بهترین معاملات اپل واچ و ساعت هوشمند Amazon Prime Day برای سال 2023


چه در حال تعویض یک پوشیدنی قدیمی باشید و چه در ساعت‌های هوشمند کاملاً جدید هستید، Amazon Prime Day زمان خوبی برای خرید یک ساعت اپل است. این تخفیف ها شامل هر سه مدل موجود در خط تولید فعلی اپل می شود، از جمله اپل واچ اولترا ممتاز، اپل واچ پرچمدار سری 8 و ساعت مقرون به صرفه تر اپل واچ SE. گزینه هایی از برندهای دیگر مانند سامسونگ و فیت بیت نیز در فروش هستند. ما تعدادی از ردیاب‌های تناسب اندام پیشنهادی خود را جمع‌آوری کرده‌ایم که تخفیف‌های روز پرایم را نیز دریافت می‌کنند. در اینجا بهترین تخفیف های Prime Day در ساعت های اپل است که می توانیم پیدا کنیم.

اپل واچ سری 8

بهترین معاملات اپل واچ و ساعت هوشمند Amazon Prime Day برای سال 2023

عکس از Cherlynn Low / Engadget

پرچمدار سری 8 اپل در حال حاضر ساعت هوشمند مورد علاقه ما است و Prime Day آن را بسیار مقرون به صرفه تر می کند.

280 دلار در آمازون

اپل واچ سری 8 جدیدترین پرچمدار این برند است و معمولاً با قیمت 399 دلار برای مدل 41 میلی متری GPS به فروش می رسد. Prime Day آن را به 280 دلار کاهش می دهد که بهترین قیمتی است که دیده ایم. سری 8 بهترین انتخاب ما در راهنمای ساعت‌های هوشمند است زیرا ردیابی دقیق سلامت و تناسب اندام را با یکپارچه‌سازی یکپارچه آیفون ترکیب می‌کند. ویژگی های جدید شامل سنسورهای دما، ECG و خوانش اکسیژن خون، تشخیص تصادف و بهبود معیارهای خواب است. WatchOS 10 آینده این ابزار را با ابزارک‌ها به‌علاوه ویژگی‌های سلامت، تناسب اندام و تمرکز حواس بیشتر افزایش می‌دهد.

اپل واچ SE

بهترین معاملات اپل واچ و ساعت هوشمند Amazon Prime Day برای سال 2023

عکس از Cherlynn Low / Engadget

مقرون‌به‌صرفه‌ترین ساعت هوشمند اپل بسیاری از ویژگی‌های سری 8 را در خود جای داده است، اگرچه تعدادی از سنسورهای داده سلامت و نمایشگر همیشه روشن را ندارد. اگر بتوانید بدون آن زندگی کنید، پول زیادی به دست خواهید آورد، به خصوص در روز پرایم.

200 دلار در آمازون

مقرون به صرفه ترین ساعت هوشمند در این مجموعه، اپل واچ SE است. معمولاً 250 دلار، تخفیف های Prime Day آن را فقط 200 دلار برای اندازه 40 میلی متر می کند. نسخه 44 میلی‌متری معمولاً 270 دلار است اما برای فروش به 230 دلار کاهش می‌یابد. ما در بررسی Engadget خود، SE را «بهترین ساعت هوشمند 250 دلاری» نامیدیم. این پردازنده از همان پردازنده استفاده می کند، با مقاومت 50 متری در برابر آب مطابقت دارد و ظاهری تقریباً مشابه با Apple Watch 8 دارد، اگرچه SE فاقد مقاومت در برابر گرد و غبار و نمایشگر همیشه روشن است. همچنین نمی تواند اکسیژن خون، دما و EKG را نشان دهد. اما اگر به آن چیزها نیاز ندارید، می‌توانید در پول خود صرفه‌جویی کنید و در عین حال اطلاعات تناسب اندام و سلامتی زیادی را به همراه یکپارچگی یکپارچه با آیفون خود دریافت کنید.

ساعت های هوشمند از برندهای دیگر

Samsung Galaxy Watch 5

بهترین معاملات اپل واچ و ساعت هوشمند Amazon Prime Day برای سال 2023

عکس از Cherlynn Low / Engadget

برای کسانی که گوشی های اندرویدی را ترجیح می دهند، گلکسی واچ 5 بهترین توصیه ما است.

