بیش از 600 محافظه‌کار، عمدتاً در تگزاس، خواستار اصلاحات مربوط به اسلحه هستند

گروهی از ساکنان تگزاس که توسط تاد مکلین، یکی از مدیران ارشد سابق جی پی مورگان چیس سازماندهی شده بودند، نامه ای سرگشاده را در حمایت از گسترش بررسی پیشینه خرید اسلحه امضا کردند و قوانین «پرچم قرمز» را برای رد کردن سلاح گرم برای افرادی که خطری برای خودشان ارزیابی می کردند، امضا کردند. یا عموم مردم و افزایش حداقل سن برای خرید اسلحه از 18 به 21 سال.

در نیویورک، کریس جیکوبز، نماینده جمهوریخواه ایالات متحده، پس از حمایت از ممنوعیت تفنگ های تهاجمی در پی تیراندازی دسته جمعی با انگیزه نژادپرستانه در خواربارفروشی بوفالو، نیویورک که منجر به کشته شدن 10 نفر از ساکنان سیاهپوست شد، از نامزدی مجدد خود برای انتخاب مجدد تحت فشار فعالان حزب صرف نظر کرد.

توسط تیم رید و جوزف آکس

سخنگوی ابوت، یک جمهوری خواه که به دنبال انتخاب مجدد در ماه نوامبر است، در مورد اینکه آیا او از هر یک از اقدامات مورد نظر برخی از کمک کنندگان اصلی خود حمایت خواهد کرد یا خیر، اظهار نظر نکرد.

فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، استدلال کرده است که قوانین سختگیرانه اسلحه از تراژدی های آینده جلوگیری نمی کند و گفته است که قانونگذاران باید بر گسترش دسترسی به خدمات بهداشت روانی و تشدید امنیت مدارس تمرکز کنند.

(گزارش توسط تیم رید و جوزف آکس؛ ویرایش توسط کالین جنکینز و لزلی آدلر)



Source link

(رویترز) – بیش از 600 حامی محافظه کار حقوق اسلحه، از جمله چندین حامی مهم جمهوری خواه، از کنگره می خواهند که در پی تیراندازی های دسته جمعی در Uvalde، تگزاس، و جاهای دیگر در ایالات متحده، اقدامات کنترل اسلحه را تصویب کند.

پس از کشته شدن 19 کودک و دو معلم در مدرسه ابتدایی راب در Uvalde، تگزاس، افراد مسلح 18 ساله که 19 کودک و دو معلم را به قتل رساند، علاقه مندان به اسلحه و حامیان متمم دوم در پشت نامه سرگشاده گفتند که مایلند راه های جدیدی را برای مهار خشونت با سلاح در نظر بگیرند.

در این نامه آمده است: «موضوعات بسیار پیچیده هستند و راه‌حل‌های متفکرانه غیرسیاسی را می‌طلبند».

سام ساسر، مدیر اجرایی بانکداری و سرمایه گذاری خصوصی که این نامه را نیز امضا کرده است، از سال 2013 حدود 450000 دلار به ابوت داده است.

بر اساس گزارش های مالی مبارزات انتخاباتی، رولینگ و شرکت او در دهه گذشته حدود 21 میلیون دلار به نامزدهای جمهوری خواه و گروه های همسو با حزب در سطح ایالتی و فدرال کمک کرده اند. این کمک ها شامل نزدیک به 1.5 میلیون دلار به سه کمپین فرمانداری ابوت می شود.

مکلین در ایمیلی به رویترز گفت: «من معتقدم همه آمریکایی‌ها به شدت از میزان خشونت با سلاح در کشور ما ناراحت هستند. در مورد این گروه، ما می خواهیم سهم خود را برای تشویق قوانینی که به رفع مشکل کمک می کند، انجام دهیم.

مکلین گفت تا روز سه شنبه، بیش از 600 جمهوری خواه صاحب اسلحه در تگزاس و در سراسر کشور این قرارداد را امضا کردند.

موضع اهداکنندگان نشان‌دهنده یک تغییر قابل توجه، اگر چه متواضعانه، از اصالت جمهوری‌خواهان در مورد موضوع اسلحه است. علیرغم حمایت قاطع آمریکایی ها از اقدامات ایمنی مانند بررسی پیشینه و افزایش درخواست ها برای اصلاحات پس از کشتار تگزاس، حزب تحمل کمی برای حمایت از محدودیت های جدید در مورد سلاح گرم نشان داده است.

سازمان‌های هانت و رولینگ به ایمیل‌هایی که به دنبال اظهار نظر بودند، پاسخ ندادند.

این نامه به عنوان یک آگهی تمام صفحه در اخبار صبح روز یکشنبه دالاس با 250 امضا منتشر شد، از جمله امضاهای رابرت رولینگ، موسس میلیاردر TRT Holdings، مالک هتل های Omni، و مدیر میلیاردر نفت، ری هانت، که هر دو از سطوح بالا هستند. اهداکنندگان جمهوری خواه

یک گروه دو حزبی از سناتورهای آمریکایی از جمله جان کورنین جمهوری خواه از تگزاس در حال بحث در مورد برخی اصلاحات، مانند تشویق ایالت ها به تصویب قوانین پرچم قرمز و تامین بودجه فدرال برای بهبود امنیت مدارس هستند.

هانت از سال 2012 تا کنون بیش از 10 میلیون دلار در سطح ایالتی و فدرال اهدا کرده است که شامل نزدیک به 2 میلیون دلار به کمپین های ابوت می شود.