با جمهوری خواهان مجلس که در کنگره جدید قدرت خواهند داشت، ملاقات کنید

تعداد کمی از جمهوری‌خواهان احتمالاً نقش بزرگ‌تری در کنگره جدید خواهند داشت تا اردن، رئیس موسس حزب راست‌گرای آزادی مجلس نمایندگان و یک نماینده هشت دوره کنگره که در صف ریاست کمیته قضایی است.

واشنگتن – جمهوری خواهان ممکن است با کمترین حاشیه ها کنترل مجلس نمایندگان را به دست آورده باشند، اما در مجلسی که صرفاً بر اساس قانون اکثریت عمل می کند، لبه نازک آنها همه ابزار لازم را در اختیار آنها قرار داده است تا دولت بایدن را در باتلاق فرو ببرند. تحقیقات

مک موریس راجرز متعهد شده است که از جایگاه خود برای بررسی ریشه های همه گیری ویروس کرونا استفاده کند، از جمله اینکه دکتر آنتونی فائوچی، مشاور ارشد پزشکی رئیس جمهور و هدف مورد علاقه جمهوری خواهان را در مقابل هیئت خود بیاورد. او گفته است که نظارت بر اقدامات فائوچی پس از خروج وی و تا زمانی که مردم آمریکا به پاسخ های مورد نیاز خود دست یابند، ادامه خواهد داشت.

جیمز آر کومر از کنتاکی

مک کال، شاهین قدیمی چین، گفته است که اولویت اصلی او کمک به ایالات متحده برای مقابله با پکن در حال رشد، از جمله تشدید کنترل صادرات فناوری حساس نظامی و تقویت فروش تسلیحات به تایوان است.

مسابقه داد

در مواجهه با مخالفت جمهوری خواهان ضد هزینه، که به احتمال زیاد مستلزم مذاکره با دموکرات ها برای کسب آرای لازم خواهد بود، به عهده او خواهد بود که ده ها لایحه بودجه را از طریق مجلس نمایندگان هدایت کند.

در عین حال، آنها با درخواست‌هایی از سوی پایگاه محافظه‌کار خود – و گروهی از تندروهای با نفوذ در کنگره – برای استیضاح فالانژی از مقامات، از بایدن گرفته تا معاون رئیس‌جمهور و وزرای کابینه مواجه خواهند شد.

انرژی و تجارت

اردن که متحد رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ است، از یک مخالف بالقوه نماینده کوین مک کارتی، نماینده کالیفرنیا، به یکی از حامیان تلاش مک کارتی برای رئیس مجلس تبدیل شده است.

راهها و ابزارها

مارک ای. گرین، نماینده تنسی، یک پزشک تکاور سابق ارتش که بخشی از ماموریت دستگیری صدام حسین بود، در مقابل دنیل کرنشاو، نماینده سابق تگزاس، افسر سابق نیروی دریایی SEAL، برای غلاف کمیته امنیت داخلی قرار می گیرد. . هر کسی که پیروز شود، در آنچه جمهوری خواهان برجسته وعده داده اند، نقشی ایفا می کند، تحقیقات تهاجمی در مورد مایورکاس و سیاست های مرزی دولت خواهد بود.

نماینده جیم جردن (راست اوهایو) در 14 ژوئیه 2022 به جلسه استماع در کاپیتول هیل در واشنگتن می رسد. (مایکل ای. مک کوی/نیویورک تایمز)

نظارت

وی در بیانیه ای گفت: «مردم آمریکا خواهان پاسخگویی در واشنگتن هستند و جمهوری خواهان آماده پاسخگویی هستند.

کومر و جردن اخیراً یک کنفرانس خبری در کاپیتول هیل برگزار کردند و در آن جزئیات برنامه‌های خود را برای تمرکز بر تحقیقات فراتر از بایدن جوان‌تر توضیح دادند. کومر گفت: «این تحقیقات جو بایدن است.

قوه قضاییه

امنیت میهن

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

مسابقه داد

کامر، قانونگذار سابق ایالتی و کمیسر کشاورزی کنتاکی که به مدت شش سال در کنگره خدمت کرده است، مشتاقانه منتظر شانس خود برای رهبری طیف گسترده ای از تحقیقات با قدرت احضاریه ای است که با کنترل جمهوری خواهان بر مجلس ارائه می شود.

