بلک چینا الهامات پشت سر گذاشتن شخصیت عمومی خود و بازپس گیری نام خود آنجلا وایت را فاش می کند

وایت به ABC گفت: “همانطور که شروع به لاغر شدن کردم، ویژگی های من مانند استخوان گونه و همه چیز ظاهر شد.”

وایت علاوه بر تمام تغییرات فیزیکی خود، حساب OnlyFans خود را نیز غیرفعال کرد که ظاهراً میلیون‌ها دلار درآمد داشته است. او همچنین سال گذشته در روز تولدش در ماه مه گذشته غسل ​​تعمید داده شد.



منبع

او گفت: “من با این موضوع قطع می کنم تا بتوانم به فصل بعدی زندگی خود بروم.”

پس از اینکه وایت مدتی را صرف یافتن درون خود کرد، احساس کرد که لازم است تغییرات ظاهری خاصی ایجاد کند، بنابراین باعث شد تا نگاه برجسته‌ای را که کارش را آغاز کرد، معکوس کند.

در آخرین قسمت از برنامه ABC “IMPACT x Nightline”، بلک چینا، که نام اصلی او آنجلا وایت است، خاطرنشان کرد که در طول هفت ماه گذشته، تمرکز خود را بر روی سه چیز اصلی متمرکز کرده است: کتاب مقدس، هوشیاری، و ورزش.

وایت با اشاره به اینکه جراحی زیبایی او “به هدف خود” در چارچوب زمانی مورد نظر خود عمل کرد، اعتراف کرد که اکنون آماده است تا ادامه دهد.

هفته‌ها، مادر دو فرزند به طور علنی این سازنده را مستند کرده است، و حالا تصمیم گرفت که بنشیند و با صراحت درباره دلیل تصمیم خود صحبت کند.

Blac Chyna در مورد الهام بخشیدن به عمل جراحی زیبایی خود صحبت می کند.  (عکس: @blacchyna/Instagram)

در طول سال‌ها، این زن 34 ساله به یکی از طرح‌های اصلی بدن زنان در این صنعت تبدیل شده است، زیرا بدنه بطری کوکاکولا را ربوده است.

“راستش را بخواهید، این فقط سرم آمد. او به من اعتراف کرد.

“بنابراین، با تمام فیلرها، اکنون که صورت من لاغرتر شده است، واقعاً بیرون زده است. من حتی مثل بدنم، از ظاهرم راضی نبودم.»

Blac Chyna در مورد الهام بخشیدن به عمل جراحی زیبایی خود صحبت می کند. (عکس: @blacchyna/Instagram)

بلک چینا، مدل و کارآفرین اخیراً یک “سفر شفا” را آغاز کرد که الهام بخش او شد تا تمام جراحی های زیبایی خود را لغو کند.

در طول مصاحبه، این فرد اجتماعی همچنین فرزندانش را به خاطر الهام بخشیدن به تغییر آرایش او نسبت داد. او یک پسر به نام کینگ کایرو استیونسون دارد که با رپر تایگا شریک است و همچنین یک دختر به نام دریم رنه کارداشیان که با راب کارداشیان مشترک است.

اما ظاهر او در نهایت بیش از حد افراطی برای میل او بزرگ شد.

“چون شما خیلی شیفته صنعت سرگرمی می شوید و همه شما را Chyna، Chi Chi، Blac Chyna، این می نامند. شما به نوعی دوست دارید خودتان را گم کنید.

او توضیح داد: «نباید نگران این باشم که پسر 10 ساله‌ام در اینترنت درباره مادرش دیوانگی ببیند یا دختر 6 ساله‌ام چیزی دیوانه‌کننده ببیند. من واقعاً می خواهم تأثیر مثبتی برای آنها داشته باشم، مانند ثبات. مانند قدرت، من فقط می خواهم در کنار بچه هایم باشم.”