تامی توبرویل به کیتلان کالینز می گوید این فقط “نظر برخی از مردم” است که ملی گرایان سفید نژادپرست هستند (ویدئو)


کیتلان کالینز در اولین قسمت از برنامه پربیننده جدید خود در CNN، “The Source”، بسیار تلاش کرد تا به سناتور آلاباما تامی توبرویل فرصتی دهد تا اظهاراتی را که اخیراً بیان کرده بود، پشت سر بگذارد. به صدا در آمد مثل اینکه از ایدئولوژی نژادپرستانه معروف به ناسیونالیسم سفید دفاع می کرد.

در عوض، در حالی که او مکرراً گفت که نژادپرستی را رد می کند، همچنین بارها (و به اشتباه) اصرار داشت که ناسیونالیسم سفید نژادپرستی نیست، گفتن خلاف آن صرفاً «نظر برخی افراد» است، و اینکه «اکثر سفیدپوستان» در ارتش در واقع ملی‌گرایان سفیدپوست هستند. . باشه پس!

زمینه در اینجا این است که در ماه مه، جناح راست جمهوری خواه تندرو در یک برنامه رادیویی ظاهر شد که در آن، از جمله، مخالفت خود را با تلاش های دموکرات ها برای دور نگه داشتن افراط گراها از ارتش توضیح داد و از محکوم کردن ملی گرایان سفید خودداری کرد.

این اصطلاح به ایدئولوژی سیاسی اشاره دارد که حفاظت سیاسی جداسازی و برتری سفیدپوستان را ترویج می‌کند، که در اصل برای توصیف حکومت آپارتاید آفریقای جنوبی ابداع شد. اما پس از اینکه نظرات او مورد انتقاد قرار گرفت، توبرویل ادعا کرد که منظور او صرفاً این است که از نظر او، این اصطلاح برای آغشته کردن مردم به عقاید محافظه‌کارانه استفاده می‌شود. او همچنین نژادپرستی را به زبان ملایم رد کرد و به دفاع از ناسیونالیست های سفیدپوست که اصرار داشت فقط میهن پرست هستند، ادامه داد.

در مورد «منبع»، کالینز این موضوع را در رابطه با دلیل دیگری که توبرویل این روزها در اخبار قرار دارد مطرح کرد – او از موانع رویه‌ای دیوانه‌کننده سنای ایالات متحده استفاده می‌کند تا به تنهایی جلوی همه تبلیغات نظامی را بگیرد تا ارتش را مجبور به پذیرش کند. سیاست های سختگیرانه ضد سقط جنین

«صرفاً برای روشن بودن، شما موافقید که ملی‌گرایان سفیدپوست نباید در ارتش ایالات متحده خدمت کنند. این چیزی است که شما می گویید؟» کالینز از او پرسید که چه زمانی این موضوع مطرح شد.

اگر مردم فکر کنند که یک ملی‌گرای سفید نژادپرست است. من با آن موافقم، موافقم که آنها نباید این کار را بکنند.

کالینز گفت: «ناسیونالیست سفیدپوست کسی است که معتقد است نژاد سفید برتر از نژادهای دیگر است.

توبرویل اصرار داشت: «خب، این نظر برخی افراد است.

از کالینز پرسید: “نظر شما چیست؟”

توبرویل گفت: «نظر من درباره یک ملی‌گرای سفیدپوست، اگر کسی بخواهد آنها را ملی‌گرای سفید بخواند، برای من یک آمریکایی است. اکنون، اگر آن ناسیونالیست سفیدپوست یک نژادپرست است، من کاملاً با هر کاری که آنها بخواهند انجام دهند مخالف هستم، زیرا من 110 درصد با نژادپرستی مخالفم. اما من کسی را می‌خواهم که در ارتش ما باشد، به این کشور اعتقاد قوی داشته باشد، یک آمریکایی باشد، که در کنار هر کسی بجنگد، چه با یک مرد یا زن، سیاه یا سفید، قرمز. هیچ فرقی نمی کند. بنابراین من کاملاً مخالف سیاست هویت هستم. فکر می کنم این کشور را خراب می کند. و من فکر می کنم که دموکرات ها باید از این که چگونه این کار را انجام می دهند شرمنده باشند، زیرا این کشور را تجزیه کرده و این کشور را هر روز ضعیف تر می کند.

کالینز پاسخ داد: «این سیاست هویت نیست. “شما گفتید که یک ناسیونالیست خیلی سفید در سیاست آمریکا و ناسیونالیست سفید پوست یک آمریکایی است.”

توبرویل مداخله کرد: «این یک آمریکایی است.

اما یک ملی‌گرای سفید پوست کسی است که به چیزهای وحشتناک اعتقاد دارد. آیا واقعاً فکر می‌کنید این کسی است که باید در ارتش خدمت کند؟» کالینز پاسخ داد.

توبرویل گفت: “خب، این فقط نامی است که به آن داده شده است.”

کالینز گفت: “اینطور نیست، یک تعریف واقعی وجود دارد، نگرانی های واقعی در مورد افراط گرایی وجود دارد.”

توبرویل گفت: «بنابراین اگر بخواهید اکثر سفیدپوستان را در این کشور خارج از ارتش از بین ببرید، ما با مشکلات بزرگی روبرو خواهیم شد.

کالینز پاسخ داد: «این افراد سفیدپوست نیستند، بلکه ملی‌گرایان سفیدپوست هستند.

توبرویل گفت: «آنها چند باور احتمالاً متفاوت دارند، که باورهای متفاوتی دارند. اکنون، اگر نژادپرستی یکی از این باورها است، من کاملاً مخالف هستم. من کاملاً با نژادپرستی مخالفم.»

کالینز گفت: «اما یک ناسیونالیست سفیدپوست نژادپرست است، سناتور.

“خب، این نظر شماست. این نظر شماست اما اگر نژادپرستی است، اگر نژادپرستی است، من کاملاً با هر نوع نژادپرستی، هر نوع نژادپرستی مخالفم. توبرویل افزود: برای من مهم نیست که چیست.



منبع