مک کارتی این هفته گفت که جردن و کومر تحقیقاتی را در مورد آلخاندرو مایورکاس وزیر امنیت داخلی رهبری خواهند کرد تا «تعیین کنند که آیا باید تحقیقات استیضاح آغاز شود یا خیر».

تخصیص

مایکل تی مک کال از تگزاس

علاوه بر تجارت خانواده بایدن، کامر گفته است که کمیته او در مورد نحوه مدیریت دولت در مرز جنوبی، منشاء کووید-19، خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان و اینکه آیا سوءمدیریت بودجه های امدادی بیماری همه گیر، از جمله موارد دیگر، تحقیق خواهد کرد. .

امور خارجه

مک موریس راجرز، رئیس سابق کنفرانس جمهوری خواهان مجلس نمایندگان، در صف تبدیل شدن به اولین زنی است که کمیته انرژی و بازرگانی را رهبری می کند، یکی از سه کمیته اصلی تحقیق در این اتاق.

مک کال، یک دادستان فدرال سابق، در آستانه ریاست کمیته روابط خارجی است که انتظار می رود تحقیقات در مورد نحوه عملکرد دولت بایدن در مورد خروج سریع از افغانستان را رهبری کند. این تحقیقات احتمالاً بر برنامه ریزی در آستانه تخلیه، تلاش های ناموفق برای تخلیه مترجمان و پیمانکاران افغان که به دولت ایالات متحده کمک کرده اند، و پیامدهای خروج متمرکز خواهد شد.

نماینده جیسون اسمیت از میسوری، جمهوری خواه ارشد کمیته بودجه، به دنبال جهش به رتبه اول حزب خود در کمیته راه و روش است، جایی که می تواند نقش برجسته تری در بحث در مورد چگونگی رسیدگی به ورشکستگی قریب الوقوع ایفا کند. برنامه هایی مانند تامین اجتماعی و مدیکر. یکی از دستیاران گفت اسمیت متعهد شده است که نظارت بر IRS و قانون تجارت و مالیات صنایع دستی را رهبری کند که موقعیت ایالات متحده را در برابر چین تقویت می کند.

در اینجا نگاهی به برخی از بازیکنان کلیدی می اندازیم.

کامر گفته است محتویات یک لپ‌تاپ متعلق به هانتر بایدن، پسر رئیس‌جمهور را که فعالیت‌های تجاری او تحت تحقیقات فدرال است، به دست آورده است.

جیم جردن از اوهایو

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

خدمات مسلح

جمهوری خواهان با استفاده از قدرت احضاریه و احضاریه، کمیته های بانفوذ مجلس نمایندگان را به رئیس جمهور جو بایدن در مورد مسائل متعددی از جمله تجارت خارجی پسرش هانتر، امنیت در مرز جنوبی، خروج ایالات متحده از افغانستان و ابتکار وزارت دادگستری برای رسیدگی به تهدیدهای خشونت آمیز و آزار و اذیت مدیران مدارس و اعضای هیئت مدیره مدرسه.

مایک دی راجرز از آلاباما

کتی مک موریس راجرز از واشنگتن

نماینده جیم جردن (راست اوهایو) در 14 ژوئیه 2022 به جلسه استماع در کاپیتول هیل در واشنگتن می رسد. (مایکل ای. مک کوی/نیویورک تایمز)

گرنجر، اولین شهردار زن فورت ورث و 13 دوره نماینده کنگره، در مسیر تبدیل شدن به اولین زن جمهوری خواه است که سکان کمیته قدرتمند تخصیص بودجه را به دست می گیرد که مخارج دولت را کنترل می کند.

گرین و کرنشاو نمایندگان دو دوره ای کنگره هستند که عمیقاً محافظه کار هستند و دارای پیشینه نظامی هستند. گرین یکی از اعضای حزب راستگرای آزادی است، در حالی که کرنشاو با جناح راست تندرو حزب خود کنار گذاشته است.

در حالی که گرنجر در زمان‌هایی با قانون هزینه‌های کوتاه‌مدت تحت دولت بایدن مخالفت کرده است، او بارها برای افزایش هزینه‌های نظامی و سرمایه‌گذاری در جت‌های جنگنده F-35 که در منطقه او ساخته می‌شوند، لابی کرده است.

