ترامپ، فرماندار جورجیا، برایان کمپ را یک کت برگردان خطاب کرد و برای شکست دادن او جنگید. در اینجا دلیل برنده شدن او در هر صورت است.

ترامپ در رقابت‌های مقدماتی امسال شکست خورده است – شش نفر از نامزدهای او از جمله پردو در انتخابات مقدماتی امسال شکست خورده‌اند – اما دیدگاه‌ها و تهاجمی‌اش عملاً ارتدوکس جمهوری‌خواه است.

ترامپ در یک راهپیمایی در ماه مارس از کمپ انتقاد کرد و آن را “یک کت، ترسو و یک فاجعه کامل و کامل” خواند. او افزود که اگر کمپ نامزدی را به دست آورد، “در پای صندوق های رای آتش خواهد گرفت” و در پاییز مقابل استیسی آبرامز نامزد دموکرات شکست خواهد خورد.

اسکات جنینگز، مفسر سیاسی سی‌ان‌ان، مشاور حزب جمهوری‌خواه، گفت آنچه در جورجیا اتفاق افتاد می‌تواند طرحی برای معاون سابق رئیس‌جمهور و سایر جمهوری‌خواهان باشد که در فکر یک نامزدی برای کاخ سفید در سال‌های آینده هستند، حتی اگر ترامپ تلاش کند به آن بازگردد. ریاست جمهوری

آتلانتا – “جلیقه”. “بزدل.” “فاجعه کامل” – و مغلوب ترامپ؟

وی افزود: «بازخوانی انتخابات 2020 برای دموکرات‌ها یا جمهوری‌خواهان یک موضوع پیروز نخواهد بود».

جمهوری خواهان در جورجیا می گویند که کمپ – و رافنسپرگر – با کار کردن در اطراف ترامپ یا معرفی او به عنوان یک مداخله گر و نمایش مواضع ضد مالیاتی و طرفدار تجارت خود پیروز شدند. در همین حال، آنها با تاکید بر چیزهایی که آنها را به عنوان جمهوری خواه متحد می کند، به حامیان ترامپ متوسل شدند.

کمپ دقیقا ضد ترامپ نیست. او و سایر نامزدهایی که ترامپ با آنها مخالفت کرده است، از آنچه او دستور کار آمریکا را دوباره بزرگ می‌نامد، حمایت می‌کنند.

و سپس حملات شخصی بود.

در آستانه مقدماتی، کمپ بخش مقاومت را وارد کرد: مایک پنس، معاون سابق رئیس جمهور ترامپ.

نیلز فرانسیس، 20 ساله، از دموکرات ها در حزب شب انتخابات مک باث، گفت که انتخابات مقدماتی روز سه شنبه ممکن است ثابت کند که تسلط ترامپ بر حزب جمهوریخواه جورجیا به اندازه گذشته قوی نیست.

رابرت تریم، 53 ساله، مشاور ملکی که با ماشین به کلیسای متدیست یونایتد کنسو رفت تا رای خود را برای کمپ به صندوق بیندازد، گفت: “ویتریول اینجا بد بوده است.”

حتی زمانی که کمپ و رافنس‌پرگر در رقابت‌های خود پیروز شدند، هرشل واکر، نامزد Uber-MAGA سنا، به راحتی نامزد جمهوری‌خواهان در سنا شد. نماینده مارجوری تیلور گرین، نماینده R-Ga.، به راحتی در انتخابات مقدماتی خود پیروز شد.

مقدماتی گرجستان:کمپ، رقابت تاریخی بین واکر، وارناک، پردو مورد حمایت ترامپ را شکست داد

وقتی بار بسته شد و جشن کمپ در شب مقدماتی به پایان رسید، چندین جمهوری‌خواه به یک نکته پایانی اشاره کردند: ترامپ نباید در کار دیگران دست و پا می‌زد.

کوئینتین کرث، 29 ساله، دانشجوی فارغ التحصیل رشته فناوری جورجیا و دموکرات در یک مهمانی شب انتخابات که لوسی مک بات نماینده دموکرات جورجیا در هتل هیلتون آتلانتا شمال شرقی میزبانی کرد، گفت: “جمهوری خواهان در حال حاضر کاملاً بی نظم هستند.” من فکر می‌کنم که دونالد ترامپ با وادار کردن آنها قبل از انتخابات در رقابت‌های مقدماتی واقعاً بد و زشتی که در تلویزیون پخش می‌شود، به جمهوری‌خواهان جورجیا آسیب زیادی وارد کرده است.»

ترامپ اکنون تحت بازپرسی دادستان های آتلانتا بر سر این خواسته ها است.

فرانسیس گفت: «اگر این نتایج اولیه نشانه‌ای باشد، به نظر می‌رسد که کنترل او بر جمهوری‌خواهان جورجیا در حال کاهش است.

