ترامپ می گوید طرفدارانش فقط 5 میلیون دلار در 48 ساعت به او ندادند – بیش از 16000 نفر نیز در عرض 2 روز پس از کیفرخواست او برای داوطلب شدن در کمپین ثبت نام کردند.

یکی از این ایمیل‌ها از حامیان خود دعوت کرد تا کارت «متشکرم» را به خانواده ترامپ امضا کنند – سپس درخواست کمک مالی کردند. دیگری یک تی شرت سفید با عبارت “من با ترامپ می ایستم” به عنوان جایزه برای کمک 47 دلاری تبلیغ کرد.

یک مقام ترامپ همچنین گفت که بیش از 16000 نفر در یک روز در وب سایت ترامپ داوطلب شدند.

  • فعالیت‌های داوطلبانه فهرست‌شده در وب‌سایت شامل تماشای نظرسنجی، کاوش کردن، در زدن، داوطلب شدن در رویداد و برقراری تماس‌های تلفنی است.

    نیویورک تایمز گزارش داد، جاش هاولی، سناتور جمهوریخواه از میسوری و کمیته ملی جمهوری خواه کنگره نیز بر اساس کیفرخواست درخواست کمک مالی ارسال کردند. انجمن فرمانداران دموکرات و دیگر حزب دموکرات PACS نیز پیام‌های جمع‌آوری کمک مالی با ذکر اتهامات منتشر کرده‌اند.

    ستاد انتخاباتی ترامپ در پیام یکشنبه خود به هوادارانش که توسط اینسایدر دیده شد، به خود می بالید که “همه آنها را مغلوب کرده است!”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    ترامپ در چند هفته گذشته، حتی قبل از اعلام کیفرخواست، به شدت به جمع آوری کمک های مالی پرداخته است. او پس از اینکه به اشتباه پیش‌بینی کرد که در 21 مارس دستگیر می‌شود، 1.5 میلیون دلار در سه روز از کمک‌های مردمی جمع‌آوری کرد.

    ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که طی 48 ساعت پس از اعلام جرم علیه ترامپ، 5 میلیون دلار کمک مالی و 16000 داوطلب جدید دریافت کرده است.

    ترامپ تنها سیاستمداری نیست که از کیفرخواست خود کمک مالی می کند.

    اکسیوس به نقل از سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ گزارش داد که بیش از 16000 نفر نیز در 24 ساعت اول پس از اعلام جرم در وب سایت ترامپ برای داوطلب شدن ثبت نام کردند.

    دونالد ترامپ.براندون بل/گتی ایماژ

    کمپین انتخاباتی ترامپ در سال 2024 اعلام کرد که در 48 ساعت پس از اعلام جرم، 5 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

  • روز جمعه، ستاد انتخاباتی ترامپ اعلام کرد که 4 میلیون دلار در 24 ساعت پس از اعلام کیفرخواست جمع آوری کرده است.

    کمپین ترامپ گفت که بیش از یک چهارم این کمک‌ها از سوی اهداکنندگانی که برای اولین بار انجام شده بودند، و میانگین مبلغی که داده شد 34 دلار بود.

    یکی از مقامات ترامپ که نامش فاش نشده است به آکسیوس گفت که رئیس جمهور سابق یک میلیون دلار اضافی را در روز شنبه جمع آوری کرد، علاوه بر ۴ میلیون دلاری که کمپین ترامپ اعلام کرد روز جمعه دریافت کرده است.

    ترامپ روز پنجشنبه توسط هیئت منصفه بزرگ نیویورک متهم شد. دادستان منطقه منهتن در حال بررسی پرداخت پولی است که مایکل کوهن، وکیل و تعمیرکار شخصی ترامپ، در آستانه انتخابات سال 2016 به ستاره فیلم های پورن استورمی دنیلز پرداخت کرده بود. انتظار می رود ترامپ تسلیم شود و در 4 آوریل در نیویورک محاکمه شود.

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، در جریان تجمعی در فرودگاه منطقه‌ای واکو در ۲۵ مارس ۲۰۲۳ در واکو، تگزاس سخنرانی می‌کند.  دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، در اولین گردهمایی خود پس از اعلام کمپین ریاست جمهوری 2024 شرکت کرد و در آن سخنرانی کرد.