تد کروز از دن کرنشاو برای “لفاظی بیش از حد گرم” به دلیل تعلل رئیس مجلس نمایندگان خواستار شد

کرنشاو پیش از این از این بازداشتگاه ها انتقاد کرد و به رادیو فاکس نیوز گفت: “ما نمی توانیم اجازه دهیم تروریست ها پیروز شوند.”

مجلس رای به تعویق در روز جمعه به تا ساعت 10:00 بعد از ظهر پس از اینکه مک کارتی در رای گیری سیزدهم نتوانست ریاست مجلس را به دست آورد. با این حال، مک کارتی در دور سیزدهم رای گیری بیش از 15 نفر از 20 رای گیری را به دست آورد.

«نظر من ثابت شده است. این کار درست خواهد شد و خوب خواهد شد حکم با تد کروز پادکست روز جمعه «این نوع لفاظی های بیش از حد داغ، که مردم را «تروریست» می نامند، برای چیزی شبیه به وحدت جمهوری خواهان مفید نیست. این برای داشتن رهبری قوی برای دو سال آینده در مجلس و درگیر شدن در حملات شخصی و غیراخلاقی مناسب نیست.»

کرنشاو همچنین در اظهار نظری به مجلس نمایندگان به شدت انتقاد کرد واشنگتن پستدیلن ولز در روز چهارشنبه.

تد کروز از دن کرنشاو برای "لفاظی بیش از حد گرم" به دلیل تعلل رئیس مجلس نمایندگان خواستار شد

“آنها باید مرد و بزرگسال باشند و آنچه را که می خواهند بگویند، به جای این که این بازی های کوچک را انجام دهند، این چیزی است که ما می خواهیم. این چیزی است که من از آنها خواسته ام. برخی از آنها دوستان من هستند. از گفتن عباراتی مانند “واشنگتن شکسته” دست بردارید. ما نمی توانیم وضعیت موجود را انجام دهیم.» کرنشاو گفت.

بر اساس گزارش ها، انتظار می رود که نمایندگان کن باک و وسلی هانت به موقع برای چهاردهمین رای گیری در جمعه شب به مجلس بازگردند. انتظار می رود هر دو به مک کارتی رای دهند.

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع

«من از زمزمه‌های احمقانه‌تان خسته شده‌ام که یکی از مشاوران به شما گفته در مسیر مبارزات انتخاباتی بگویید، خوب. پشت درهای بسته به ما بگویید واقعاً چه می‌خواهید یا دهان را ببندید.».

پس از اینکه اظهار نظر «تروریستی» با واکنش‌های شدید مواجه شد، کرنشاو در توییتی نوشت: «مرواریدهایت را باز کن. این یک شکل گفتاری است. شما نمی توانید بدون هیچ راهی به همه توهین کنید، تهمت بزنید، و همه را به گروگان بگیرید – و انتظار نداشته باشید که من به او ضربه بزنم. پوست ضخیم‌تری داشته باشید.»

سناتور تد کروز (رئیس جمهور، تگزاس) نماینده دن کرنشاو (تگزاس) را به استفاده از “لفاظی بیش از حد گرم” علیه نمایندگان جمهوری خواه متهم کرد که از پیشنهاد کوین مک کارتی، رهبر حزب جمهوری خواه مجلس نمایندگان برای انتخاب رئیس مجلس خودداری کردند.