بکی بلیفنیک، پرستار مقتول ایلینوی، آرام گرفت

عکس بکی بلیفنیک با خانواده اش در هالووین سال 2018. پلیس گفت که او در خانه اش در کوئینسی در 23 فوریه 2023 به ضرب گلوله کشته شد.

به گفته وکیل او، کیسی اشناک، سه پسر جوان این زوج از زمان تیراندازی در کنار پدرشان مانده اند. والدین یک مایل دور از یکدیگر زندگی می کردند و در حال طلاق بودند.

عزیزان ربکا بلیفنیک در مراسم تشییع جنازه او در کلیسای سنت پیتر در کوئینسی، ایلینویز در روز جمعه، 3 مارس 2023 شرکت کردند. ربکا بلیفنیک در ماه فوریه در خانه اش به ضرب گلوله کشته شد.

بکی بلیفنیک با سه پسرش عکس می گیرد.

گوش کنید: پادکست جنایت واقعی FOX با امیلی کامپاگنو

تصویری از خانه دو طبقه تیم بلیفنیک.

خانواده او صبح جمعه برای مراسم تشییع جنازه در کلیسای سنت پیتر در کوئینسی گرد هم آمدند، یک روز پس از آن که همسرش با پسرانشان در بیداری شرکت کرد.

آنها صبح روز پنجشنبه در خانه شوهرش، یک مایلی دورتر از خانه شوهرش، حکم بازرسی را صادر کردند، اما دستگیری صورت نگرفت و پلیس به طور علنی هیچ مظنونی را شناسایی نکرده است.

با همه حساب ها، بلیفنیک در حرفه مراقبت های بهداشتی و ایمان کاتولیک خود فداکار بود.

بکی بلیفنیک و خانواده در لباس فوتبال

«تیم با آقای پستل کار کرده است [his father-in-law] او افزود تا مطمئن شوند که پسران وقت کافی را با خانواده خود دارند.

تیم بلیفنیک در خانه اش دیده می شود

کیسی شنک، وکیل او، پیشتر به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «تیم از احترام، به خانواده پستل فضایی می‌دهد تا با هم غمگین شوند. “حضور امروز او باعث حواس پرتی برای آنچه مهمتر بود – بزرگداشت و بزرگداشت زندگی بکی بود.”

عزیزان ربکا بلیفنیک در مراسم تشییع جنازه او در کلیسای سنت پیتر شرکت می کنند

اما پس از چند آزمایش با او تماس گرفت و از او خواست که فورا بیاید.

تصویری از خانه دو طبقه ربکا بلیفنیک.

پلیس کوئینسی گفته است که ربکا برنادت پستل بلیفنیک، پرستار 41 ساله و مادر سه فرزند را در 23 فوریه در خانه اش بر اثر جراحات متعدد گلوله در خانه اش پیدا کرده است.

خانه ربکا بلیفنیک در کوئینسی، ایلینوی در روز چهارشنبه، 1 مارس 2023. بلیفنیک، مادر سه فرزند، در 23 فوریه 2023 در خانه خود به ضرب گلوله کشته شد.

یادداشت سردبیر: این داستان با بیانیه ای از تیم بلیفنیک به روز شده است.



منبع

این زن به بنیاد دیزی گفت: «وقتی به اتاق او در اورژانس رسیدم، اتاق خالی بود. “من آن را از دست دادم و شروع به گریه کردم. تنها چیزی که به آن فکر می کردم این بود که شاید دیگر هرگز او را نبینم.”

پس از اینکه تصاویری نشان داد که همسرش تیموتی بلیفنیک قبل از پایان مراسم تشییع جنازه جمعه در خانه است، خانواده او به فاکس نیوز دیجیتال گفتند که او واقعاً در مراسم عشای ربانی حضور داشته است، اگرچه او جدا از پسران این زوج که در کنار مادرشان بودند، نشسته بود.

اما بلیفنیک به او گفت که نگران نباشد، او را در راهرو دوید و به او کمک کرد تا قبل از اینکه شوهرش به اتاق جراح برود به او برسد.

