تام بردی از Bucs بیش از 100000 یارد را طی می کند و برای حرفه خود می گذرد

___

تامپا، فلوریدا (AP) – تام بردی اولین بازیکن در تاریخ NFL شد که بیش از 100000 یارد پرتاب کرد و از نقطه عطف تکمیل 15 یاردی به لئونارد فورنت در جریان کوارتر چهارم بازی یکشنبه بین تیم تامپا بای باکانیرز و لئونارد فورنت پیشی گرفت. لس آنجلس رامز.

بردی، که برنده هفت سوپربول است و تقریباً همه رکوردهای مهم پاس در لیگ را در اختیار دارد، در سیصد و هفتاد و چهارمین بازی حرفه ای خود، از جمله پلی آف، بیش از 100000 یارد را طی کرد.

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

رهبر پاس های حرفه ای لیگ وارد مسابقه دو قهرمان قبلی سوپربول شد که نیاز به 164 یارد برای رسیدن به ارتفاع داشت، مدافع 45 ساله قبول کرد که هیچ کس تصور نمی کرد زمانی که او به عنوان یک دور ششم وارد NFL شد به آن دست یابد. انتخاب پیش نویس در سال 2000

برای من، این یک افتخار است برای همه بچه‌هایی که با آنها بازی کرده‌ام، که برای من بلوک کرده‌اند، پاس‌هایی گرفته‌اند. … من نمی توانم (هیچ کاری) را در این لیگ انجام دهم بدون اینکه بچه ها کاری را که در آن شگفت انگیز هستند انجام دهند.» برادی پنجشنبه گذشته گفت.

او افزود: “آنها دستاوردهای بزرگی هستند.” اما به همان اندازه که مردم می خواهند بگویند: “اوه، این کاری است که تام برادی انجام داد.” در ذهن من، این همان کاری است که خودم و همه این افراد دیگری که به زندگی من کمک کرده‌اند، انجام داده‌اند.»