160 دلار در آمازون

البته اپل واچ فقط با آیفون کار می کند. برای کسانی که دستگاه‌های اندرویدی را ترجیح می‌دهند، Galaxy Watch 5 بهترین توصیه ما در راهنمای ساعت هوشمند ما است. معمولاً 280 دلار است، در حال حاضر 160 دلار است که 43 درصد تخفیف دارد. جدیدترین پوشیدنی‌های سامسونگ روی سیستم‌عامل Wear OS Google اجرا می‌شوند و داده‌های سلامتی و ردیابی تناسب اندام به همراه آموزش خواب و تجزیه و تحلیل ترکیب بدن را در اختیار شما قرار می‌دهند.

Fitbit Versa 2

بهترین معاملات اپل واچ و ساعت هوشمند Amazon Prime Day برای سال 2023

عکس از Cherlynn Low / Engadget

Fitbit Versa 2 انتخاب بودجه در راهنمای ما برای ساعت های هوشمند است. داده های سلامت زیادی را ارائه می دهد و می تواند با آیفون یا دستگاه های اندروید جفت شود.

124 دلار در آمازون

Fitbit Versa 2 در راهنمای ساعت هوشمند ما انتخاب بودجه است و به 124 دلار برای Prime Day کاهش یافته است. دستگاه‌های Fitbit همیشه بر تناسب اندام متمرکز بوده‌اند و Versa 2 تعداد زیادی تمرین مختلف را ردیابی و شناسایی می‌کند که داده‌های زیادی به شما می‌دهد. اما از آنجایی که این ساعت هوشمند است، می‌تواند Spotify را بازی کند، الکسا داخلی دارد و اعلان‌های گوشی و صدها برنامه را به مچ شما می‌آورد. همچنین دستگاه آگنوستیک است و با دستگاه های آیفون یا اندروید جفت می شود.

ردیاب های تناسب اندام

Fitbit Charge 5

بهترین معاملات اپل واچ و ساعت هوشمند Amazon Prime Day برای سال 2023

عکس والنتینا پالادینو / Engadget

این ردیاب تناسب اندام مورد علاقه ما است. این ساعت عمر باتری طولانی تری نسبت به ساعت هوشمند دارد، اما داده های سلامتی، تناسب اندام و خواب زیادی را برای شیرجه رفتن در اختیار شما قرار می دهد.

100 دلار در آمازون

Fitbit Charge 5 ردیاب کلی مورد علاقه ما است و در حال حاضر 100 یا 50 دلار از قیمت معمول خود کمتر است. ردیاب‌های تناسب اندام به اندازه ساعت‌های هوشمند کاملاً مشخص نیستند، اما این معمولاً به این معنی است که عمر باتری طولانی‌تری دارند و هزینه کمی کمتر دارند. ما Charge 5 را به دلیل ردیابی فعالیت و نظارت بر سلامتی آن که در نمایه ای نازک با عمر باتری چند روزه ارائه می شود، دوست داریم. همچنین با هر دو گوشی اپل و اندروید جفت می شود.

Fitbit Inspire 3

بهترین معاملات اپل واچ و ساعت هوشمند Amazon Prime Day برای سال 2023

عکاسی ویل لیپمن برای Engadget

Inspire 3 به روز شده دارای طراحی شیک و دارای صفحه نمایش لمسی رنگی و GPS متصل است، به این معنی که باید تلفن خود را برای ردیابی دویدن همراه داشته باشید، اما مقرون به صرفه بودن در اینجا دشوار است – به خصوص پس از تخفیف Prime Day.

80 دلار در آمازون

ردیاب تناسب اندام مورد علاقه ما Fitbit’s Inspire 3 است و Prime Day آن را با 20 درصد تخفیف که فقط 80 دلار به جای 100 دلار می کند، مقرون به صرفه تر می کند. این GPS داخلی ندارد، اما اگر تلفن خود را همراه داشته باشید، قابلیت‌های GPS متصل آن همه داده‌های مشابه را در اختیار شما قرار می‌دهد. نظارت بر ضربان قلب، اکسیژن خون و تغییرات دمای پوست را ارائه می دهد.

راهنمای خرید روز نخست شما: همه ما را ببینید روز نخست پوشش. خرید کنید بهترین معاملات پرایم روز در یاهو لایف Engadget را دنبال کنید بهترین معاملات فناوری Amazon Prime Day. در مورد بیاموزید روندهای روز نخست در در دانستن. از کارشناسان اتومبیل اتوبلاگ در مورد مواردی که باید در مورد خودروهای ضروری خرید کنید بشنوید معاملات پرایم روز و پیدا کنید فروش پرایم روز برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.



منبع