جی مایلز کولمن، یکی از سردبیران کریستال بال، یک خبرنامه تحلیل سیاسی در دانشگاه، گفت: «یک ماه پیش با جمهوری‌خواهان در جورجیا صحبت کردم و گفتم: «حتی پسر عموی دیوید پردو هم به او رأی نمی‌دهد.» ویرجینیا

“بزرگترین توبیخ به ترامپ از زمان ترک ریاست جمهوری او”

برای رئیس‌جمهور سابقی که در حال ارزیابی یک نامزدی دیگر در انتخابات ریاست‌جمهوری است – و برای تغییر شکل حزب در تصویر خود تلاش کرده است – این ضررها ضعف‌های بالقوه را هم برای او و هم شاید برای جمهوری‌خواهان به‌عنوان یک کل آشکار می‌کند.

دختر او، کارولین پنر، 49 ساله، معلم تئاتر دبیرستانی از کنسو، گفت که امیدوار است جمهوری خواهان بتوانند بر همه نمایش ها غلبه کنند.

کولمن گفت که حمل آب ترامپ به سوابق محافظه کارانه خود کمپ در این ایالت که با نگرانی از شکست دادن آبرامز و ماشین حقوق رای دموکرات ساخته شده بود، تغییر می کند.

او شکست خورد.

او گفت: “انتخابات در گرجستان به چند هزار رای کاهش می یابد.” هیچ یک از کاندیداها در ایالتی مانند جورجیا جایی برای خطا ندارند.»

برخی از جمهوری خواهان از شکست ترامپ لذت می برند

جمهوری خواهان از یک مرکز رای گیری کلیسا گرفته تا حزب پیروزی کمپ در تالار مشاهیر فوتبال کالج گفتند که از دخالت ترامپ در انتخابات ناراضی هستند.

کولمن گفت: «این یک چشم سیاه بسیار بزرگ از نظر تایید ترامپ خواهد بود. این احتمالاً بزرگترین توبیخ به ترامپ از زمان ترک ریاست جمهوری او بوده است.»

برخی از جمهوری‌خواهان ملی که با ترامپ درگیر شده‌اند، به وضوح رقابت جورجیا را فرصتی برای تیراندازی به رئیس‌جمهور سابق – که ظاهراً رئیس حزب خودشان است – می‌دانستند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: دونالد ترامپ در برابر برایان کمپ فرماندار جورجیا شکست خورد. حالا چی؟



Source link

فرانسیس همچنین تاکید کرد که اگر حامیان ترامپ ناراحت باشند و تصمیم بگیرند در پاییز رای ندهند، ممکن است به قیمت رقابت کمپ تمام شود.

پس از پیروزی بزرگ کمپ، کریستی در توییتر با استفاده از حروف اول ترامپ از ترامپ خوشحال شد: “برنده بزرگ امشب برای @BrianKempGA. من برای دوستم بسیار افتخار می کنم و خوشحالم – و به همان اندازه برای جمهوری خواهان جورجیا و مردم جورجیا مهم است. آنها قرار نبود یک فرماندار بزرگ را بیرون کنند یا در تور DJT Vendetta شرکت کنند.”

در مقطعی از یک کمپین بسیار بد، ترامپ حتی به نظر می‌رسید که از آبرامز حمایت می‌کند. در جریان گردهمایی سیاسی ۲۵ سپتامبر در جورجیا، ترامپ درباره آبرامز و کمپ گفت: «البته، اگر می‌خواهید حقیقت را بدانید، به نظرم داشتن او بهتر از فرماندار فعلی‌تان است… شاید بهتر باشد. “

او گفت: «من نمی‌توانم داروهای اضطراب مصرف کنم، به خاطر اتفاقی که می‌افتد. “من باید ایمان داشته باشم.”

برد رافنسپرگر جمهوری خواه وزیر امور خارجه جورجیا است.

ترامپ برای نامزد مورد علاقه خود، رقیب دیوید پردو، تبلیغات ضبط کرد. گردهمایی ها را سرفصل کرد و بیش از 2.6 میلیون دلار در کمپین هزینه کرد تا کمپ را شکست دهد – دخالتی بی سابقه.

جنینگز به USA TODAY گفت: «به مرور زمان او از مردم شکایت می‌کند یا افراد را انتخاب می‌کند، اما اغلب این اتفاق می‌افتد… در مقطعی نسبت به آن بی‌حس می‌شوید».

پیامی به ترامپ: دوری کن

ریزش اولیه NC: بعدی برای مدیسون کاوتورن از NC پس از شکست اولیه او در GOP چیست؟

استیسی آبرامز نامزد دموکرات فرمانداری در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در کلیسای باپتیست اسرائیل در حالی که رای دهندگان در جریان انتخابات مقدماتی جورجیا در 24 مه 2022 در آتلانتا، جورجیا به پای صندوق های رای می روند، با رسانه ها صحبت می کند.

او گفت که نتیجه گرجستان نشان می دهد که در میان رای دهندگان محافظه کار توانایی تمایز بین کینه های شخصی ترامپ و دیدگاه های سیاسی او وجود دارد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در این دوره مقدماتی با عصبانیت برایان کمپ، فرماندار فعلی جمهوری خواه جورجیا را هدف قرار داد. او توهین‌ها، حملات شخصی و تمام درام‌هایی را که می‌توانست به راه انداخت.

