بایدن در راهپیمایی های دموکرات ها در مریلند، سوار بر پیروزی های اخیر، از «نیمه فاشیسم» در حزب جمهوری خواه انتقاد کرد.

راک ویل، پرزیدنت – رئیس جمهور جو بایدن با هدف تبدیل ماه ها دستاوردهای قانونگذاری به انرژی سیاسی، روز پنجشنبه تلاش کرد تا بر انتخاب پیش روی رای دهندگان در انتخابات میان دوره ای تاکید کند و ایدئولوژی جمهوری خواهان را با “نیمه فاشیسم” مقایسه کند، زیرا او یک راهپیمایی اولیه و یک راهپیمایی را رهبری می کرد. جمع آوری کمک مالی در مریلند

وقایع، در حومه واشنگتن امن با دموکرات ها، به این منظور است که بایدن را به چیزی که دستیاران کاخ سفید می گویند فصل تهاجمی دفاع از پیروزی های سیاسی او و کمک به نامزدهای حزبش خواهد بود، راحت کند. این در حالی است که دموکرات‌ها در ماه‌های اخیر شاهد بازگشت امیدهای سیاسی خود در بحبوحه اقدامات تعیین‌کننده میراث بایدن و کنگره بوده‌اند.

او افزود: «این بدان معنا نیست که باد پشت ماست. اما نسیمی بیشتر از آن چیزی است که مانند طوفان طوفانی در چهره ما وجود دارد.»

با این حال، جمهوری خواهان، مزیت سیاسی خود را در این اقدام دیدند و آن را به عنوان یک هدیه ناعادلانه به رای دهندگان احتمالی دموکرات معرفی کردند.

جان آنزالون، نظرسنجی بایدن، گفت که دموکرات‌ها در موقعیت بهتری برای رقابت هستند زیرا جو بایدن ما را در آنجا قرار داده است.

از اقدامات دو حزبی در مورد کنترل اسلحه، زیرساخت‌ها و تولید فناوری داخلی گرفته تا تلاش‌های دموکرات‌ها برای مقابله با تغییرات آب و هوایی و هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی، انتظار می‌رود که بایدن دستاوردهای کنترل یکپارچه اما بسیار ضعیف حزب بر واشنگتن را برجسته کند. و او تلاش خواهد کرد تضاد را با جمهوری خواهانی که زمانی برای پیروزی های قابل توجهی در نوامبر آماده بودند، تشدید کند.

رئیس جمهور جو بایدن در یک گردهمایی به میزبانی کمیته ملی دموکرات ها در دبیرستان ریچارد مونتگومری، پنج شنبه، 25 اوت 2022، در راکویل، Md. (عکس از آسوشیتد پرس/ ایوان ووچی) با جمعیتی در اتاقی پر از آب صحبت می کند.

رئیس جمهور جو بایدن در یک گردهمایی به میزبانی کمیته ملی دموکرات ها در دبیرستان ریچارد مونتگومری، پنج شنبه، 25 اوت 2022، در راکویل، Md. (عکس از آسوشیتد پرس/ ایوان ووچی) با جمعیتی در اتاقی پر از آب صحبت می کند.

در همین حال، دموکرات‌ها از نامزدهای جمهوری‌خواه که در انتخابات مقدماتی پیروز شده‌اند، اما در مبارزات عمومی با مشکل مواجه شده‌اند، سود برده‌اند. نامزدهای مورد حمایت ترامپ در سنا شانس جمهوری‌خواهان را در ایالت‌های میدان نبرد مانند پنسیلوانیا، جورجیا و آریزونا پیچیده‌تر کرده‌اند، در حالی که چندین نامزد همسو با ترامپ در رقابت‌های مجلس نمایندگان همیشه انتخاب اول حزب نبودند.

وی افزود: «نکته مهم استرس این است که شما در حال حاضر به دلیل پرزیدنت بایدن این اختلال را ندارید.»

استنی هویر، نماینده دموکرات، پیش از رئیس جمهور جو بایدن در جریان تظاهرات کمیته ملی دموکرات ها در دبیرستان ریچارد مونتگومری، پنجشنبه، 25 اوت 2022، در راکویل، مدیترانه صحبت می کند (AP Photo/Alex Brandon)

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، آر-کی.

رویداد پنج‌شنبه بایدن یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که رئیس‌جمهور برای اجرای یک وعده کمپین طولانی‌مدت به تعویق افتاد مبنی بر بخشش وام‌های دانشجویی فدرال برای وام‌گیرندگان با درآمد پایین‌تر و متوسط ​​- اقدامی که دموکرات‌ها معتقدند رای‌دهندگان جوان‌تر، سیاه‌پوست و لاتین تبار را به جان می‌اندازد.

