ترامپ به رد درخواست پولیتزر برای لغو جوایز گزارش پاسخ داد

ترامپ در پیامی گفت: «هیئت مدیره پولیتزر با «پاسخ» خود در مورد جایزه پولیتزر ۲۰۱۸ برای گزارشگری ملی، که به نیویورک تایمز و واشنگتن پست به دلیل اخبار جعلی آشکار اعطا شد، هر ذره اعتباری را که باقی مانده بود، از بین برد. بیانیه.

هیئت مدیره در بیانیه خود گفت: «بررسی‌های جداگانه در نتیجه‌گیری‌های خود به هم نزدیک شدند: اینکه هیچ بخش یا عنوان، استدلال یا ادعای در هیچ یک از ارسال‌های برنده توسط حقایقی که پس از اعطای جوایز ظاهر شد، بی‌اعتبار نبود.» غرفه جوایز پولیتزر در گزارش ملی 2018.

ترامپ گفت که “به انجام هر کاری که ممکن است برای اصلاح اشتباه ناشی از جایزه پولیتزر 2018 ادامه خواهد داد” و افزود که در مورد تحقیقات کمیته 6 ژانویه در مورد دخالت او در شورش کنگره، همین کار را انجام خواهد داد.

این هیئت اوایل دوشنبه اعلام کرد که به درخواست های متعدد ترامپ مبنی بر لغو جوایز کارکنان این دو روزنامه در سال 2018 به دلیل گزارش در مورد مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 عمل نمی کند زیرا دلیلی برای این کار نمی بیند.

او افزود: «اگر جایزه پولیتزر به تصدیق آشکار تبلیغات سیاسی دروغین و لیبرال تبدیل شده است، پس هیئت پولیتزر باید این را بگوید.»

ترامپ گفت: «حقیقت این است که جایزه پولیتزر 2018 به دلیل گزارش دادن اطلاعات نادرست سیاسی طوطی‌گرایانه – اطلاعات نادرستی که می‌دانیم توسط عوامل خارجی و مخالفان سیاسی من ساخته شده است، اهدا شد.»

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

رئیس جمهور سابق ترامپ روز دوشنبه رد درخواست هیئت مدیره جایزه پولیتزر مبنی بر لغو جوایز اهدا شده به نیویورک تایمز و واشنگتن پست را به عنوان “روی جلد” برای “بزرگترین شکست گزارشگری در تاریخ مدرن” خواند.

وی افزود: “هیئت پولیتزر به جای اینکه با صداقت و شفافیت عمل کند، بزرگترین شکست گزارشگری در تاریخ مدرن را پوشش می دهد: جعلی تبانی روسیه روسیه روسیه.”

هیئت مدیره گفت که بازبینی انجام داده و هیچ دلیلی برای لغو پاداش های خبرگزاری ها پیدا نکرده است.

ترامپ سپس پیشنهاد کرد که تنها پولیتزری که باید به این دو روزنامه اعطا شود این بود که دسته جدیدی به نام «اطلاعات نادرست» ایجاد شود.