بنگال ها پس از شکست در مبارزه با سناریوی پلی آف NFL خوشحال نیستند

تیلور از اینکه دید مالکیتش سخت برای تیمش می جنگد خوشحال بود.

همیشه این شانس وجود داشت که سینسیناتی باید برای دور دسته‌ای راهی جاده شود. چیزی که هیچ‌کس باور نمی‌کرد این اتفاق بیفتد این است که بنگال‌ها با 11-4 امتیاز خود را در دور وایلد کارت از دست می‌دهند و این اکنون زیر سوال است.

به همین دلیل بنگالی ها به شدت با پیشنهاد لیگ مبارزه کردند.

این مقاله در ابتدا در Cincinnati Enquirer منتشر شد: مرحله حذفی AFC: Cincinnati Bengals چالش را در برابر تغییرات NFL از دست داد



منبع

در اینجا خط مشی رقابتی NFL برای بازی های لغو شده آمده است.

NFL صبح جمعه پس از اعلام این پیشنهادها، جلسه ویژه ای با مالکان تشکیل داد. برای انجام این پیشنهادات، لیگ به 24 رای نیاز داشت. بیست و پنج مالک رای مثبت دادند. بنگال‌ها به 9 رأی موافق نیاز داشتند تا این پیشنهاد شکست بخورد و مجدداً تدوین و اصلاح شود.

کتی بلکبرن، معاون اجرایی سینسیناتی بنگالز، تمرین را در طول تمرین کمپ آموزشی سینسیناتی بنگالز، دوشنبه، 1 اوت 2022، در زمین های تمرین در کنار استادیوم پل براون در سینسیناتی مشاهده می کند.

کتی بلکبرن، معاون اجرایی بنگالز در کمیته مسابقات لیگ حضور دارد و گزارش شده است که یادداشتی را برای بقیه اعضای لیگ ارسال کرده و از آنها خواسته است که به نمایندگی از سینسیناتی رای دهند.

پس از لغو رسمی بازی Week 18 Bills at Bengals، NFL باید ترسیم کند که هفته 18 چه چیزی را برای Bengals، Buffalo Bills و Kansas City Chiefs می خواهد. هر سه تیم در بازی روز دوشنبه خطرات زیادی داشتند.

سناریوی جدید NFL نقش مهمی در نحوه نمایش پلی آف برای بنگال ها دارد و برای سینسیناتی مطلوب نیست. همانطور که امروز وجود دارد، در کتاب قوانین NFL، اگر یک بازی لغو شود، درصد برد تعیین کننده صعود به مرحله حذفی است. با این حال، مالکان لیگ در مورد سناریوهای جدید پیشنهادی روز جمعه رای دادند و بنگال ها کوتاه آمدند

اگر یک بازی لغو شود، جایگاه یک تیم در بخش یا کنفرانس آن (به عنوان مثال، واجد شرایط بودن به عنوان وایلد کارت در پلی آف یا موقعیت در مرحله حذفی) باید بر اساس رکورد نهایی آن تعیین شود. در صورت لزوم، تای بریک های پلی آف باید بر اساس میانگین هر بازی برای همه تیم ها محاسبه شود.

اگر بنگال ها روز یکشنبه بر ریونز پیروز شوند، هیچ چیز تغییر نمی کند و سینسیناتی بدون توجه به حریف میزبان بازی دور وایلد کارت در استادیوم پیکور خواهد بود. در اینجا لایه ای است که برای بنگال ها نامطلوب است.

سینسیناتی بنگال از سناریوهای پلی آف به روز شده NFL که اواخر پنجشنبه شب منتشر شد راضی نیستند.

در حالی که آنها دلایل زیادی برای این احساس دارند، تیم در نهایت روز جمعه مبارزه خود را به NFL باخت.