قرار بود در مریلند، وس مور، نامزد فرمانداری و تعدادی دیگر از مقامات در رای گیری به بایدن بپیوندند. سناتور کریس ون هولن، که برای انتخاب مجدد است، به گفته یک سخنگوی، به دلیل برنامه ریزی طولانی برای سفر سالگرد ازدواج با همسرش، آن را از دست داده بود، اما او ویدیویی را ضبط کرد که در آن از بایدن در ایالت خود استقبال کرد که در این تظاهرات پخش خواهد شد. .

استنی هویر، نماینده اکثریت مجلس نمایندگان در این تظاهرات گفت: «جو بایدن از نظر فنی برگه رأی نیست، اما جو بایدن در برگه رأی است». “و جو بایدن به حمایت شما نیاز دارد”

استنی هویر، نماینده دموکرات، پیش از رئیس جمهور جو بایدن در جریان تظاهرات کمیته ملی دموکرات ها در دبیرستان ریچارد مونتگومری، پنجشنبه، 25 اوت 2022، در راکویل، مدیترانه صحبت می کند (AP Photo/Alex Brandon)

میچ مک‌کانل، رهبر جمهوری‌خواه مجلس سنا، گفت: «تورم پرزیدنت بایدن خانواده‌های کارگری را درهم می‌کوبد و پاسخ او این است که پول بیشتری از دولت به نخبگان با حقوق بالاتر بدهد. دموکرات‌ها به معنای واقعی کلمه از پول آمریکایی‌های در حال کار استفاده می‌کنند تا سعی کنند از پایگاه سیاسی خود مقداری اشتیاق را برای خود بخرند.»

جمهوری خواهان آلاسکا: در انتخابات مقدماتی آلاسکا، مورکوفسکی و پیلین شکاف‌های عمیق‌تر در حزب جمهوری‌خواه را نشان می‌دهند

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: “نیمه فاشیسم”: جو بایدن پیش از انتخابات میان دوره ای جمهوری خواه را محکوم کرد



منبع

اکنون، متحدان ثروت را شروع به تغییر می‌دانند و رئیس‌جمهور را بیشتر دارایی مستقیم کمپین‌ها می‌دانند.

دستیاران بایدن گفتند که او به معرفی جمهوری خواهان به عنوان حزب «اولترا MAGA» – اشاره ای به شعار کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا «بسازید دوباره آمریکا را بزرگ» – که مخالف دستور کار او و پذیرفتن پیشنهادهای ایدئولوژیک محافظه کارانه و ادعاهای نادرست ترامپ در مورد 2020 است، ادامه خواهد داد. انتخابات

او اذعان کرد که برخی از دموکرات‌ها ممکن است مخالف “کشاندن واشنگتن به منطقه خود” باشند.

جی بی پورش، رئیس پروژه اکثریت سنا، یک گروه خارجی که برای انتخاب دموکرات‌ها به مجلس سنا کار می‌کند، گفت: نامزدهای جمهوری‌خواه «یک بار دیگر گرفتار گردباد ترامپ می‌شوند – این دقیقاً همان چیزی است که رأی‌دهندگان هر دو حزب انجام نمی‌دهند. خواستن.»

سنای پنسیلوانیا فترمن پس از سکته مغزی به دنباله مبارزات انتخاباتی پنسیلوانیا برمی گردد و به دنبال شکست دادن اوز است

رویداد سیاسی بایدن که توسط کمیته ملی دموکرات حمایت می شود، در حالی برگزار می شود که رئیس جمهور و اعضای کابینه وی قرار است آنچه را که کاخ سفید به عنوان “ساختن یک تور آمریکای بهتر” برای ترویج “مزایای دستاوردهای رئیس جمهور و ارتقای دستاوردهای رئیس جمهور” اعلام کرده است، آغاز کنند. قانون کاهش تورم را به مردم آمریکا ارائه می کند و تضاد با دیدگاه جمهوری خواهان کنگره را برجسته می کند.

نفوذ ترامپ: دونالد ترامپ، دلال قدرت: انتخابات مقدماتی نشان می‌دهد که او تا حدی بر جمهوری‌خواهان کنترل دارد

همین ماه‌ها پیش، با افزایش تورم، تعداد نظرسنجی‌های بایدن و توقف برنامه‌های او، دموکرات‌ها برای ضررهای قابل توجه آماده شدند. اما واکنش شدید رأی دهندگان به لغو حکم رو در مقابل وید توسط دادگاه عالی و تابستانی پربار در مورد موضوعات مورد توجه دموکرات ها باعث شده است که حزب احساس کند در نهایت به سمت رای گیری 8 نوامبر تهاجمی است، حتی اگر رئیس جمهور باقی بماند. نامحبوب

ماه‌ها پیش، قانون‌گذاران دموکرات که با رقابت‌های سختی برای انتخاب مجدد مواجه بودند، سعی کردند زمانی که بایدن به شهر آمد، خود را کمیاب کنند، اگرچه دستیاران کاخ سفید گفتند که بایدن با بالا بردن مسائلی که با رای‌دهندگان طنین‌انداز می‌کند و تمایز بین جمهوری‌خواهان را تشدید می‌کند، همچنان برای آنها دارایی است.

