بن بست بلندگو اختلافات عمیق GOP را برجسته می کند

اما تاکنون، تمایل چندانی برای همکاری با دموکرات‌ها برای انتخاب یک سخنران توافقی و دادن درس به راست افراطی وجود ندارد.

مولوینی در سال 2017 مجلس نمایندگان را ترک کرد تا در سمت های ارشد در کاخ سفید رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ خدمت کند. ترامپ که از مک کارتی در کالیفرنیا به عنوان سخنران حمایت می کند، در مورد اینکه آیا او در کنار او می ماند یا نه سه شنبه حرفی برای گفتن نداشت: «ما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. ما خواهیم دید که همه چیز چگونه پیش خواهد رفت به NBC News گفت.

جردن گفته است که این شغل را نمی‌خواهد و از همکاران جمهوری‌خواه خود خواسته است که پشت سر مک کارتی متحد شوند تا به پیروزی‌های محافظه‌کاران دست یابند.

ما امروز باید انتخاب کنیم: آیا قرار است حزب 2 درصد رادیکال باشیم؟ یک نماینده ناامید، کت کامک، R-Fla.، پس از یک جلسه گروهی گفت: زیرا این چیزی است که به آن بستگی دارد. کوین مک کارتی رئیس مجلس خواهد بود – و برای من مهم نیست که اولین رای گیری باشد یا رای 97.

برای سومین رای گیری، چیپ روی، نماینده جمهوریخواه تگزاس، نماینده حامی مک کارتی، جیم جردن از ایالت اوهایو را به عنوان سخنران معرفی کرد.

وقتی از گود در مورد این احتمال پرسیده شد، گفت که نگران نیست: “من نمی توانم تصور کنم هیچ جمهوری خواه این کار را انجام دهد.”

«این کاملاً پوچ است. اصلا برام معنی نداره و من کمی در مورد چالش برانگیز سخنرانان مجلس می دانم.

برای شورشیان، بسیاری از مناطق قرمز رنگ، غرق شدن مک کارتی توبیخ موجهی برای تشکیلات جمهوری خواه است که احساس می کنند مدت هاست نتوانسته انتظارات رای دهندگان خود را برآورده کند.

آنها به تیم آسیب زدند. دان بیکن نماینده نبراسکا، یک جمهوری‌خواه میانه‌رو در منطقه‌ای که بایدن در سال 2020 تحت آن قرار داشت، در مورد منتقدان مک کارتی گفت: آن‌ها چشمان ما را سیاه می‌کنند.

مولوینی که در سال 2015 برای برکناری جان بونر، رئیس‌جمهور سابق مبارزه کرد، از تاکتیک‌های این گروه گیج به نظر می‌رسید و درخواست قانونی که به اکثریت اعضای حزب جمهوری‌خواه برای تصویب لوایح نیاز دارد اما پس از آن از پذیرش این استاندارد برای انتخاب رئیس مجلس خودداری می‌کند، ریاکارانه خواند.

گالاگر گفت: «این مهم است که ما به عنوان اکثریت مجلس – و تنها بخشی از قوه مقننه که جمهوری خواهان کنترل آن را در دست دارند – صلاحیت و عقل سلیم را نشان دهیم و نشان دهیم که ما بزرگسالان در اتاق هستیم. و اگر این هفته یا این ماه یا دو سال آینده را به جنگ بین خود بگذرانیم، فکر نمی‌کنم این تلاش‌ها را پیش ببریم.»

دیگران گفتند که اوضاع بدتر خواهد شد. سناتور کریس مورفی، دی کان، گفت: «این در اکثریت جمهوری خواه مجلس نمایندگان هر روز خواهد بود. توییتر. فقط این نیست که آنها نخواهند توانست حکومت کنند. این است که آنها یک خراب قطار عمومی شرم آور خواهند بود در حالی که از حکومت سر باز می زنند.”

«این مربوط به آینده کشور است. این مربوط به جهت گیری کشور است،» روی گفت، و خواستار آن شد که اعضای انجمن رهبری پیدا کنند که برنامه ای برای توقف «خرج پولی که نداریم» و کاهش بدهی داشته باشد. “من دیگر وعده های توخالی نمی خواهم.”

ما اکثریت را در مورد رفع این مشکلات به دست آوردیم. اما تا زمانی که کوین مک کارتی را به عنوان سخنران بعدی خود انتخاب نکنیم، نمی‌توانیم شروع به رفع این مشکلات کنیم.»

