ترامپ دیسانتیس را در خط آتش خود نگه می دارد


دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا روز شنبه پس از تیراندازی به ران دیسانتیس هدف گلوله قرار گرفت و رقیب انتخاباتی خود را که بالاترین رای گیری را در نظر گرفته بود “بی وفا” خواند و به فرماندار فلوریدا گفت “به خانه بیا، رون” در میان تشدید بحران مسکن و بیمه در ایالت.

دیسانتیس هدف چهار کلیپ از هشت کلیپ تولید شده به طرز ماهرانه‌ای قرار گرفت که روز شنبه در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ترامپ منتشر شد، همراه با ویدئوهای دیگری که نشان می‌دهد ترامپ به «باشگاه بدون رشد»، تحقیقات درباره اسناد پیدا شده در محل اقامت رئیس‌جمهور جو بایدن و کیفرخواست خودش حمله می‌کند.

اما بزرگترین تمرکز ترامپ متحد سابق او بود که تبدیل به رقیب شد.

ترامپ در یک کلیپ به دوربین می گوید: «Super-PAC DeSanctimonious، همیشه عقب نشینی، باید بیشتر بر روی بیمه اموال فلوریدا و بیمه خودرو تمرکز کند، که به بالاترین وضعیت کشور و با فاصله بسیار بالاتر از آن رسیده است، به جای هزینه کردن پول برای کمپینی که مطلقاً به جایی نمی رسد. «رون، به خانه بیا، جایی که به آن تعلق داری. نرخ‌های بیمه را بسیار پایین بیاورید، زیرا آنچه در فلوریدا اتفاق می‌افتد نباید در هیچ کجا اتفاق بیفتد.

اظهارات ترامپ در حالی بیان می شود که ایالت سان شاین با بحران فزاینده مسکن و بیمه مواجه است، به طوری که شرکت های بیمه بزرگ مانند بیمه کشاورزان و AAA پوشش خود را در این ایالت به دلیل افزایش خطر طوفان متوقف کردند.

رئیس‌جمهور سابق همچنین به دوست‌داشتن دیسانتیس حمله کرد و گفت: «هرچه مردم بیشتر او را بشناسند، نظرسنجی‌هایش کمتر می‌شود».

ترامپ گفت: او به زودی شماره دو نخواهد بود. او سزاوار آن است. او فردی بسیار بی وفا است.»

نظرسنجی اخیر رویترز/ایپسوس نشان می دهد که ترامپ با 47 درصد حمایت از جمهوری خواهان و DeSantis با 19 درصد پشت سر گذاشته است.



منبع