با هدایت خشم سقط جنین، زنان دموکرات برای نارضایتی در انتخابات سنا تلاش می کنند

او استدلال کرد که در درازمدت، فقدان ظرافت دموکرات ها در موضع خود به نفع جنبش ضد سقط جنین خواهد بود.

رای دهندگان به جمهوری خواهان در مورد طرح هایی که زندگی را از نظر اقتصادی برای آنها آسان تر می کند و کسری بودجه را کاهش می دهند، امتیاز جزئی و برای کاهش تورم 12 امتیاز برتری می دهند.

نماینده ایالات متحده Val Demings (D-FL).

حسن، که رقیب جمهوری‌خواهش در انتخابات مقدماتی روز سه‌شنبه تعیین می‌شود، گفت: «رای‌دهندگان اینجا در نیوهمپشایر، و من گمان می‌کنم که در سراسر کشور به طور همزمان با همه این مسائل برخورد می‌کنند.

سیاسیا، یک مستقل با گرایش دموکرات که گفت که تمایل دارد به سناتور مگی حسن نیوهمپشایر رای دهد، گفت: «اگر نمی‌خواهید به کسی اجازه دهید خودش تصمیم بگیرد، این کار برای من تمام می‌شود.

دمینگز در مورد تمرکز خود بر این موضوع گفت: «این به دلیل یک استراتژی سیاسی نیست، بلکه به این دلیل است که هر جایی که می روم در مورد آن از رای دهندگان می شنوم.

دانش‌آموزان از سوزان بی. آنتونی طرفدار زندگی آمریکا در 8 ژوئیه 2022 خانه به خانه در اولاته، کانزاس می‌روند تا با رای‌دهندگان احتمالی درباره اصلاحیه پیشنهادی قانون اساسی کانزاس صحبت کنند.

چیزی که آنها انتظار دارند تفاوت‌ساز باشد، میزان تبلیغات نامزدهای زن برای حمایت از دسترسی به سقط جنین و ایجاد تضاد شدید بین دیدگاه‌های خود و مخالفان جمهوری‌خواهشان است.

در نظرسنجی اخیر وال استریت ژورنال، 34 درصد از همه پاسخ دهندگان گفتند که احتمال بیشتری برای رای دادن دارند زیرا دادگاه عالی Roe v. Wade را لغو کرد، در حالی که 28٪ گفتند که چنین احساسی در مورد تورم و افزایش قیمت ها دارند. دموکرات‌ها به‌شدت، 48 تا 27 درصد، به‌عنوان بهترین توانایی برای مدیریت سیاست سقط جنین شناخته شدند.

GOP در مورد بعدی تقسیم می شود: پس از رو، ضد سقط جنین به چه معناست؟

دونا برزیل، رئیس سابق کمیته ملی دموکرات و مدیر کمپین ریاست جمهوری ال گور، گفت: «رفراندم در کانزاس به این به اصطلاح سر و صدا پایان داد که فقط ایالت های آبی به آزادی انتخاب اهمیت می دهند.

Roe v. Wade واقعا چه گفت؟:حکم برجسته حقوق سقط جنین، توضیح داده شد

بیزلی که با تد بود، نماینده جمهوری‌خواه برای جایگزینی ریچارد بور، سناتور جمهوری‌خواه بازنشسته رقابت می‌کند، گفت که این موضوع «فراتر از وابستگی به حزب است» و مردم «احساس فوریت در این انتخابات می‌کنند و می‌دانند که اکنون زمان آن نیست. در حاشیه بودن.»

چری بیزلی نامزد دموکرات سنای کارولینای شمالی.

چری بیزلی نامزد دموکرات سنای کارولینای شمالی.

زنانی که در ایالت‌هایی که در حال حاضر توسط جمهوری‌خواهان نمایندگی می‌کنند برای مجلس سنا رقابت می‌کنند، می‌گویند که حقوق سقط جنین یکی از موضوعات اصلی در رقابت‌های آنهاست.

«من مرتکب قصور سیاسی می‌شوم که بگویم در طرفداری از سقط جنین هیچ شدتی وجود ندارد. داننفلسر گفت که البته وجود دارد. اما شدتی نیز در سمت ما وجود دارد. ما 50 سال منتظر این بودیم تا بتوانیم از هر گونه حفاظت حامی زندگی عبور کنیم.»

راهپیمایی حقوق سقط جنین در خیابان کالج در 24 ژوئن 2022، در اپلتون، ویس.

