تعداد بی خانمان های ایالات متحده تقریباً مشابه قبل از همه گیری است

طرح فدرال بر نابرابری‌های نژادی و دیگر تفاوت‌هایی که منجر به نابرابری در بی خانمانی شده است، تأکید می‌کند. این سازمان به دنبال گسترش عرضه مسکن ارزان قیمت و بهبود راه های جلوگیری از بی خانمان شدن مردم در وهله اول است.

کاری که آنها در اینجا می‌خواهند انجام دهند این است که نشان دهند، به عنوان یک دولت فدرال، ما در بین آژانس‌ها کار می‌کنیم، سیلوها را خراب می‌کنیم، با عدالت رهبری می‌کنیم، در مورد آن صحبت خواهیم کرد. اولیوا گفت: پیشگیری از بالادست و کار روی آن مسائل.

این شمارش نشان داد که بی خانمانی در میان کهنه سربازان، خانواده ها، کودکان و بزرگسالان جوان کاهش یافته است. اما تعداد بیشتری از مردم در مکان‌هایی می‌ماندند که برای سکونت در نظر گرفته نشده بود تا سرپناه، و تعداد بیشتری از آنها بیش از یک سال بی‌خانمان بودند. سیاه پوستان همچنان به طور نامتناسبی بی خانمان بودند.

___

آن اولیوا، مدیر عامل اتحاد ملی برای پایان دادن به بی خانمانی و یکی از مدیران سابق HUD که بر روی اولین نقشه راه کار می کرد، گفت که دولت فدرال می تواند با مشوق های مالی، فرآیندهای ساده و سیاست های قوی بر اقدامات محلی تأثیر بگذارد.

دولت همچنین برنامه‌ای را برای همکاری آژانس‌های فدرال با مقامات محلی برای کاهش بی‌خانمان‌های بدون سرپناه در شهرهای منتخبی که هنوز نامشان مشخص نشده است، اعلام کرد.

نقشه راه استراتژی All In 2022 که دوشنبه علنی شد، به دنبال تلاشی به نام Open Doors در سال 2010 است که اولین استراتژی جامع کشور برای جلوگیری از بی خانمانی و پایان دادن به آن بود.

بایدن در بیانیه ای گفت: «برنامه من یک نقشه راه نه تنها برای جذب مردم به مسکن، بلکه تضمین دسترسی آنها به حمایت، خدمات و درآمدی که به آنها اجازه می دهد تا رشد کنند، ارائه می دهد.

گام‌های بالقوه شامل کمپینی برای تشویق مالکان بیشتر به پذیرش کوپن‌های مسکن دولتی و تشویق دولت‌های محلی برای ساخت مجتمع‌های آپارتمانی بیشتر است که برای خانواده‌های کارگر مقرون به صرفه باشد.

این رقم تقریباً مشابه نظرسنجی انجام شده در اوایل سال 2020 بود، درست قبل از اینکه همه گیری ویروس کرونا کشور را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. حدود 2000 نفر افزایش یافت – افزایشی کمتر از 1٪.

Mulvihill از Cherry Hill، نیوجرسی گزارش داد.



منبع

او گفت که برای مثال بی خانمانی در میان کهنه سربازان در نتیجه رهبری فدرال به شدت کاهش یافته است و این کشور در میان جوانان نیز نفوذ کرده است.

نظرسنجی Point in Time امسال منعکس کننده تعادل بین نیروهای مخالف بود. این بیماری همه گیر باعث از دست دادن شغل گسترده، به ویژه برای افراد کم درآمد و اجاره بهای بالاتر شد. همچنین باعث توقف تخلیه و کمک های موقت فدرال، از جمله اعتبار مالیاتی برای خانواده ها شد که به نگه داشتن مردم در خانه کمک کرد.

دولت قصد دارد تا سال 2025 این میزان را 25 درصد کاهش دهد.

بی خانمانی به یک مسئله مهم سیاسی به ویژه در بزرگترین شهرهای کشور و در ساحل غربی تبدیل شده است. کارن باس، شهردار لس‌آنجلس، این ماه کار خود را آغاز کرد و بلافاصله وضعیت فوق‌العاده اعلام کرد. اریک آدامز، شهردار نیویورک ماه گذشته از طرحی برای درمان بیماران روانی و حذف آنها از خیابان ها و متروها حتی بر خلاف میلشان خبر داد.

شمارش جدید به شدت پیش‌بینی می‌شد زیرا نظرسنجی 2021 به دلیل همه‌گیری ناقص بود. با این حال، نظرسنجی امسال بازگشت کامل به حالت عادی نبود. در حالی که آمارگیری های فردی معمولاً در اواخر ژانویه انجام می شود، بسیاری از آنها به دلیل همه گیری همه گیر به فوریه یا مارس عقب افتادند. گزارش‌های محلی گردآوری‌شده در داده‌های ملی نشان می‌دهد که این تعداد در برخی نقاط افزایش و در برخی دیگر کاهش یافته است.

وزارت مسکن و شهرسازی ایالات متحده گفت که در آمارهای مورد نیاز فدرال که در سراسر کشور در اوایل سال جاری انجام شد، حدود 582000 نفر به عنوان بی خانمان شمرده شدند – این تعداد دلتنگ برخی از افراد است و شامل کسانی نمی شود که با دوستان یا خانواده خود می مانند زیرا آنها این کار را نمی کنند. جایی برای خود دارند

سان فرانسیسکو (AP) – دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که تلاش‌ها را برای کمک به اسکان مردمی که اکنون در پیاده‌روها، در چادرها و اتومبیل‌ها می‌خوابند، افزایش می‌دهد، زیرا گزارش جدید فدرال آنچه را که برای مردم در بسیاری از شهرها آشکار است تأیید می‌کند: بی‌خانمان‌ها با وجود افزایش محلی همچنان ادامه دارد. تلاش ها.