به گزارش WaPo، الکس جونز میلیون‌ها دلار را از شرکت مادر InfoWars خود به نهادهایی که توسط دوستان و خانواده کنترل می‌شوند انتقال داده است.

نمایندگان جونز و ریموند باتاگلیا، وکیل Free Speech Systems، بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

WaPo گزارش داد که الکس جونز میلیون ها دلار را از شرکت مادر InfoWars قبل از ورشکستگی آن انتقال داده است.

  • الکس جونز.رسانه Tyler Sizemore/Hearst Connecticut از طریق AP, Pool

    • این شرکت سفته هایی را به نهادهای متعلق به دوستان و خانواده جونز امضا کرد.

    • آوی موشنبرگ وکیل سندی هوک به پست گفت: «در میانه این شکایت، آنها شروع به مستندسازی بدهی هایی کردند که از قبل هیچ مدرکی دال بر وجود نداشتند.

      وکلای خانواده‌های بدنام سندی هوک نیز در یک طرح دعوی اضافی استدلال کرده‌اند که PQPR “در واقع یک تجارت مستقل نیست” و هدف از فعالیت‌های کلاهبرداری جونز برای جلوگیری از تسلیم شدن ثروت 270 میلیون دلاری او در نتیجه خسارات اعطا شده است. پست گزارش داد.

      بر اساس سوابق بررسی شده توسط پست، بین آگوست 2020 تا نوامبر 2021، شرکت جونز، Free Speech Systems، شروع به امضای سفته به مبلغ 55 میلیون دلار به شرکتی به نام PQPR Holdings کرد که به طور مشترک متعلق به جونز و والدینش بود. سفته‌ها وعده‌های کتبی برای پرداخت مبلغی در تاریخ آینده هستند – از لحاظ عملکردی یک IOU قانونی.

      سوابق مالی جونز همچنین نشان می‌دهد که شرکتی که توسط خواهرش اداره می‌شود، به‌عنوان «تامین‌کننده یا فروشنده» برای سیستم‌های گفتار رایگان در فهرست قرار گرفته و حداقل در یک پرداخت ۲۴۰ هزار دلار به او پرداخت شده است. به گزارش پست، امسال جونز شروع به پرداخت 100000 دلار به مربی شخصی خود در هفته کرد تا به او در ارسال مکمل ها و کالا کمک کند.

      26 نفر از جمله 20 کودک در تیراندازی کشته شدند.

      Free Speech Systems در اوایل سال جاری اعلام ورشکستگی کرد، همانطور که سه شرکت دیگر مرتبط با جونز در سال گذشته – Infowars، Prison Planet و Infowars Health – در آنچه وکیل والدین سندی هوک به Insider گفت یک تکنیک متوقف‌کننده برای به تعویق انداختن امر اجتناب‌ناپذیر بود. “

      گزارش واشنگتن پست نشان می دهد که الکس جونز میلیون ها دلار را قبل از تشکیل پرونده ورشکستگی از شرکت مادر InfoWars خود به خارج منتقل کرده است.

      جونز به پرداخت حدود 1.5 میلیارد دلار غرامت مربوط به دروغ هایی که درباره سندی هوک منتشر کرد، محکوم شد.

    الکس جونز.
    جونز هنگام طلاق گرفتن در سال 2013 از مانورهای مالی مشابهی استفاده کرد. اگرچه جونز ایجاد PQPR Holdings را تنها دو ماه قبل از جدایی آنها حفظ می کند، قصد داشت از او در برابر مسئولیت های قانونی محافظت کند، همسر سابق او، کلی جونز به پست گفت. او این کار را کرد تا دارایی‌هایش را برای زمانی که از هم جدا شدیم پنهان کند.”

    دروغ های جونز در مورد تیراندازی سندی هوک از زمانی که او شروع به تقویت تئوری های توطئه کرد مبنی بر جعلی بودن تیراندازی و خانواده های قربانیان بازیگران بحران به طور فراگیر منتشر شد. اگرچه او در چندین پرونده افترا به خاطر نظراتش مجرم شناخته شده است، ادعاهای مکرر او مبنی بر اینکه تیراندازی یک فریب بوده است، ارتشی از انکارکنندگان سندی هوک را ایجاد کرد که به طور منظم اعضای خانواده بازمانده را مورد آزار و اذیت قرار می دهند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    مجری رادیو به پرداخت حدود 1.5 میلیارد دلار غرامت مربوط به دروغ هایی که در مورد تیراندازی در مدرسه ابتدایی سندی هوک در سال 2012 منتشر کرد، محکوم شده است، که قضات تگزاس و کانکتیکات آن را توهین آمیز به خانواده های بازمانده اعلام کردند. مانورهای مالی اخیر جونز ممکن است تلاشی برای محافظت از دارایی های او در برابر تأثیر موارد مهم باشد.