بایدن ریشه های ایرلندی خود را دنبال می کند زیرا مظنون به افشای اسناد در ایالات متحده با اتهامات مواجه می شود

در اوایل سال، زمانی که بایدن در حال آماده شدن برای عزیمت به اروپا بود، دادگاه عالی حقوق سقط جنین را لغو کرد.

منو: غذای اولیه شامل کیک خرچنگ جزیره لامبی و مارچوبه بود، در حالی که بایدن با سیب زمینی فوندانت چربی اردک، هویج رنگین کمانی، پوره نخود و نعناع، ​​آب بره سرکه شری، زین کباب بره و شانه بره به عنوان غذای اصلی پذیرایی شد.

  • رئیس جمهور جو بایدن از قلعه کارلینگفورد با مایکل مارتین، تانایست ایرلند، در شهرستان لوث، ایرلند، چهارشنبه، 12 آوریل 2023 بازدید می کند.

    آخرین:

    • جشن خداحافظی: لئو وارادکار، رئیس تائوئیس، شامگاه پنجشنبه برای بایدن و قانونگذاران آمریکایی در قلعه دوبلین ضیافتی برگزار کرد.

    • در حالی که اوایل سال جاری در مکزیک بود، رئیس جمهور تحت فشار قرار گرفت که اسناد طبقه بندی شده سرگردان در اقامتگاه شخصی او پیدا شده است. در سفر به اندونزی برای اجلاس سران گروه 20، آخرین روز او در بالی تحت الشعاع بحران موشکی قرار گرفت.

      دوبلین – جو بایدن امیدوار است که شانس ایرلندی ها در چند روز آینده به او برسد.

      بایدن از پناهگاه بانوی ناک در شهرستان مایو، ایرلند بازدید خواهد کرد. او سپس قبل از رفتن به مرکز شجره نامه از آسایشگاه Mayo Roscommon بازدید خواهد کرد. او همچنین قرار است قبل از بازگشت به ایالات متحده از طریق دوبلین، در کلیسای جامع سنت مورداخ سخنرانی کند.

      برترین غذاهای آماده

      اما در حالی که بایدن آخرین تلاش خود را برای ارتباط با ریشه های ایرلندی خود انجام می دهد، تکسیرا قرار است در دادگاه حاضر شود.

      بایدن در آخرین روز سفر خود به ایرلند، با مشکلی در بازگشت به خانه، قرار دارد، جایی که قرار است از یک مکان زیارتی کاتولیک رومی بازدید کند. در ایالات متحده، توجه بر دستگیری مظنون به افشای اسناد متمرکز شده است.

      در یک ضیافت اندکی پس از دستگیری، بایدن گفت که پدربزرگش فینیگان ضرب المثلی دارد: «اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که ایرلندی هستید، به اندازه کافی خوش شانس هستید.»

  • وزارت دادگستری روز پنجشنبه از دستگیری جک تکسیرا، یک پاسدار ملی هوایی که متهم به افشای اسناد طبقه بندی شده جنگ اوکراین است، خبر داد.

    سفرهای بایدن به خارج از کشور دارای سابقه مختل شدن توسط نیروهای خارجی است.

    دسر: در منو هیچ بستنی چیپسی شکلاتی وجود نداشت، اما بایدن با دانه های تونکا، تارت موس شربت گلابی و افرا، خامه گلابی، خرده چای ماچا، کارامل زنجبیل و کمپرس گلابی سرو شد.

    اتفاقی که قرار است بیفتد

    رئیس‌جمهور احتمالاً بازدید خود از واحد تحقیقات تاریخ خانواده میراث مایو شمالی و مرکز تبارشناسی را تحت الشعاع این پرونده قرار خواهد داد. او عصر جمعه برای یک تعطیلات آخر هفته در خانه ساحلی خود به ایالات متحده باز می گردد.

    رئیس جمهور جو بایدن از قلعه کارلینگفورد با مایکل مارتین، تانایست ایرلند، در شهرستان لوث، ایرلند، چهارشنبه، 12 آوریل 2023 بازدید می کند.



    منبع