بقایای انسانی در داخل چمدان های یافت شده در ملکی خارج از سن آنتونیو کشف شد


کلانترهای محلی پس از کشف بقایای انسانی در داخل چمدان در ملکی در منطقه ای روستایی در خارج از سن آنتونیو در حال تحقیق هستند.

کلانتری شهرستان بکسار صبح پنجشنبه تماسی مبنی بر وجود بسته مشکوک در این ملک دریافت کرد. کلانتر خاویر سالازار در یک کنفرانس خبری گفت: افرادی که در حالی که صاحبان ملک در خارج از شهر بودند به حیوانات غذا می دادند متوجه چمدان ها در وسط ملک شده بودند.

به گفته سالازار، کلانتری شروع به تحقیق کرد و این کشف وحشتناک را انجام داد.

کلانتر در کنفرانس خبری گفت: «در واقع تلاش زیادی برای پنهان کردن جسد صورت نگرفت، به جز اینکه داخل یک چمدان بود.

به گفته کلانتری، هویت و جنسیت فردی که بقایای او پیدا شده مشخص نیست. همچنین مشخص نیست که چه مدت بقایای آن در آن مکان بوده است.

کلانتر خاویر سالازار می‌گوید «هنوز خیلی زود است که بگوییم این فرد در اینجا کشته شده است یا خیر».  - اداره کلانتری شهرستان بکسار

کلانتر خاویر سالازار می‌گوید: «خیلی زود است که بگوییم این فرد در اینجا کشته شده است یا خیر». – کلانتری شهرستان بکسار

سالازار گفت: «در حالی که اولین تمایل، البته، این است که فرض کنیم این یک صحنه قتل است، در این مرحله، تنها چیزی که می‌دانیم این است که بقایای انسانی در اینجا وجود دارد و تا مدتی نمی‌توانیم علت مرگ، نحوه مرگ یا هویت قربانی را تعیین کنیم.»

وی گفت: پزشکی قانونی و فرمانده آتش نشانی به بررسی صحنه کمک خواهند کرد. سالازار گفت که مارشال آتش نشانی در ارزیابی “برخی مناطق مورد علاقه” که به نظر می رسد تلاش هایی برای سوزاندن آنها وجود دارد، کمک خواهد کرد. کلانتری خاطرنشان کرد: ممکن است آتش سوزی مربوط به جسد کشف شده نباشد، اما اگر ارتباطی وجود داشته باشد، فرمانده آتش نشانی بررسی خواهد کرد.

ما در حال دریافت حکم جستجو برای تکمیل پردازش صحنه هستیم و در آن مرحله ممکن است کمی بیشتر بدانیم. اما در این مرحله، هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا این فرد در اینجا کشته شده است یا اینکه با آن چمدان به اینجا آورده شده و سپس به اینجا رها شده است.

به گفته کلانتری، مالکان املاک در حال انجام تحقیقات هستند.

شهرستان بکسار در جنوب تگزاس واقع شده است. طبق سرشماری سال 2020، این شهرستان کمی بیش از 2 میلیون نفر جمعیت داشت.

برای اخبار و خبرنامه های CNN بیشتر، یک حساب کاربری در CNN.com ایجاد کنید



منبع