مقدماتی مجلس نمایندگان جمهوریخواه: چرا مسابقه اوز و مک کورمیک ممکن است قبل از ژوئن مشخص نشود

شب بد برای ترامپ: کمپ، رافنزپرگر در انتخابات مقدماتی GA، بروکس در دور دوم انتخابات سنا آلا پیروز شدند

من ترامپ را در دعاهایم نگه می‌دارم – که از این کار دست بردارد.

پیت گیبسون، 54 ساله، سازمان دهنده اتحادیه از Waycross، GA، گفت که پیروزی کمپ این پیام را به ترامپ ارسال می کند: “از سیاست جورجیا دوری کنید.”

بیشتر: فراخوان ترامپ برای “یافتن” رای در گرجستان را به خاطر دارید؟ با فانی ویلیس، DA که می تواند او را متهم کند آشنا شوید

بتی کلسو، 75 ساله، بازنشسته ای از کنساو که در تجمع کمپ در آشیانه هواپیما در کاب کانتی شرکت کرد، گفت که ترامپ را دوست دارد اما از فعالیت او در جورجیا “ناامید” شده است.

خوراکی های اولیه:با شکست کمپ و رافنسپرگر رقبای جمهوری خواه، تور انتقام جویانه ترامپ در گرجستان شکست خورد.

“یک کت، یک ترسو”

کرث با جمهوری‌خواهان موافق بود که می‌گفتند نامزدها باید از آنچه در سال ۲۰۲۰ رخ داد حرکت کنند.

برد رافنسپرگر جمهوری خواه وزیر امور خارجه جورجیا است.

دموکرات ها پاپ کورن را می گیرند

او گفت: «اگر من جای مایک پنس بودم و دقیقاً در همان قایق بودم، فکر می‌کردم که این یک معیار مثبت است.

سارا لانگول، مدیر اجرایی پروژه مسئولیت‌پذیری جمهوری‌خواه که رای‌دهندگان گرجستان را در آستانه انتخابات مقدماتی مورد مطالعه قرار داد، گفت: «اینطور نیست که جورجیا کمتر ترامپی باشد.

تریم گفت که ترامپ اکنون باید تاکتیک ها را تغییر دهد و از فرماندار حمایت کند – به خصوص اگر رئیس جمهور سابق در جستجوی دوباره کاخ سفید جدی باشد. اگر او می خواهد در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد شود، باید این مشکل را برطرف کند.

انتخابات مقدماتی وحشیانه جورجیا در این هفته زمانی که ترامپ کمپ را هدف قرار داد و براد رافنسپرگر، وزیر امور خارجه، برخی از بزرگترین شرمساری های سیاسی خود را با شکست دادن خشم ترامپ که بیهوده علیه آنها پرتاب کرد، به او تحمیل کرد وحشی تر شد.

نبرد برای روح GOP: انتخابات مقدماتی برایان کمپ-دیوید پردو به دشمنی دونالد ترامپ و مایک پنس تبدیل شده است

لانگ ول گفت: “بر اساس چندین گروه متمرکز در ایالت با رای دهندگان حزب جمهوری خواه جورجیا، کمپ پیروز شد، زیرا او فردی است که رای دهندگان به خوبی کووید را مدیریت کرده است.” او همچنین لایحه ای را برای «صداقت انتخابات» به تصویب رساند که رای دهندگان آن را به عنوان او در برخورد فعالانه با نگرانی های آنها در مورد انتخابات 2020 می دیدند.

استیسی آبرامز نامزد دموکرات فرمانداری در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در کلیسای باپتیست اسرائیل در حالی که رای دهندگان در جریان انتخابات مقدماتی جورجیا در 24 مه 2022 در آتلانتا، جورجیا به پای صندوق های رای می روند، با رسانه ها صحبت می کند.

با این حال، کمپ پردو مورد حمایت ترامپ را زیر پا گذاشت و با بیش از 70 درصد آرا پیروز شد.

انتخابات مقدماتی جورجیا به طرز چشمگیری در سال جاری متفاوت بود: یک رئیس جمهور سابق به فرماندار و وزیر امور خارجه در حال حاضر از حزب خود به دلیل امتناع از نقض قانون انتخابات از طرف او حمله کرد.

کمپ، پنس، ترامپ:در جورجیا، انتخابات مقدماتی برایان کمپ-دیوید پردو به دشمنی دونالد ترامپ و مایک پنس تبدیل شده است.

مطمئناً دموکرات‌های جورجیا از نمایش ترامپ-کمپ لذت می‌برند. آنها معتقدند اصطکاک طولانی مدت به آبرامز در ماه نوامبر کمک خواهد کرد.

رژه ای از فرمانداران جمهوری خواه و فرمانداران سابق – از جمله داگ دوسی از آریزونا، پیت ریکتز از نبراسکا و کریس کریستی از نیوجرسی – از جورجیا بازدید کردند تا به کمپ بروند.

در حالی که موسیقی کانتری بر سر سخنران بلند می شد، کلسو گفت: “شما نمی آیید اینجا و به ما بگویید چه کار کنیم. می دانید چه کنیم؟ من ترامپ را در دعاهایم نگه می دارم – که او از این کار دست بردارد.”