داننفلسر استدلال می‌کرد که در رقابت‌هایی که کاندیداهای طرفدار سقط جنین پیروز شده‌اند، مخالفان آنها به اندازه کافی آنها را تحت فشار قرار نداده‌اند تا میزان حمایت آنها از سقط جنین را بیان کنند.

سقط جنین، رای دادن و COVID-19: چرا ما به این 10 مسابقه فرمانداری در میان دوره ای 2022 چشم دوخته ایم

سیاچیا گفت: تورم می آید و می رود. “ما قبلا اینجا بوده ایم. سقط جنین مسئله بزرگتری است.»

مارجوری داننفلسر، رئیس گروه ضد سقط جنین سوزان بی. آنتونی طرفدار زندگی آمریکا، اذعان کرد که در این انتخابات شور و شوق در میان رأی دهندگان طرفدار سقط جنین وجود دارد، اما تأکید کرد که در میان محافظه کاران نیز هیجانی وجود دارد که دهه ها منتظر این انتخابات بوده اند. دادگاه عالی برای ضربه زدن به Roe.

من در چند هفته گذشته فقط در خانه بودم و هر جا که می‌رفتم نوادایی‌ها درباره نگرانی‌هایشان در مورد لغو بازی رو در مقابل وید به من مراجعه می‌کردند که هم زن و هم مرد بود، بنابراین این موضوعی است که افرادی که در نوادا هستند به حق هستند. کاترین کورتز ماستو، سناتور نوادا، به USA TODAY گفت.

ریچاردز گفت: «من فکر می‌کنم که نامزدهای زن می‌توانند به طور خاص در این مورد صحبت کنند که چرا اصلاً کاری برای دولت نیست که بین زنان و پزشکان ما وارد شود، به‌ویژه در مورد مسئله بارداری و زمان، داشتن خانواده یا خیر».

میان ترم ها: کمک های مالی به گروه های سقط جنین پس از واژگونی Roe v. Wade سرازیر شد. در اینجا معنی آن است

مینی تیمماراجو، رئیس NARAL Pro-Coice America، گفت که سازمان او کاندیداهای مورد تایید خود را تشویق می کند تا “کاملاً در این موضوع رهبری کنند” با داده هایی که نشان می دهد اکثر آمریکایی ها تصمیم دادگاه عالی را تایید نمی کنند و با ممنوعیت سقط جنین مخالف هستند.

کریس هارتلاین، مدیر ارتباطات کمیته ملی جمهوری خواه سناتورهای سناتور، استدلال می کند که اگر در نتیجه دابز افزایشی در حمایت از زنان دموکرات اتفاق بیفتد، این امر در نظرسنجی های خاص ایالتی در تعداد نامزدهای سنا مشخص نمی شود.

کنترل سنا اکنون یک سکه است: اینها 7 رقابت انتخاباتی میان دوره ای هستند که باید تماشا کنید

در تقریباً نیمی از ایالت‌هایی که امسال در سنا شرکت کرده‌اند، دموکرات‌ها نامزدهای زن را معرفی کرده‌اند، از جمله سناتورهای کنونی کورتز-ماستو، که رقابت او توسط مرکز سیاست در UVA در رتبه‌ی پایین‌تری قرار گرفته است، و حسن، که کرسی‌اش را در اختیار دارد. متمایل به دموکرات است. سناتورهای دموکرات پتی موری از واشنگتن و تامی داکورث از ایلینوی نیز در رای گیری حضور دارند و انتظار می رود که آنها به راحتی دوباره انتخاب شوند.

نماینده ایالات متحده Val Demings (D-FL).

هزینه های انتخابات میان دوره ای: برنامه ریزی برای والدین برای خرج کردن رکوردشکنی 50 میلیون دلار در انتخابات میان دوره ای

از نظر او، این موضوع درباره دموکرات یا جمهوری‌خواه بودن نامزد نیست، بلکه به مردم اجازه داده می‌شود که خودشان تصمیم بگیرند.

از زمانی که دادگاه عالی تصمیم 24 ژوئن خود را در دابز منتشر کرد، از جمله در پنسیلوانیا، اوهایو، آلاسکا و کلرادو، ایالت هایی که در پاییز امسال در انتخابات سنا حضور دارند، شاهد افزایش دو رقمی رای دهندگان زن جدید در مقایسه با رای دهندگان مرد جدید بوده اند. با توجه به داده ها توسط شرکت اطلاعات سیاسی دموکرات TargetSmart به USA TODAY ارائه شده است.

