تبلیغ جدید سوپر PAC طرفدار هیلی ترامپ را “مرغ” می خواند

سوپر PAC اصلی حامی فرماندار سابق کارولینای جنوبی. نیکی هیلینامزدهای ریاست جمهوری در حال برنامه ریزی برای اجرای یک آگهی تبلیغاتی جدید در روز چهارشنبه در جریان تماس مجری فاکس نیوز، شان هانیتی است. دونالد ترامپ “مرغ” به دلیل بحث نکردن آخرین رقیب اصلی باقی مانده خود در جمهوری 2024.

این آگهی که اولین بار توسط CBS News گزارش شد، ویدئویی از یک مرغ را در کنار پیام هایی به نمایش می گذارد که ترامپ را در مورد اجتناب از مناظره در حالی که برای نامزدی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد می کند، نیاز دارد.

“خیلی پیر و نامناسب؟” آگهی می خواند ما نمی دانیم.

این نقطه ادامه می دهد: “اما یک چیز را می دانیم. دونالد ترامپ مرغ است.”

ترامپ از شرکت در هیچ یک از مناظره های ریاست جمهوری جمهوری خواهان در این دوره امتناع کرده است و پیش از این در انتخابات آیووا یک پیروزی قاطع داشته است. شکست دادن هیلی در رقابت تن به تن در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان نیوهمپشایر. هیلی نیز دچار مشکل شد از دست دادن شرم آور به گزینه “هیچ یک از این نامزدها” در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری نوادا در اوایل این هفته. ترامپ در رای گیری اولیه در نوادا حضور نداشت و تصمیم گرفت در 8 فوریه در انتخابات مجلس نمایندگان ایالتی که توسط احزاب تحریم شده رقابت کند.

هیلی که در بخشی از دوره تصدی ترامپ در کاخ سفید به عنوان سفیر ایالات متحده در سازمان ملل خدمت می کرد، با احتمال از دست دادن ایالت کارولینای جنوبی به رئیس جمهور سابق در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در 24 فوریه این ایالت مواجه است. او آخرین رقیب اصلی جمهوری‌خواهان است که در برابر ترامپ رقابت می‌کند، در حالی که یک رشته از نامزدهای دیگر در چند ماه گذشته از رقابت‌های لانگ‌شات خود کنار گذاشته‌اند.

با این حال، ترامپ با حرکتی قوی و با حمایت بسیاری از چهره‌های شناخته شده جمهوری‌خواه این ایالت به کارولینای جنوبی می‌رود.

رئیس‌جمهور سابق هیلی را تحقیر کرده است و او را “مغز پرنده” در طی سخنرانی ماه گذشته در نوادا خطاب کرده و به شوخی می‌گوید که او نمی‌دانست هیلی هنوز در حال مبارزات انتخاباتی است و او را “کاملاً غیرقابل انتخاب” می‌داند.

به نظر می رسد با توجه به علاقه مندی ترامپ به تماشای اخبار کابلی و رابطه نزدیک با هانیتی، تبلیغاتی از سوپر PAC طرفدار هیلی که به نام Stand For America Fund شناخته می شود، بر جلب توجه ترامپ متمرکز شده است.

آیا ترامپ از اینکه جو بایدن را روی صحنه بکشد و دوباره نیکی هیلی را برای نانسی پلوسی گیج کند می ترسد یا بیشتر نگران است که نتواند توضیح دهد که چرا در اولین دوره ریاست جمهوری خود نتوانسته امنیت مرزها را تامین کند؟ پریا سامسوندار، سخنگوی صندوق SFA در بیانیه ای گفت. استدلال او هر چه که باشد، رأی دهندگان در مورد امتناع دونالد ترامپ از مناظره با یک فکر خواهند ماند: او مرغ است.

اولیویا رینالدی در این گزارش مشارکت داشت.

توبی کیت ستاره موسیقی کانتری در 62 سالگی درگذشت

آخرین تشخیص پادشاه چارلز سوم، دیدار مجدد شاهزاده هری

سناتور جیمز لنکفورد لایحه مرزی، دو حزبی بودن را در سخنرانی های خود مطرح می کند

منبع