ترامپ می گوید احتمالا در دادگاه تجاوز مدنی شرکت خواهد کرد

کارول در طول سه روز شهادت و بازجویی اشاره کرد که ترامپ در سال 1995 یا 1996 او را به دیوار کوبید، انگشتانش را در واژن او فرو کرد و سپس آلت تناسلی خود را فرو کرد.

رئیس جمهور پیشین آمریکا به خبرنگاران گفت: «احتمالاً در (محاکمه) شرکت خواهم کرد و فکر می کنم این مایه شرمساری است که اجازه داده شده است، اتهامات نادرست علیه یک فرد ثروتمند، یا در مورد من علیه یک فرد مشهور، ثروتمند و سیاسی. در استراحتگاه دونبگ در جنوب غربی ایرلند گلف بازی کرد.

ترامپ، نامزد پیشتاز نامزدی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024، شخصاً شهادت نخواهد داد و تیم حقوقی او روز سه‌شنبه به قاضی منطقه ایالات متحده، لوئیس کاپلان گفتند که هیچ شاهدی را احضار نخواهند کرد.

(گزارش توسط پادریک هالپین در دوبلین؛ ویرایش توسط شارون سینگلتون)



منبع

دونبگ، ایرلند (رویترز) – دونالد ترامپ روز پنجشنبه گفت که “احتمالا” در دادگاه مدنی جاری در نیویورک شرکت خواهد کرد که در آن به تجاوز جنسی و افترا متهم شده است و این اتهامات را در جریان بازدید از استراحتگاه گلف خود در ایرلند تکرار کرد.

این دادگاه تاکنون شش روز ادامه داشته و انتظار می‌رود تا هفته آینده ادامه یابد.

من باید به خاطر زنی که به من اتهام نادرستی زده است برگردم و قاضی دارم که به شدت خصمانه است.»

ترامپ همچنین در ویدئویی که روز چهارشنبه برای هیئت منصفه فدرال منهتن پخش شد، این اتهام را رد کرد، زیرا ترامپ بدون شهادت شخصاً به دنبال دفاع از خود بود.

E. Jean Carroll، نویسنده 79 ساله، می گوید که ترامپ، 76 ساله، در اواسط دهه 1990 در رختکن فروشگاه بزرگ Bergdorf Goodman به او تجاوز کرد و سپس با دروغ گفتن آنلاین در مورد آن، شهرت و حرفه او را خدشه دار کرد.

ترامپ با رد ادعاهای موجود در ویدئوی افشاگری خود، کارول را متهم کرد که این داستان را برای فروش کتاب خاطرات سال 2019 ساخته است که در آن او ادعاهای خود را علنی کرده است.