در ژوئیه 2020، او پس از کمک به زنی که همسرش به دلیل قانقاریا و سپسیس برای جراحی اورژانسی قرار داشت، از بنیاد دیزی تقدیر کرد.

در جریان تحقیقات جنایی پلیس گفت: “دستیابی و ارائه حکم های جستجوی متعدد به دلایل مختلف غیرعادی نیست.”

او گفت: “من باید او را ببوسم و به او بگویم که چقدر او را به خاطر بکی دوست دارم.” هیچ کلمه ای برای بیان اینکه چقدر از او به خاطر کارهایی که برای من و شوهرم انجام داد سپاسگزارم وجود ندارد.”

ربکا بلیفنیک، پرستار 41 ساله و مادر سه فرزند اهل کوئینسی، ایلینویز، در 23 فوریه 2023 در خانه اش به ضرب گلوله کشته شد.

پرستار ایلینویز، ربکا بلیفنیک، به ضرب گلوله کشته شد، پلیس خانه شوهر بیگانه را جستجو کرد

ربکا بلیفنیک لبخند می زند

به دلیل همه‌گیری کروناویروس، این زن در اولین ورود به اورژانس برای چیزی که فکر می‌کرد «یک روز داخل و خارج» است، اجازه نداشت در کنار همسرش بماند.

روز دوشنبه، پلیس حکم بازرسی خانه شوهرش را صادر کرد. آنها برای مدت کوتاهی او را در حین بازرسی بازداشت کردند، اما در این پرونده دستگیری نکردند.

علاوه بر این، پلیس تصریح کرد که پس از بازرسی از دادستان دستور بازداشت نخواسته است.

بکی بلیفنیک با سه پسرش عکس می گیرد.

دوستان و خانواده در کلیسای ایلینویز برای عزاداری بکی بلیفنیک جمعه، پرستار برنده جایزه و مادر سه فرزند که به عنوان فردی فداکار و پرشور توصیف می شود که پلیس هفته گذشته با شلیک گلوله در خانه اش پیدا کرد، جمع شدند.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

خانه تیم بلیفنیک، شوهر ربکا بلیفنیک، در روز چهارشنبه، 1 مارس 2023 در ایلینوی مورد حمله قرار گرفت. ربکا در فوریه به ضرب گلوله کشته شد.

Schnack در اوایل این هفته گفت که جستجو گام مهمی برای رد کردن مشتری او بود. او افزود که تمرکز او کاملاً روی سه پسر این زوج است.

پلیس گفت: «اطلاعات تکمیلی در صورت امکان منتشر خواهد شد و مناسب است این کار را انجام دهیم. مهم است که به یاد داشته باشیم که همه افراد تا زمانی که مجرمیتشان در دادگاه ثابت نشود بی گناه هستند.»

او به فاکس نیوز دیجیتال گفت: برای مدت کوتاهی برای دیدار (عصر پنجشنبه) برای ادای احترام با پسرانم حضور داشتم و سپس برای اینکه حواس‌پرتی ایجاد نکنم در حالی که پسران به درخواست والدینش نزد خانواده ماندند، رفتم. از طریق وکیلش من با پدر و مادرش در مورد شرکت در مراسم تشییع جنازه بررسی کردم و آنها گفتند که می توانم. پسرها با آنها نشستند در حالی که من با سایر اعضای خانواده ام که در آن شرکت داشتند نشسته بودم.

تیم بلیفنیک در روز تشییع جنازه ربکا بلیفنیک در روز جمعه، 3 مارس 2023 در کوئینسی، ایلینوی، در خانه اش دیده می شود. ربکا، همسر تیم بلیفنیک که از او جدا شده بود، در ماه فوریه به ضرب گلوله کشته شد.

پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در این مورد دارد می‌خواهد مستقیماً با شماره 217-228-4470 یا به طور ناشناس از طریق Quincy Regional Crime Stoppers به ​​شماره 217-228-4474 با آنها تماس بگیرد.