویورک تایمز



منبع

این بار، روز شنبه، ترامپ جدا از جمعیت ایستاده نبود، بلکه در میان آن‌ها راه می‌رفت، کت و شلوار آبی تیره و کراوات قرمزش در تضاد با جمعیتی بود که بیشتر با تی‌شرت، هودی و لباس‌های ورزشی برای تماشای مسابقات قهرمانی کشتی NCAA Division I بودند. .

به گفته کارشناسان حقوقی، چنین تصوری بسیار بعید است، اما ترامپ سابقه طولانی در این باور دارد که می‌تواند رویدادهای خارجی را به میل خود خم کند و گاهی اوقات موفق شده است.

به گفته افرادی که سال‌ها پیش در سازمان ترامپ با او کار می‌کردند، برای چندین دهه، ترامپ – که اولین بار در دهه 1970 مورد بازجویی جنایی قرار گرفت – آشکارا از دستگیر شدن می‌ترسید. او سال‌ها صرف پرورش مقاماتی کرد که ممکن است بر تحقیقات در مورد او یا شرکتش تأثیر بگذارند.

او پس از مسابقات با کشتی گیران چت کرد، چند مربی را ملاقات کرد و چند شعار کوتاه به افتخار او اجرا کرد – نمایشی با هدف نشان دادن فحشا و پنهان کردن هرگونه نگرانی در مورد دستگیری در انتظار.

سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

حتی اگر ترامپ متهم شود، هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که مقامات از او می‌خواهند در سنت مجری قانون شهر نیویورک که توسط کارآگاهان و گزارشگران جنایی شناخته شده است، شرکت کند – عبور از کنار گروهی از روزنامه‌نگاران که به تازگی دستگیر شده‌اند. اگر ترامپ متهم شود و داوطلبانه تسلیم شود، احتمالاً ترتیباتی بین سرویس مخفی و مجریان قانون برای جلوگیری از یک سیرک رسانه ای انجام می شود.

و سپس سال ها بعد در سال 2021، ترامپ در مورد آینده سیاسی خود در مار-آ-لاگو غمگین شد. او به تازگی برای دومین بار استیضاح شده بود، پس از آن که حامیانش در ساختمان کنگره در تلاش برای براندازی شکست او در انتخابات شورش کردند. افرادی که در اولین ماه‌های پس از کاخ سفید با او وقت گذراندند، در لحن و نشانه‌هایی از خود انعکاس مالیخولیایی حیرت‌انگیز او را در حالی که آهی می‌کشید درباره سن بالا و گشاد شدن بند کمرش، توصیف کردند.