زک تیلور سرمربی تیم بنگال گفت: “تا جایی که به من مربوط می شود، ما فقط می خواهیم قوانین رعایت شود.” وقتی یک بازی لغو می‌شود، شما فقط به درصد برد روی می‌آورید تا همه چیز را روشن کنید تا مجبور نباشیم قوانینی وضع کنیم. چندین مورد در این فصل وجود دارد که یک باشگاه جریمه می شود یا افراد حاضر در ساختمان ما جریمه می شوند و به ما می گویند: “قوانین را رعایت کنید.” سیاه و سفید است. در کتاب قوانین آمده است. بنابراین، اکنون وقتی به قوانین اشاره می‌کنیم و به شما گفته می‌شود، ما آن را تغییر می‌دهیم، من نمی‌خواهم در مورد منصفانه و عادلانه بشنوم که چنین است.»

هر چند هیچ یک از اتفاقات این هفته برای کسی منصفانه نبوده است. اگر سینسیناتی بیلز و ریونز را شکست می داد، بله، آنها با یک ضربه به رتبه اول به شماره 2 AFC تبدیل می شدند، اما هیچ راهی وجود ندارد که بدانیم آیا این اتفاق می افتاد یا خیر.

سناریوی پلی آف جدید بدون شک برای بنگال ها منصفانه نیست، اما اگر بنگال ها یکشنبه برنده شوند، همه این ها اهمیتی نخواهد داشت.

بنگال ها 11-4 هستند و در حال حاضر یک بازی و نیم بیشتر از بالتیمور ریونز در جدول رده بندی AFC North هستند. به‌طور پیش‌فرض، وقتی NFL اعلام کرد که بنگال‌ها امسال تنها 16 بازی خواهند داشت، بنگال‌ها بدون توجه به اتفاقاتی که در بازی یکشنبه رخ می‌دهد قهرمان AFC شمال شدند.

پیشنهاد جدید NFL بیان می‌کند که اگر بنگال‌ها در هفته 18 به ریونز ببازند و اگر این دو باشگاه قرار است یک بازی Wild Card مقابل یکدیگر انجام دهند، که احتمال آن بسیار زیاد است، مکان آن بازی با پرتاب سکه مشخص می‌شود. این بدان معناست که بنگال‌ها می‌توانند روی کاغذ قهرمان AFC شمال شوند و مانند هر برنده بخش دیگری از میزبانی بازی پلی‌آف بهره نبرند.

تیلور گفت: “به نظر می رسد که برای بسیاری از تیم ها نکات مثبت و فقط برای ما منفی وجود دارد.” بنابراین، ما این فرصت را داریم که برای تلنگر سکه ای بازی کنیم که فقط می تواند بر ما تأثیر منفی بگذارد. ما این فرصت را نداریم که برای تلنگر سکه ای که تأثیر مثبتی روی ما بگذارد، بازی کنیم. باز هم، بیایید فقط قوانین را دنبال کنیم و آن را می پذیریم. ما فقط باید تمرکز خود را معطوف به آماده شدن برای بالتیمور کنیم و سپس هر کاری که می توانیم برای کنترل آنچه می توانیم در آن نقطه کنترل کنیم انجام دهیم.

دلیل آن این است که رکورد کلی اولین عامل تعیین کننده در عناوین بخش است. اگر بنگال ها برنده شوند، 12-4 و ریونز 10-7 خواهند بود. اگر کلاغ ها برنده شوند و بنگال ها ببازند، بنگال ها 11-5 و ریونز 11-6 می شوند.

و همانطور که تیلور گفت، بنگال ها می توانند از همه اینها اجتناب کنند اگر به سادگی برنده شوند. این همان چیزی است که آنها روی حرکت رو به جلو متمرکز هستند.

کتی بلکبرن، معاون اجرایی سینسیناتی بنگالز، تمرین را در طول تمرین کمپ آموزشی سینسیناتی بنگالز، دوشنبه، 1 اوت 2022، در زمین های تمرین در کنار استادیوم پل براون در سینسیناتی مشاهده می کند.

او گفت: “آنها به این تیم بازگشته اند.” این مهم است که تیم بداند زیرا کسی باید برای شما بجنگد. واضح است که از لیگ نمی آید. خیلی خوب است که مالکیت و دفتر اصلی ما از بازیکنان مانند آنها حمایت می کند. این برای ما مهم است.»