“برجستگی شغلی او تظاهر به یک کارآفرین موفق در یک برنامه تلویزیونی بود”

سخنگویان هافمن و ترامپ به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

روز سه‌شنبه، ترامپ پس از اینکه مدیرعامل تسلا گفت زمان آن فرا رسیده است که رئیس‌جمهور سابق «به غروب آفتاب برود» از ماسک انتقاد کرد. ترامپ در پستی در سایت رسانه اجتماعی خود، Truth Social، گفت که می‌توانست ماسک را در زمانی که در کاخ سفید بود به زانو درآورد و التماس کند و مدیر عامل فناوری این کار را انجام می‌داد.

بنیانگذار لینکدین ترامپ را مردی و ماسک را «کارآفرینی با سابقه واقعی موفقیت» خواند.

  • فوربس در ماه آوریل گزارش داد که اخیراً، دارایی خالص ترامپ به حدود 3 میلیارد دلار افزایش یافته است که عمدتاً ناشی از سرمایه گذاری او در Truth Social است. پس از اینکه ماسک روز جمعه اعلام کرد که دیگر قصد خرید توییتر را ندارد، سهام این شرکت خرید ویژه مرتبط با اپلیکیشن رسانه های اجتماعی ترامپ تا 20 درصد افزایش یافت.

    هافمن در توییتر نوشت: «ترامپ، OTOH، یک بچه ثروتمند لوس است که هر چیزی را که دست می‌زند، از جمله اقتصاد ایالات متحده، ورشکست می‌کند. او می‌گوید: «برجستگی شغلی او تظاهر به یک کارآفرین موفق در یک برنامه تلویزیونی بود، به‌جای اینکه در زندگی واقعی مانند ایلان یکی باشد.»

    روز سه‌شنبه، ترامپ گفت که می‌توانست ماسک را وادار کند که از او کمک بخواهد و مدیر عامل تسلا هم از او کمک بگیرد.

  • در حالی که ماسک گفته است از ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا به عنوان نامزد ریاست جمهوری 2024 به جای ترامپ حمایت کرده است، مدیرعامل تسلا اوایل سال جاری گفت که قصد دارد در صورت تصاحب این شرکت، حساب توییتر ترامپ را بازیابی کند.

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا.کریس سوارد، هانیبال هانشکه/عکس AP

    • مجری سابق «شاگرد» در چند مورد در زمان حضور در کاخ سفید به ماسک کمک کرد. در سال 2020، او از تلاش‌های ماسک برای بازگشایی کارخانه تسلا خود در فرمونت، کالیفرنیا، در بحبوحه قرنطینه‌های COVID-19 حمایت کرد.

      رید هافمن، یکی از بنیانگذاران لینکدین، روز چهارشنبه پس از انتقاد شدید ترامپ از ایلان ماسک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را مورد بررسی قرار داد.

      رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، چپ، لبخند می زند.  ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، درست است.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





      منبع

      هافمن در ادامه ماسک را با ترامپ مقایسه کرد و رئیس‌جمهور سابق را «دنده‌گر» خواند.

      «از دیدن حملات ترامپ تعجب نکردم @الون ماسک. ایلان یک داستان کلاسیک مهاجر است – کارآفرینی با رکورد واقعی موفقیت “هافمن توییت کرداز جمله ایموجی پرچم آمریکا. “انقلاب EV را با تسلا آغاز کرد، صنعت موشک ایالات متحده را با اسپیس ایکس احیا کرد، با تغییرات آب و هوایی مبارزه کرد و در عین حال نوآوری آمریکایی را ترویج کرد.”

      در حالی که ماسک ثروتمندترین فرد جهان است، ترامپ سال گذشته از فهرست 400 ثروتمند آمریکایی فوربس خارج شد. طبق داده‌های فوربس، در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ، ارزش خالص این غول املاک تا 700 میلیون دلار کاهش یافت زیرا این بیماری همه‌گیر بازار املاک و مستغلات را ویران کرد.

      رید هافمن گفت که از نارضایتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، ایلان ماسک «تعجبی ندارد».