سه جمهوری خواه برای رهبری کمیته مسئول تعیین سیاست مالیاتی و تجاری کشور با یکدیگر رقابت می کنند.

هر دو گفته اند که قصد دارند دولت بایدن را در قبال بحران مهاجرت در مرز جنوبی مسئول بدانند و همچنین برای تقویت رویکرد دولت به امنیت سایبری تلاش می کنند.

او همچنین نشان داده است که پس از همکاری اخیر با نماینده جیمز آر. کامر، نماینده جمهوری خواه، که احتمالا رهبری کمیته نظارت را بر عهده دارد، در TikTok تحقیق خواهد کرد تا نامه ای را برای شرکت رسانه های اجتماعی ارسال کند که در آن نگرانی هایی مبنی بر گمراه کننده بودن آن ایجاد کند. اطلاعات به کنگره در مورد به اشتراک گذاری داده ها و شیوه های حفظ حریم خصوصی با دولت چین.

در حالی که جمهوری خواهان مجلس نمایندگان در سال جاری در تنوع بخشیدن به دستاوردهای اندکی دست یافتند، رتبه های ارشد آنها منعکس کننده آرایش اکثرا سفیدپوست و مردانه کنفرانس آنها است. این حزب در مسیری قرار دارد که کمیته‌های رهبری رنگین پوست را نداشته باشد – یک تغییر قابل توجه از دموکرات‌های مجلس نمایندگان، که شش قانون‌گذار سیاه‌پوست، دو قانون‌گذار لاتین تبار و یک آمریکایی آسیایی‌آمریکایی در این پست‌ها دارند. جمهوری خواهان همچنین قرار است تنها دو یا سه زن در کمیته رهبری داشته باشند که در مقایسه با هفت زن دموکرات که در حال حاضر دست به دست می شوند، کمتر است.

نماینده آدریان اسمیت از نبراسکا نیز برای این سمت نامزد شده است و اعتبار سیاست خود و کاری که از سال 2010 در کمیته انجام داده است را برجسته می کند. او همچنین در اجرای یک توافق تجاری دو حزبی با مکزیک و کانادا مشارکت داشته است.

راجرز، یک نماینده 10 دوره ای عمیقا محافظه کار، در صف ریاست کمیته نیروهای مسلح است که در طول تاریخ به شیوه ای دو حزبی عمل کرده است.

نماینده ورن بوکانن از فلوریدا نیز با رهبری چندین کمیته فرعی و نشان دادن توانایی پربار جمع آوری کمک های مالی به نمایندگی از بازوی مبارزات انتخاباتی جمهوری خواهان مجلس نمایندگان، خواهان این پست است. بوکانان بر تجربه خود به عنوان یک صاحب کسب و کار تاکید کرده و از دائمی کردن قانون مالیات جمهوری خواه در سال 2017 دفاع کرده است.

کی گرنجر از تگزاس

به عنوان رئیس کمیته قضایی، جردن متعهد شده است که آنچه را که سیاسی کردن وزارت دادگستری و FBI توصیف می کند، بررسی کند. کارکنان او اخیراً گزارشی 1000 صفحه‌ای در این زمینه منتشر کردند، اما بیشتر مجموعه‌ای از نامه‌هایی بود که هیئت ارسال می‌کرد.

راجرز، که یکی از معماران کلیدی کنگره نیروی فضایی بود، از دولت بایدن خواست هزینه های نظامی را افزایش دهد. به عنوان رهبر کمیته، او مسئول تضمین تصویب لایحه مجوز دفاعی سالانه است که سیاست های نظامی را هدایت می کند و بودجه پنتاگون را هر سال مشخص می کند.

و حداقل برخی از آنها باید راهی برای تهیه قانونی بیابند – حداقل، لوایحی برای تامین مالی دولت – که بتواند از سنا به رهبری دموکرات ها عبور کند و توسط بایدن امضا شود.

مک کال از کمک‌های نظامی به اوکراین حمایت می‌کند، و پیشنهاد می‌کند که ممکن است از سنگ شکن خود برای مقابله با موج فزاینده صداهای ضد مداخله‌گرایانه در حزبش استفاده کند که برای کاهش یا قطع کامل کمک‌ها فریاد می‌زند. او گفته است که هیئت او نظارت بیشتری بر جایی که کمک ها می رود اعمال خواهد کرد.