بایدن هشدار می‌دهد که هوش مصنوعی می‌تواند از تفکر انسان سبقت بگیرد – و دیگر اخبار بهداشتی این هفته

سی‌بی‌اس نیوز گزارش داد که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها پس از گزارش پزشکان از افزایش بستری شدن در بیمارستان و بسیاری از کودکان مبتلا به باکتری استرپتوکوک، شروع به بررسی افزایش احتمالی «عفونت‌های داخل جمجمه‌ای کودکان» کرد. بیشتر عفونت‌های استرپتوکوک منجر به بیماری‌های خوش‌خیم مانند گلودرد استرپتوکوکی می‌شوند، اما در موارد نادر، می‌توانند به علائم نگران‌کننده تبدیل شوند، «مانند تشنج و تغییر در وضعیت روانی».

یک مطالعه نشان می دهد که در نتیجه یک الگوریتم رایج مورد استفاده، مشکلات ریوی اغلب در مردان سیاه پوست به اشتباه تشخیص داده می شود. (گتی ایماژ)

این مطالعه نشان می‌دهد که مشکلات ریوی در مردان سیاه‌پوست به دلیل تعصب نژادی در آزمایش‌ها کمتر تشخیص داده می‌شود

در زمستان گذشته، 102 مورد در دسامبر وجود داشت که بیش از اوج قبلی 61 مورد در طول فصل زمستان 2016-2017 بود.



منبع

بر اساس داده‌های بیش از ۲۷۰۰ مرد سیاه‌پوست و ۵۷۰۰ مرد سفیدپوست که توسط سیستم بهداشت دانشگاه پنسیلوانیا آزمایش شده‌اند، محققان به آزمایشی متداول با یک گزارش تولید شده توسط کامپیوتر نگاه کردند که توانایی فرد برای تنفس را بر اساس میزان و سرعت آن‌ها امتیاز می‌دهد. می تواند دم و بازدم کند. به گفته آسوشیتدپرس، این گزارش توسط الگوریتم‌هایی ایجاد شده است که برای نژاد تنظیم می‌شوند، که “آستانه تشخیص مشکل را در بیماران سیاه پوست افزایش می‌دهد.” هنگامی که الگوریتم مبتنی بر نژاد را با یک الگوریتم جدید مقایسه کردند، محققان دریافتند که در صورت استفاده از الگوریتم جدید، تقریباً 400 مورد دیگر از انسداد یا اختلال ریه در مردان سیاه پوست وجود خواهد داشت.

"برخی بسیار نگران هستند که هوش مصنوعی بتواند بر تفکر و برنامه ریزی انسان غلبه کند." پرزیدنت بایدن در سخنرانی افتتاحیه خود در روز پنجشنبه گفت.

مدیکر قصد دارد برای داروهای آلزایمر که تاییدیه FDA را دریافت می کنند، هزینه کند

پرزیدنت بایدن در سخنرانی افتتاحیه خود در روز پنجشنبه گفت: “بعضی بسیار نگران هستند که هوش مصنوعی بتواند بر تفکر و برنامه ریزی انسان غلبه کند.”

پرزیدنت بایدن روز پنجشنبه در سخنرانی آغازین خود در آکادمی نیروی هوایی در کلرادو اسپرینگز، کولو، گفت که کارشناسان به او هشدار داده بودند که هوش مصنوعی می تواند از تفکر انسان سبقت بگیرد. USA Today گزارش داد که این “مستقیم ترین هشدار رئیس جمهور تا به امروز” در مورد قدرت فناوری هوش مصنوعی بود.

گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری که در این هفته منتشر شد نشان داد که اگرچه هنوز بسیار نادر است، اما بیمارستان‌ها بالاترین سطح عفونت مغزی کودکان در سال‌های اخیر را گزارش کردند.

مطالعه‌ای که روز پنجشنبه منتشر شد نشان می‌دهد که اگر نرم‌افزار رایانه‌ای کمک‌کننده تشخیص فعلی برای حذف تعصب نژادی اصلاح شود، 40 درصد بیشتر بیماران مرد سیاه‌پوست با مشکلات تنفسی مانند «آسم، اختلال انسداد مزمن ریوی یا اسکار ریه به دلیل قرار گرفتن در معرض آلاینده‌های هوا» تشخیص داده می‌شوند. آسوشیتدپرس گزارش داد.

اظهارات رئیس جمهور چند روز پس از آن بیان می شود که صدها تن از رهبران هوش مصنوعی و همچنین سایر شخصیت های عمومی بیانیه ای منتشر کردند که در آن آمده بود: «کاهش خطر انقراض ناشی از هوش مصنوعی باید در کنار سایر خطرات اجتماعی مانند بیماری های همه گیر و جنگ هسته ای یک اولویت جهانی باشد. ”

بیمارستان ها بالاترین سطح عفونت مغزی کودکان در سال های گذشته را در زمستان گذشته گزارش کردند. (گتی ایماژ)

CDC گزارش می دهد که زمستان شاهد افزایشی در عفونت های نادر مغز کودکان بود

بایدن گفت: بچه ها، تصمیمات آسانی نخواهد بود. “من در دفتر بیضی شکل با هشت دانشمند برجسته در زمینه هوش مصنوعی ملاقات کردم. برخی بسیار نگران هستند که هوش مصنوعی بتواند بر تفکر و برنامه ریزی انسان غلبه کند. بنابراین ما باید با چیزهای زیادی مقابله کنیم. فرصتی باورنکردنی، اما بسیار زیاد. [to] سر و کار دارد با.”

از تعصب نژادی در پزشکی گرفته تا داروهای قابل دسترس‌تر آلزایمر، در اینجا داستان‌های سلامتی که ممکن است در این هفته از شرکای Yahoo News از دست داده باشید آورده شده است.

بایدن هشدار داد که هوش مصنوعی می تواند از تفکر انسان سبقت بگیرد

این آژانس روز پنجشنبه گفت که مراکز خدمات مدیکر و مدیکید (CMS) اکنون هزینه داروهای جدید آلزایمر را که تأییدیه کامل سازمان غذا و دارو را دریافت کرده‌اند، پرداخت می‌کنند، به شرطی که پزشکانی که این داروها را تجویز می‌کنند از یک ثبت دولتی برای ردیابی پیشرفت بیماران استفاده کنند. و ارزیابی کنید که این داروها چگونه در دنیای واقعی کار می کنند.

انجمن قفسه سینه آمریکا، که نماینده پزشکان مراقبت از ریه است، توصیه کرده است که نژاد و قومیت دیگر نباید عاملی در تفسیر نتایج آزمایش باشند، اما همچنین خواستار تحقیقات بیشتر برای جلوگیری از هرگونه تغییری است که می‌تواند منجر به تشخیص بیش از حد مشکلات ریوی شود.

زن جوان دم اسبی با یک دست دور زن مسن قدم می زند.

NBC News گزارش داد که تا به حال، Medicare تنها در صورتی هزینه داروها را پرداخت می کرد که بیماران در یک کارآزمایی بالینی ثبت نام کنند. این پیشرفت جدید احتمالاً بیماران بیشتری را قادر می سازد تا داروهایی را بخرند که می توانند پیشرفت بیماری را کاهش دهند.

ماه گذشته، بایدن با مدیران اجرایی شرکت‌های نوآوری هوش مصنوعی، از جمله گوگل، مایکروسافت و OpenAI ملاقات کرد تا مطمئن شود محصولات هوش مصنوعی قبل از اینکه در دسترس عموم قرار گیرند، ایمن هستند.