قبل از تظاهرات با سرریز جمعیت در دبیرستان مونتگومری در راکویل، بایدن در یک رویداد با حدود 100 کمک کننده برای کمیته ملی دموکرات ها و صندوق پیروزی مردمی دموکرات در حیاط خلوت خانه مجلل بتسدا، حدود 1 میلیون دلار جمع آوری کرد.

سدریک ریچموند، نماینده سابق کنگره لوئیزیانا و مشاور ارشد بایدن که اکنون به کمیته ملی دموکرات‌ها مشاوره می‌دهد، گفت که اگر نامزد بود، برای داشتن بایدن در کنار خود عجله داشت.

ریچموند روز چهارشنبه گفت: «من جلوی وانت می‌روم و سرگرد طبل می‌شوم و درباره همه دستاوردهایی که تحت رهبری بایدن اتفاق افتاده صحبت می‌کنم. شما رئیس‌جمهوری دارید که سرش را پایین نگه می‌دارد و کار را انجام می‌دهد و من فکر می‌کنم که رای‌دهندگان، با شروع فصل کمپین انتخاباتی، آن را خواهند دید و قدردانی خواهند کرد.»

لیزا ماسکارو، خبرنگار کنگره AP و نیکلاس ریکاردی، نویسنده AP در این گزارش مشارکت داشتند.

او به کمک‌کنندگان گفت: «فکر می‌کنم مردم آمریکا در حال بیدار شدن از واقعیت هستند که همه چیز با جمهوری‌خواهان به شدت تغییر کرده است» و افزود: «به حرف‌های من توجه کنید» که اگر دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره شکست بخورند، جمهوری‌خواهان به سمت «حذف انتخاب در سراسر جهان خواهند رفت». هیئت مدیره.»

این در حالی است که کاخ سفید از کاهش مداوم قیمت بنزین سود برده است، که اگرچه همچنان بالا است، اما از اواسط ژوئن هر روز کاهش یافته است.

ریچموند گفت: «احتمالاً چند مورد وجود دارد که ممکن است زمانی که شما حتی نمی خواهید با واشنگتن مرتبط شوید، منطقی باشد. این ربطی به رئیس جمهور ندارد. این همه ارتباطی با ناکارآمدی معمول واشنگتن دارد.”

از زمان حکم دادگاه عالی ژوئن، دموکرات‌ها شاهد افزایش کمک‌ها، رأی‌گیری و عملکرد در انتخابات ویژه برای کرسی‌های باز کنگره بوده‌اند. آخرین مورد روز سه شنبه در منطقه نوسانی دره هادسون بود که در سال موج جمهوری خواهان، باید یک پیروزی آسان برای جمهوری خواهان بود. در عوض، پت رایان، مدیر دموکرات کانتی اولستر، که بر روی پلتفرمی برای دفاع از حقوق سقط جنین مبارزه کرد، همتای جمهوریخواه خود از شهرستان دوشس، مارک مولینارو را شکست داد.

تسلط ترامپ بر حزب جمهوری خواه همچنان قوی است و شاید حتی پس از جستجوی FBI از خانه او در مار-آ-لاگو شدیدتر شده باشد.

دستور کار داخلی: بایدن لایحه آب و هوا و مراقبت های بهداشتی را امضا کرد. اکنون، دموکرات ها برای توضیح مزایای آن رقابت می کنند

این تغییر به دموکرات‌ها این حس جدیدی می‌دهد که نشان می‌دهد انتخاب جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان دیگر شرط مطمئنی نیست، به‌ویژه از آنجایی که رای‌گیری بهتر از بایدن است و مقاماتی که در نبرد آزمایش شده‌اند در مناطقشان کار می‌کنند.

صورتحساب آب و هوا: ایالات متحده پیش پرداخت بزرگی برای تغییرات آب و هوایی پرداخت می کند. در اینجا چیزی است که باید در آینده بیاید.

بایدن گفت: «آنچه اکنون می بینیم یا آغاز یا ناقوس مرگ یک فلسفه افراطی MAGA است. این فقط ترامپ نیست، بلکه کل فلسفه است که زیربنای آن است – من چیزی می گویم، مانند نیمه فاشیسم است.

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، آر-کی.

بدهی دانشجویی: بخشودگی بدهی های دانشجویی بایدن یک امتیاز بالقوه میان دوره ای برای دموکرات ها – و یک قمار بزرگ است.