تاکر کارلسون ممکن است به تازگی نژادپرستانه‌ترین شعار فاکس نیوز را ارائه کرده باشد

او ویدیویی را پخش کرد که پیرسون در سال 2016 زمانی که برای ریاست هیئت دانشجویی در کالج Bowdoin مبارزه می کرد، فیلمبرداری کرده بود. طبق تخمین کارلسون، در آن ویدئو، پیرسون سعی می کرد مانند یک سفید پوست عمل کند.

«شما هرگز نمی بینید که سیاستمدارانی در حال گذار به گفتن مالکوم ایکس باشند. چرا اینطور است؟ شاید به این دلیل که مالکوم ایکس مثل یک سهامدار صحبت نمی کرد. کارلسون گفت: او انگلیسی استاندارد با وقار صحبت می کرد.

برای کارلسون غیرعادی نیست که در برنامه‌اش، یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های خبری کابلی در کشور، اظهارنظرهای نژادپرستانه کند و از صحبت‌های برتری‌گرای سفیدپوستان استقبال کند. او بارها تئوری توطئه نژادپرستانه «جایگزین بزرگ» را ترویج کرده است، که ادعا می کند آمریکایی های مسیحی سفید پوست عمداً با مهاجران، رنگین پوستان و غیر مسیحیان جایگزین می شوند. یک بار، در یک برنامه رادیویی در سال 2008، او مردم عراق را “میمون های ابتدایی نیمه سواد” خواند.

کارلسون در بخش فاکس نیوز که پیرسون و دیگر دموکرات‌ها را به دلیل آنچه «تقلید از رهبران حقوق مدنی» می‌خواند، مورد حمله قرار می‌دهد، گفت که پیرسون طی سال‌ها رفتار خود را از یک «بچه سفید رمزنگاری» به «تجسم مدرن مارتین لوتر کینگ» تغییر داده است. خود جونیور.»

تاکر کارلسون چهارشنبه شب یک جنجال نژادپرستانه را علیه یکی از قانونگذاران ایالت تنسی انجام داد و به جاستین پیرسون، نماینده دموکرات پیشنهاد کرد که مانند یک «شرکت‌دار» صحبت می‌کند و تنها به این دلیل که سیاه‌پوست است وارد دانشگاه شد.

جاستین پیرسون سفید پوست نبود. احتمالاً در وهله اول اینگونه بود که ما وارد Bowdoin شدیم.» او با اشاره به کالج خصوصی هنرهای لیبرال در مین گفت. “اما او تأثیر فوق العاده ای از آن داشت… این جاستین پیرسون قدیمی، قبل از “انتقال” او بود.”

نظرات کامل کارلسون در مورد پیرسون را می توانید در زیر مشاهده کنید.

مربوط…



منبع

پیرسون یکی از دو قانونگذار سیاهپوست است که اخیراً توسط اکثریت جمهوریخواه به دلیل پیوستن به معترضانی که پس از تیراندازی در مدرسه ای که ماه گذشته در نشویل به کشته شدن شش نفر منجر شد در مجلس نمایندگان در حمایت از کنترل اسلحه شعار می دادند، از مجلس قانونگذاری ایالت اخراج شد. پیرسون روز چهارشنبه توسط هیئت کمیسران شهرستان شلبی در ممفیس، و نماینده ایالتی جاستین جونز روز دوشنبه توسط شورای متروی نشویل به سمت خود بازگردانده شد.

کارلسون گفت: «پیرسون اخیراً برای کمک به تسهیل شورش در کاخ ایالتی تنسی در اخبار بوده است.

“باید از خود بپرسید، تا زمانی که ما از رهبران حقوق مدنی تقلید می کنیم که تقریباً 60 سال پیش مرده اند، چرا این گونه نیست؟” کارلسون پس از نمایش ویدیویی از صحبت پرشور پیرسون در صحن مجلس نمایندگان در هفته گذشته قبل از رای گیری برای اخراج او، افزود.