بوش ولنتاین از شکست طرح کانزاس استقبال کرد و گفت که میسوری همسایه، ایالتی که به طور سنتی جمهوری خواه است و در ماه نوامبر با یک نبرد سخت علیه اریک اشمیت، دادستان کل ایالت مواجه است، همچنین می تواند شاهد حضور بی سابقه رای دهندگان زن جوان در انتخابات باشد.

منچستر – در آستانه انتخابات میان دوره ای، تصمیم دادگاه عالی در مورد حقوق سقط جنین برای لیزا سیاسیا، یک مدیر کیفیت 59 ساله از نشوا، شهری در جنوب نیوهمپشایر، مورد توجه قرار گرفته است.

او این هفته تبلیغی را منتشر کرد که در آن حمایت خود از حقوق سقط جنین را با نظرات مخالفش، سناتور حزب جمهوری خواه، مارکو روبیو – که کمپین او در پاسخ گفت که این سناتور «بی‌تردید طرفدار زندگی» است، منتشر کرد.

نماینده فلوریدا، وال دمینگز، رئیس پلیس سابق اورلاندو، به USA TODAY گفت که به دنبال موضوع سقط جنین نیست تا او را به پیروزی در رقابتش سوق دهد.

او گفت: «آنها می‌خواهند هر سقط جنین حفظ شود، اگر همه در این مورد کاملاً واضح باشند، در همه جا شکست خواهند خورد».

شتاب ناشی از شکست یک اقدام رأی گیری ضد سقط جنین در تابستان امسال در کانزاس، پتانسیل محدودیت های فدرال جدید در کنگره جمهوری خواهان و اجرای قوانین ایالتی که دسترسی به سقط جنین را محدود می کند، زنان را به رای دادن در میان دوره ای، حقوق سقط جنین تشویق کرده است. مدافعان می گویند، و محیطی را برای نامزدهایی که برای حمایت از حقوق باروری مبارزه می کنند، ایجاد کرده اند تا انتظارات را در پاییز امسال بر هم بزنند.

چری، قاضی سابق دادگاه عالی کارولینای شمالی، «همانطور که راهپیمایی در واشنگتن را در هنگام اعلام تصمیم دابز دیدید، همان حس خشم و مشارکت را اینجا در کارولینای شمالی حتی در کوچکترین جوامع مشاهده کردید». بیزلی گفت.

او گفت: «من فکر می‌کنم که مستقل‌ها و جمهوری‌خواهان جریان اصلی می‌توانند به خاطر این موضوع به من رای بدهند.

اقتصاد همچنان یک نگرانی است

باتلر پس از سفر به ایالت برای مراسم حقوق باروری حسن گفت: «اما هیچ کس به تنهایی در مورد آن صحبت نکرد. “این بسیار مهم است، و چیزهای دیگری نیز وجود دارد که در ذهن شما مهم است.”

نوادا: حکم دادگاه عالی در مورد حقوق سقط جنین می تواند میدان نبرد سنا را مختل کند

آنها متعجبند که چگونه می خواهند داروهای تجویزی را بپردازند. آنها به دنبال هزینه های بالای انرژی هستند. آنها در حال بررسی هزینه بنزین در پمپ هستند. آنها همچنین، در عین حال، واقعا نگران این واقعیت هستند که نیمی از جمعیت آن آزادی را که قبل از تصمیم دابز در ژوئن داشتند، ندارند.

سناتور مگی حسن، DN.H.

در مصاحبه‌ها، نامزدهای زن دموکرات ابراز خوش‌بینی کردند که ناامیدی در مورد حقوق باروری به آنها کمک می‌کند بر رقبای جمهوری‌خواه خود – که بسیاری از آنها مرد هستند – پیروز شوند، اما تاکید کردند که نگرانی‌ها در مورد شرایط اقتصادی نیز به شدت دیدگاه‌های رای‌دهندگان را شکل می‌دهد.

ترودی بوش ولنتاین، وارث آبجو میسوری، تجربیات خود را به عنوان یک پرستار سابق متمرکز کرد و گفت: «در بارداری عوارضی وجود دارد. من یک پرستارم. من می دانم که این اتفاقات در حال رخ دادن است. من فکر می کنم تصمیم کاملاً بین یک زن و دکترش است. عمیقاً شخصی است.»

