بوبرت برای رای اجباری به استیضاح بایدن در مورد رسیدگی به مرزها اقدام می کند

در اولین مقاله استیضاح در مورد سوء استفاده از قدرت، بوبرت با استناد به تعداد بالای مهاجران متهم می کند که بایدن “آگاهانه ریاست یک قوه مجریه را برعهده داشت که به طور مستمر، آشکار و پیوسته قوانین مهاجرت فدرال را با دنبال کردن یک دستور کار تهاجمی و مرزهای باز نقض کرده است.” آزاد شده به ایالات متحده “بدون قصد یا توانایی اطمینان از حضور آنها در دادگاه مهاجرت برای رویارویی با پرونده های پناهندگی یا اخراج”.

اکثر جمهوری خواهان مجلس نمایندگان تشنه انتقام بر سر مرز ایالات متحده و مکزیک، به جای بایدن، بر آلخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی تمرکز کرده اند. هفته گذشته، حزب جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقاتی را آغاز کرد که می‌تواند مبنای استیضاح نهایی مایورکا باشد.

بوبرت در پاسخ به این سوال که چرا او اکنون مقالات استیضاح را اجباری می کند، گفت: «وقتش رسیده است. زمان گذشته است.»

و همچنین زمانی اتفاق می‌افتد که جمهوری‌خواهان پس از موافقت پسرش، هانتر بایدن، با توافقنامه‌ای مبنی بر مالیات فدرال و اتهامات اسلحه در روز سه‌شنبه، تمرکز خود را بر معاملات تجاری اعضای خانواده رئیس جمهور بایدن معطوف کردند.

اطلاعیه ای از سوی کاترین کلارک، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا (دموکرات ها) در روز سه شنبه نشان داد که دموکرات ها پیشنهادی برای ارائه این قطعنامه زمانی که برای رای گیری در صحن مطرح شود، ارائه خواهند کرد، یک حرکت رویه ای که مانع از ورود قطعنامه به مجلس می شود. طبقه برای رای دادن

قطعنامه استیضاح بوبرت، که او در اوایل ماه جاری ارائه کرد، شامل دو ماده استیضاح است: یکی برای سوء استفاده از قدرت، و دیگری برای ترک وظیفه.

و در ماده دوم استیضاح به دلیل ترک وظیفه، قطعنامه بوبرت به موارد اخراج در پایین ترین سطح تاریخی و مرگ و میر ناشی از فنتانیل اشاره می کند.

لورن بوبرت، نماینده جمهوری خواه آمریکا، در حال رای گیری در مورد استیضاح رئیس جمهور بایدن در رابطه با سیاست های مهاجرتی و مرزی ایالات متحده-مکزیک است. .

بوبرت روز سه‌شنبه در حالی که از صحن مجلس خارج شد، گفت که در حالی که رهبری حزب جمهوری‌خواه مجلس می‌دانست که او این حرکت ممتاز را انجام خواهد داد، تاریخ اقدامات بعدی همچنان با رهبری برنامه‌ریزی شده است.

“خواهیم دید. منظورم این است که امیدوارم جمهوری خواهان و دموکرات ها به طور یکسان بتوانند تهاجمی را که در مرزهای جنوبی ما در حال وقوع است تشخیص دهند و قوانین کشور ما صادقانه اجرا نشود و ما فرصتی داشته باشیم که یک کنترل و تعادل را در این کشور ایجاد کنیم. بوبرت گفت: تهاجمی که در جریان است.

بوبرت پیش بینی نکرد که آیا مقالات استیضاح او تصویب می شود یا خیر.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

جمهوری خواهان افراطی مجلس نمایندگان به جای اینکه با پرزیدنت بایدن روی راه حل هایی برای مسائلی مانند ایجاد شغل، کاهش هزینه ها و تقویت مراقبت های بهداشتی کار کنند، دست به دستکاری های سیاسی بی اساس می زنند که هیچ کمکی به مردم واقعی نمی کند. یان سامز، سخنگوی کاخ سفید برای نظارت و تحقیقات، در بیانیه‌ای گفت: باید توجه خود را جلب کنند.

در پاسخ به این اقدام بوبرت، کاخ سفید جمهوری‌خواهان مجلس را به راه‌اندازی «بدل‌کاری‌های سیاسی» متهم کرد.

تلاش برای استیضاح بوبرت در حالی صورت می گیرد که متحد ایدئولوژیک او، نماینده آنا پائولینا لونا (رئیس جمهور فلوریدا)، در حال رای گیری مجدد در مورد انتقاد آدام شیف (دکتر کالیفرنیا) نماینده وی در رسیدگی به تحقیقات درباره رئیس جمهور سابق ترامپ است.

به روز رسانی: 9:47 بعد از ظهر ET