ترامپ گزارش می دهد که کمتر از 201 دلار از Truth Social درآمد داشته است و تا 1 میلیون دلار از NFT هایی که او را به عنوان یک “قهرمان” معرفی می کنند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گزارش داد که درآمد پایینی از پلتفرم رسانه اجتماعی خود Truth Social داشته است، اما طبق فرم افشای مالی شخصی‌اش که روز جمعه ثبت شد، فاش کرد که کارت‌های معاملاتی توکن غیرقابل تعویض او به طرز شگفت‌آوری سودآور هستند.

ترامپ گزارش داد که بین 100000 تا 1 میلیون دلار از CIC Digital، شرکتی که پشت کارت های معاملاتی NFT که او در ماه دسامبر منتشر کرد، درآمد داشته است، که او را در چهره های قهرمانانه مختلف، از جمله به عنوان یک ابرقهرمان، فضانورد، و گاوچران نشان می داد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این اسناد نشان می دهد که ارزش امپراتوری تجاری ترامپ در حدود 1.2 میلیارد دلار است.

در حالی که Truth Social دستاوردهای عمده ای ایجاد نکرد، رئیس جمهور سابق سرمایه گذاری های پرسود دیگری را در تشکیل پرونده فاش کرد، که لازمه همه نامزدهای فدرال است.

ترامپ گفت که کمتر از 201 دلار از گروه رسانه و فناوری ترامپ، شرکتی که پشت سر Truth Social قرار دارد، درآمدی کسب کرده است که پس از ممنوعیت ورود به شبکه‌های اجتماعی مختلف پس از قیام در 6 ژانویه 2021، آن را راه‌اندازی کرد.

ترامپ همچنین فاش کرد که برای کتاب خاطرات خود در سال 1987 “هنر معامله” بیش از 5 میلیون دلار از هزینه سخنرانی و بین 100000 تا یک میلیون دلار درآمد داشته است.

ارزش این شرکت که 90 درصد سهام آن ترامپ است، بین 5 تا 25 میلیون دلار است.

ترامپ پس از دو بار تمدید 45 روزه این افشاگری را ارائه کرد و در صورت تأخیر بیشتر با جریمه 200 دلاری مواجه شد.

قیمت هر کارت در ابتدا 99 دلار بود، اما برخی از آنها هزاران دلار قیمت داشتند. این مجموعه ظرف چند ساعت فروخته شد و CoinDesk در آن زمان گزارش داد که بیش از 1 میلیون دلار درآمد داشته است.

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در 15 نوامبر 2022 در باشگاه مار-آ-لاگو در پالم بیچ فلوریدا سخنرانی می کند.جو رادل/گتی ایماژ

  • ترامپ در آن زمان گفت که به این تلاش به عنوان یک سرمایه‌گذاری نگاه نمی‌کند، اما این کار را انجام داد زیرا او هنر را دوست داشت و فکر می‌کرد که کارت‌ها «بسیار زیبا» هستند.

    در حالی که بایگانی اطلاعاتی را در مورد چگونگی موفقیت سرمایه‌گذاری‌های تجاری رئیس‌جمهور سابق از زمان ترک پست ارائه می‌کند، افشای اطلاعات فقط از او می‌خواهد که اطلاعات را در محدوده‌های وسیعی گزارش کند.

    دونالد ترامپ

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید


منبع

او گزارش داد که از کارت‌های معاملاتی NFT خود که او را در لباس‌های قهرمانانه نشان می‌داد، تا یک میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

  • ترامپ جزئیات درآمدهای مالی خود را در پرونده جدیدی فاش کرد که بینشی از سرمایه گذاری های تجاری او ارائه می دهد.