ترامپ یک انحراف بزرگ از سؤال ایمان زن آیووا ایجاد می کند


دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اوایل این هفته در یک سالن شهرداری فاکس نیوز از آنچه به عنوان یک «سوال بزرگ» درباره ایمان از یک زن آیووا یاد کرد طفره رفت.

ترامپ، در یک کلیپ جدید از مراسم شان هانیتی، پاسخی به زنی داد که از او پرسیده بود چگونه ایمانش از زمان تصمیمش برای نامزدی برای ریاست جمهوری “رشد” کرده است و چه کسی او را در “سفر ایمانی” راهنمایی کرده است.

رئیس‌جمهور سابق، در پاسخ، به صحبت از «درد دل و آشفتگی» پرداخت و افزود که او قبل از حرفه‌اش در سیاست، زندگی فوق‌العاده‌ای داشته است و «نمی‌توانست بیشتر از این از زندگی‌اش خوشحال باشد» زیرا از پاسخ مستقیم منحرف شده است.

من آمریکا را عالی ساخته ام، ما می توانیم دوباره این کار را انجام دهیم. در حال حاضر، ما نه… ما کشور بزرگی نیستیم، ما کشور بزرگی نیستیم، اما به همین دلیل با انجیلی ها آشنا شدم…»، ترامپ که قبلاً از «حمایت کامل» رهبران مذهبی در ایالت حمایت کرده بود، گفت.

“منظورم این است که من افراد زیادی را می شناسم و آنها نسبت به خود و خانواده خود احساس خوبی دارند و آن را بر اساس مذهب قرار می دهند – من هرگز تجربه ای نداشتم که با این همه آشنا شوم.”

ترامپ در ادامه تمرکز خود را به مذهب کاتولیک معطوف کرد و مدعی شد که اف‌بی‌آی کاتولیک‌ها را «دشمن» کرده است و این سوال را مطرح کرد که چگونه یک فرد کاتولیک می‌تواند به فردی مانند جو بایدن یا یک دموکرات رأی دهد.

او گفت: “من با برخی از بهترین افراد ملاقات کرده ام که اگر رئیس جمهور نبودم، از افتخار ملاقات با آنها برخوردار نبودم و آنها رهبران مذهبی هستند و واقعاً افراد باورنکردنی هستند.”

کاربران توییتر پاسخ ترامپ را مسخره کردند و پرسیدند که چرا او از او نقل قول نمی کند.دو کورینتیان“، که او در یک سخنرانی در سال 2016 از آن به عنوان کتابی در کتاب مقدس یاد کرد.

بر اساس گزارش‌ها، این لغزش اطلاعات او را در مورد کتاب مقدس مورد تردید قرار داد، زیرا او این اشتباه را به عنوان یک “معامله کوچک” تلقی کرد و رئیس شورای تحقیقات خانواده تونی پرکینز را به خاطر این اشتباه پس از اینکه ترامپ در حین توقف در دانشگاه لیبرتی انجیلی یادداشت کرد، سرزنش کرد.

بر اساس گزارش FiveThirtyEight، ترامپ در حال حاضر به طور میانگین بیش از 31 درصد در نظرسنجی های ملی نسبت به ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری سال 2024، برتری دارد.

مربوط…





منبع