بلا رمزی گفت که در 90 درصد مواقع هنگام فیلمبرداری «The Last of Us» از کلاسور سینه استفاده می کرد تا بهتر روی صحنه فیلمبرداری تمرکز کند.

رمزی به GQ گفت که لقب «بانوی جوان» یا «زن جوان» بیشتر از ضمایری که مردم به او اشاره می‌کردند، او را آزار می‌داد. با این حال، او گفت که ایفای شخصیت‌های زنانه، مانند نقش اصلی‌اش در فیلم «کاترین به نام بردی»، به او احساس «قدرتمندی» می‌دهد، زیرا به او فرصتی می‌دهند تا نقش شخصیت‌هایی را بازی کند که کاملاً متفاوت از خودش هستند.

بلا رمزی در اولین نمایش «آخرین ما» شبکه HBO در لس آنجلس در Regency Village Theater در 09 ژانویه 2023 در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت می کند.Axelle / Bauer-Griffin / FilmMagic

  • بلا رمزی گفت که برای «90 درصد» فیلمبرداری «آخرین ما» از کلاسور سینه استفاده کرده است.

  • رمزی همچنین گفت که پدرو پاسکال همسرش که خواهرش ترنس است، “فوق العاده حمایت می کند.” او گفت که این دو مرتباً در مورد جنسیت و جنسیت صحبت می کردند.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

رمزی در «آخرین ما» در نقش الی ایفای نقش می‌کند، نوجوانی که ظاهراً از قارچ کوردیپس که دنیا را به منظره‌ای پسا آخرالزمانی تبدیل کرده مصون است. این بازیگر در مصاحبه ای با نیویورک تایمز گفت که جنسیت او “همیشه بسیار روان” بوده است و به این نشریه گفت که او را غیر دودویی می داند و “نمی تواند اهمیت دهد” که مردم به کدام ضمایر اشاره می کنند.

رمزی گفت که همبازی او، پدرو پاسکال، “فوق العاده حامی” بود.

این بازیگر قبلاً گفته بود که غیردودویی است و “نمی‌توانست کمتر به ضمایر اهمیت دهد”.

  • بستن سینه عملی است که ظاهر سینه های افراد را به حداقل می رساند و سینه او را صاف می کند. همانطور که Insider قبلاً گزارش داده بود، بستن قفسه سینه گاهی اوقات می تواند ناراحتی جنسی را کاهش دهد، ناراحتی نسبت به بیان فیزیکی یا جنسیت درک شده فرد. کارشناسان به Insider گفتند که پوشیدن یک کلاسور با اندازه مناسب از نظر ایمنی مهم است، همانطور که از پوشیدن کلاسور وقفه می‌گیرید و این کار را بیش از هشت ساعت انجام نمی‌دهید.

    بلا رمزی گفت که بیشتر اوقات هنگام فیلمبرداری سریال «آخرین ما» شبکه HBO از کلاسور سینه استفاده می‌کرد، زیرا به او کمک می‌کرد تا روی صحنه فیلمبرداری تمرکز کند.

    رمزی در مصاحبه ای با GQ، که ترجیح داد در داستان با ضمایر خود به او ارجاع داده شود، گفت که در 90 درصد مواقع هنگام فیلمبرداری «آخرین ما» از کلاسور سینه استفاده می کرد. رمزی به GQ گفت: «که احتمالاً سالم نیست، مثلاً لطفاً با خیال راحت ببندید.

    او به GQ گفت: «آنها همیشه عمیق نبودند. آنها می توانند بامزه و شوخ طبع باشند.