به گفته مقامات، دختر 14 ساله ای که در طول سال گم شده بود در کمد خانه ای در میشیگان پیدا شد

واتسون و تیمش که با حکم بازرسی مسلح بودند، خانه را شانه زدند. آنها هر چهار نفر را در اتاق نشیمن نگه داشتند در حالی که ماموران اتاق های دیگر را جستجو کردند. واتسون در اتاق نشیمن در حال بازجویی از مردی حدوداً 18-19 ساله بود که ظاهراً در آن روز دیده شده بود که با دختر خانه دیگری را ترک می کند، اما طوری رفتار می کرد که او نمی دانست دختر کجاست. هنگامی که واتسون با این مرد مصاحبه می کرد، یکی از ماموران او از راهرو صدا کرد.

“تماس”، کد برای “من او را پیدا کردم.”

او به خاطر می‌آورد: «از او خواستم به من قول بدهد، اگر زمانی به کمک نیاز داشتی… با آن شماره تماس بگیر تا به طریقی آن را بفهمیم».

به گفته واتسون، که تیم فراری را که دختر را پیدا کرد، رهبری کرد، این نوجوان روز سه‌شنبه در خانه‌ای در پورت هورون، میشیگان، در 62 مایلی شمال شرقی دیترویت پیدا شد و سپس توسط یک مامور خدمات حفاظت از کودکان به بیمارستان منتقل شد. پس از معاینه در بیمارستان، او دوباره با پدر بیولوژیکی خود ملاقات کرد.

برای واتسون، که فرزندان خود را دارد، این قضیه احساسی بود. یکی از آخرین کارهایی که او قبل از اینکه او را نزد کارمند خدمات حفاظت از کودکان بسپارد انجام داد این بود که کارت ویزیت خود را به او داد.

مشارکت: سارا اسباب بازی، USA TODAY

واتسون گفت: «زمانی که افسر گروه ضربت من لباس ها را عقب کشید و او را دید، به وضوح شناسایی شد. اعلام می کرد که نمی دانستند او کجاست، از جمله مردی که با او دیده شد.

واتسون به دیترویت فری پرس، بخشی از شبکه USA TODAY گفت: «او از این موضوع به وجد آمد. او می‌ترسید که اگر پیدا شود، به سیستم بازگردد… او فقط می‌گفت: «من می‌خواهم با پدرم باشم. می‌خواهم با پدرم باشم».

واتسون گفت: “آنها به ما اجازه ورود نمی دادند. آنها به ما اجازه نمی دادند با کسی در خانه صحبت کنیم که پرچم قرمز بزرگی برای ما بود.” خانم گفت: با حکم بازرسی برگرد. بنابراین ما این کار را کردیم.”

در سال 2021، بیش از 337000 گزارش از گم شدن جوانان به مرکز ملی اطلاعات جرایم اداره تحقیقات فدرال وارد شد. طبق گزارش NCIC، جوانان 32 درصد از بیش از 93700 سوابق مفقودی فعال را تا دسامبر 2021 تشکیل می دهند.

به گفته واتسون، او از تیم کودکان ناپدید شده پلیس ایالت میشیگان تماس گرفت و درخواست کمک در مورد یک دختر پورت هورون را داشت. او بیش از یک سال ناپدید شده بود و مقامات محلی نگران بودند که او قربانی تجاوز جنسی باشد.

واتسون خاطرنشان کرد که او مشکوک نبود که خانه میشیگان صحنه عملیات قاچاق انسان باشد و همچنین نمی توانست بفهمد که چرا ساکنان آن دروغ می گویند.

نانسی مک براید، مدیر اجرایی سابق فلوریدا در مرکز ملی کودکان گمشده و استثمار شده، پیشتر به USA TODAY گفت که اکثریت قریب به اتفاق کودکان گمشده فراری هستند. در سال 2020، NCMEC به نزدیک به 30000 مورد کودک گم شده کمک کرد و 91٪ از این موارد فراری در معرض خطر بودند.

واتسون خاطرنشان کرد که مقامات در حال پیگیری اتهامات ربودن والدین علیه مادر بیولوژیکی این دختر هستند که قبلاً حضانت دخترش را از دست داده بود. او گفت که مقامات بر این باورند که مادر پس از فرار دخترش را پیدا کرد و شروع به پریدن دختر از خانه به خانه کرد و در نهایت کودک در میان جمعیت اشتباه افتاد.

این مقاله در ابتدا در شبکه USA TODAY منتشر شد: نوجوان گمشده بیش از یک سال در کمد میشیگان پیدا شد



منبع

در اواخر روز چهارشنبه، یک گروهبان در اداره پلیس پورت هورون گفت که از این وضعیت بی خبر است و مطبوعات آزاد را به کلانتر شهرستان سنت کلر ارجاع داد. آن دفتر گفت که به این پرونده رسیدگی نمی کند.

واتسون گفت که ماموران فدرال شروع به کار با نکات قدیمی و مصاحبه با مردم کردند. یک نکته آنها را به خانه ای در ضلع جنوبی هدایت کرد. او گفت اما هنگامی که به آنجا رسیدند، یکی از سرنشینان “به شدت منکر دیدن او شد” و “اطلاعات جعلی” به آنها داد.

واتسون گفت: «من هم می‌خواهم بدانم»، و افزود که سرنشینان ممکن است به پناه دادن به یک فراری متهم شوند، اگرچه این به اداره پلیس محلی بستگی دارد که این توصیه را ارائه دهد.

واتسون گفت: “او مثل “اوه” بود… او کاملاً با دستش در ظرف کوکی گیر کرده بود و نمی دانست چگونه چیزی را فرموله کند.”

کودکان گمشده در آمریکا

واتسون افزود: “من هشت سال است که یک تیم فراری را اداره می کنم، هیچ چیز برای یافتن کودکی که گم شده است را شمع نمی کند.” وقتی می‌توانید کودکی را به خانه نزد خانواده‌اش بیاورید، مخصوصاً وقتی یک سال و نیم رفته است، من نمی‌توانستم تصور کنم که چگونه می‌گذرد، به همین دلیل این مأموریت برای من بسیار مهم است.»

معاون مارشال ایالات متحده رابرت واتسون که به یافتن دختر کمک کرد، در مصاحبه ای اختصاصی گفت: “او گریه می کرد. نمی دانست کجا می خواهد برود. بسیار ترسیده بود. و می ترسید بچه اش را از دست بدهد.” مطبوعات آزاد دیترویت در روز چهارشنبه. تخمین زده می شود که این دختر چهار تا پنج ماهه باردار باشد.

“به من کمک کن تا فرزندانم را پیدا کنم”: چگونه نژاد بر تلاش های رسانه های اجتماعی برای یافتن بچه های گم شده تأثیر می گذارد

مادر بیولوژیکی ممکن است با اتهام آدم ربایی والدین روبرو شود

برخی از موارد کودکان گم شده بیشتر از موارد دیگر مورد توجه قرار می گیرند: در اینجا 5 مورد برای دانستن وجود دارد

نحوه پیدا شدن نوجوان باردار

دیترویت – به گفته مقامات، دختر 14 ساله ای که بیش از یک سال پیش توسط والدین خوانده اش ناپدید شده بود، در یک کمد راهرو در میشیگان پنهان شده است.