بایدن پس از دومین آزمایش منفی کووید-19 به انزوا در کاخ سفید پایان داد

بایدن که به طور کامل واکسینه شده و دو بار تقویت شده است، پس از مثبت شدن آزمایش آن در آنچه که اوکانر آن را “مورد بازگشت” ویروس کرونا خواند، از 30 جولای در داخل کاخ سفید ایزوله شده بود. بیمارانی که با داروی ضد ویروسی Paxlovid تحت درمان قرار می‌گیرند، گاهی اوقات یک مورد مجدد کووید-19 را تجربه می‌کنند.

ROE V. WADE: بایدن اقداماتی را برای محافظت از دسترسی به سقط جنین اعلام می کند، اما مدافعان او را ترغیب می کنند تا اقدامات بیشتری انجام دهد

واشنگتن – رئیس جمهور جو بایدن به انزوای خود پایان داد و یکشنبه برای اولین بار در بیش از دو هفته پس از بهبودی پس از یک مورد بازگشت خفیف کووید-19، کاخ سفید را ترک کرد.

انحصاری: بازی مجدد بایدن و ترامپ در سال 2024؟ دو سوم آمریکایی ها نه تشکر می کنند

او و بانوی اول جیل بایدن قرار است روز دوشنبه به جنوب شرقی کنتاکی سفر کنند تا با خانواده های آسیب دیده از سیل اخیر که منطقه را ویران کرده است، دیدار کنند.

مایکل کالینز کاخ سفید را پوشش می دهد. او را در توییتر @mcollinsNEWS دنبال کنید.

بایدن 79 ساله برای اولین بار در 21 ژوئیه مثبت شد. او پس از منفی شدن آزمایش در 27 جولای به مدت کوتاهی به قرنطینه خود پایان داد اما کاخ سفید را ترک نکرد. او سه روز بعد پس از مثبت شدن آزمایش دوباره به انزوا رفت.

رئیس جمهور جو بایدن هنگام خروج از کاخ سفید برای اولین بار در 18 روز پس از بهبودی پس از بهبودی مجدد از یک مورد کووید-19، به اعضای مطبوعات اشاره می کند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن به انزوا در کاخ سفید پس از بازگشت مجدد مورد COVID-19 پایان داد.



منبع

کوین اوکانر، پزشک بایدن، در یادداشتی گفت که تست کرونای بایدن روز یکشنبه دوباره منفی شد.. آزمایش بایدن روز شنبه نیز منفی شد.

اوکانر نوشت: «او با خیال راحت به تعامل عمومی و سفر ریاست جمهوری بازخواهد گشت.

رئیس جمهور در طول مدت بیماری خود به کار خود ادامه داد و رویدادهای مجازی برگزار کرد و برخی از حضورهای عمومی در کاخ سفید همزمان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام داد.

رئیس جمهور جو بایدن هنگام خروج از کاخ سفید برای اولین بار در 18 روز پس از بهبودی پس از بهبودی مجدد از یک مورد کووید-19، به اعضای مطبوعات اشاره می کند.

او هنگام عزیمت به ساحل Rehoboth در دلاور به خبرنگاران در White South Lawn گفت: “احساس خوبی دارم.”