انتخابات میان‌دوره‌ای عموماً نسبت به سال‌هایی که رقابت‌های ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود، مشارکت کمتر و اشتیاق کمتری برای رأی‌دهندگان ایجاد می‌کند، اما با خشم زنان از حکم دادگاه عالی که رو در مقابل وید را لغو کرد، دموکرات‌ها می‌گویند که تغییرات تکتونیکی در الگوهای رأی‌دهی در هر دو سنتی را می‌بینند. و کشورهای میدان نبرد غیر سنتی.

ریچاردز گفت: «روشن است که رای دهندگان زن به ویژه درک می کنند که کنترل کنگره می تواند تعیین کند که آیا ممنوعیت ملی برای سقط جنین وجود دارد یا خیر. این واقعاً مهم است زیرا، البته، شما می توانید به یک موضوع اهمیت دهید، اما اگر فکر نمی کنید که تحت تأثیر یک انتخابات باشد، این یک عامل انگیزشی نیست.»

دانش‌آموزان از سوزان بی. آنتونی طرفدار زندگی آمریکا در 8 ژوئیه 2022 خانه به خانه در اولاته، کانزاس می‌روند تا با رای‌دهندگان احتمالی درباره اصلاحیه پیشنهادی قانون اساسی کانزاس صحبت کنند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: زنان دموکرات تلاش می کنند تا خشم سقط جنین را به سمت پیروزی سنا هدایت کنند.





منبع

سیسیل ریچاردز، رئیس سابق والدین برنامه ریزی شده که اکنون ریاست گروه سیاسی لیبرال آمریکن بریج را بر عهده دارد، می گوید: «غالغه نمی توان گفت که تصمیم دادگاه عالی در مورد لغو این انتخابات تا چه حد تمام پیش بینی های سیاسی را برای این انتخابات به هم زده است. “برای افرادی که مطمئن نبودند که آیا این موضوع طنین انداز می شود یا خیر، به وضوح چنین است. و تک تک داده‌هایی که می‌بینیم این را تأیید می‌کنند و از بین نمی‌روند.»

راهپیمایی حقوق سقط جنین در خیابان کالج در 24 ژوئن 2022، در اپلتون، ویس.

فعالان حقوق سقط جنین می گویند که در حالی که زنان می توانند به طور مستقیم تری در مورد این موضوع صحبت کنند، اما شواهد خاصی ندیده اند که نشان دهد مبارزه با حقوق سقط جنین در ایالت ها با نامزدهای زن بازتاب عمیق تری دارد. آنها خاطرنشان کردند که این موضوع به پت رایان، مرد دموکرات، کمک کرد تا در انتخابات ویژه نیویورک در ماه اوت پیروز شود.

در کانزاس، جایی که فرماندار دموکرات لورا کلی برای انتخاب مجدد در برابر درک اشمیت دادستان کل ایالت رقابت می کند، این شرکت 40 درصد شکاف جنسیتی را در میان ثبت نام کنندگان جدید اندازه گیری کرد. این گروه دریافتند که شکاف جنسیتی در ایالت های میدان نبرد مانند ویسکانسین، کارولینای شمالی و فلوریدا نیز به میزان قابل توجهی تک رقمی افزایش یافته است.

حسن بخشی از گروهی از زنان دموکرات است که تلاش می کنند موج خشم عمومی پس از داب را به سنای ایالات متحده برگردانند، جایی که حقوق سقط جنین به یک خط گسل تبدیل شده است. نامزدهای زن دموکرات به سقط جنین، برگزاری رویدادهایی با تمرکز بر حقوق باروری و تاکید بر حمایت خود از قانون فدرال که از دسترسی محافظت می کند، متمایل شده اند.

سناتور مگی حسن، DN.H.

لافونزا باتلر، رئیس لیست امیلی، گفت که رای دهندگان در نیوهمپشایر “دیوانه مانند جهنم” هستند و این امکان وجود دارد که زنان در روز انتخابات دسته جمعی در پای صندوق های رای حاضر شوند.

دادگاه عالی میشیگان: اصلاحیه سقط جنین باید در برگه رای ظاهر شود

اما تیمماراجو هشدار داد که شور و شوق به نامزدها تعبیر نمی‌شود «مگر اینکه کاندیداها واقعاً کار خوبی برای ایجاد ارتباط واضح انجام دهند».

افزایش رای دهندگان زن