بیکن گفت: «آنها یا باید به سمت ما بیایند یا ما باید راه دیگری برای کسب این آرا پیدا کنیم. شروع به انجام یک معامله» برای یک سخنران. اگر آنها به خودشان ثابت کنند که نمی توانند به عنوان بخشی از تیم عمل کنند، پس ما باید این تصمیم را بگیریم. اما ما آنجا نیستیم.»

نماینده مری میلر، رئیس جمهور، یکی از مخالفان مک کارتی، هرج و مرج روز سه شنبه را خلاصه کرد: “این درام تر از بزرگ کردن هفت فرزند است.”

مجلس نمایندگان روز سه‌شنبه پس از سه رأی‌گیری ناموفق – اولین بار در یک قرن گذشته که انتخابات رئیس‌جمهور از اولین رای‌گیری گذشته بود – و بدون هیچ مسیر روشنی به تعویق افتاد.

این بن‌بست برای حزبی که امیدوار بود از اکثریت جدید استفاده کند تا به آمریکایی‌ها نشان دهد چگونه حکومت می‌کند – قبل از اینکه از رای‌دهندگان بخواهد کنترل کاخ سفید و سنا را در انتخابات 2024 به حزب جمهوری‌خواه بدهند، روحیه‌آمیزکننده بود. درعوض، نمایش ناکارآمدی رای دهندگان مستقل و راست میانه را که در سال 2022 به سمت دموکرات‌ها سوق داده‌اند، تهدید می‌کند که باعث عملکرد ضعیف حزب جمهوری‌خواه در انتخابات میان‌دوره‌ای و حاشیه‌های کم‌رنگ فعلی آن می‌شود.

دن کرنشاو، نماینده ایالت تگزاس، گفت جمهوری خواهانی که بر مخالفت با مک کارتی اصرار دارند “عمیقاً اشتباه محاسباتی کرده اند.”

“من فکر می کنم این یک مشکل برای حزب است. این کاملاً همینطور است. چگونه برای حزب مشکلی نیست اگر ما حتی نتوانیم تصمیم بگیریم که رهبرمان کیست؟

پس از دو رای ناموفق، استیو اسکالیز نماینده شماره 2 حزب جمهوری خواه از لوئیزیانا از همکارانش درخواست کرد که از مک کارتی حمایت کنند تا مجلس بتواند اهداف محافظه کارانه ای مانند تقویت امنیت مرزی و استقلال انرژی را آغاز کند.

این امر نشان دهنده اختلافات بیشتر در اکثریت محدود مجلس نمایندگان است که برای حفظ عملکرد دولت و جلوگیری از بحران های اقتصادی باید با سنا تحت کنترل دموکرات ها و رئیس جمهور جو بایدن سازش کنند. و این نشانه بدی برای امیدهای جمهوری خواه به متحد کردن گروهی از اعضای میانه رو و راست افراطی برای پیشبرد قوانین محافظه کار بود.

“آنها محاسبه کرده اند که مردم آنها را به عنوان این مبارزان نجیب آزادی خواهند دید که برای یک هدف می جنگند. به نظر می رسد نمی توانند بگویند علت چیست. این باعث می شود که آنها بسیار احمق به نظر برسند. “و آنها بسیار احمق هستند.”

برای جمهوری‌خواهان، این بن‌بست، آزمون اراده‌ای بین یک جناح کوچک راست‌گرا و یک گروه بزرگ‌تر از قانون‌گذاران جریان اصلی جمهوری‌خواه است که می‌ترسند در صورت شکست در مقابل شورشیان، در مسائل قانون‌گذاری و حکومتی مورد تجاوز قرار گیرند. .

واشنگتن – ناتوانی خیره کننده در انتخاب رئیس مجلس سه شنبه شکاف های درون حزب جمهوری خواه در مورد استراتژی و چشم انداز را برجسته کرد، مجلس نمایندگان را متوقف کرد و سؤالات جدیدی را در مورد آینده جمهوری خواهان ایجاد کرد.

برخی از دموکرات ها همتایان جمهوری خواه خود را مسخره می کردند.

نماینده Bob Good، R-Va.، یکی از رهبران فشار ضد مک کارتی، گفت: “در کوتاه مدت، هدف این است که بلندگوی بهتر از کوین مک کارتی به دست آوریم.” در درازمدت، ضربه‌ای به سیستم جمهوری‌خواه است که با محافظه‌کاران خصمانه است، که نسبت به پایگاه جمهوری‌خواه رای‌دهندگانی که ما را به واشنگتن می‌فرستند، تحقیر می‌کند.»

مایک گالاگر، نماینده حزب دموکرات، گفت نتایج انتخابات 2022 نشان می دهد که آمریکایی ها “برای عقل سلیم فریاد می زنند” و “دستی ثابت روی چرخ” می خواهند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع