بایدن در حالی که دادگاه‌های مبارزات انتخاباتی دموکرات‌ها را در جیب خود قرار داده، با کمک‌کنندگان ارشد دیدار می‌کند

اما او با شروع پیشنهادش با موانعی از جمله نگرانی در مورد اقتصاد و شور و شوق کم رای دهندگان روبرو می شود.

جفری کاتزنبرگ، کمک کننده دیرینه دموکرات و رئیس مشترک کمپین انتخاباتی بایدن در سال 2024 که در سخنرانی روز جمعه شرکت کرد، به CNBC گفت که معتقد است بایدن در این دوره حتی بیشتر از این صحبت کند.

یکی از مقامات کمپین بایدن بر رکورد جمع آوری کمک های مالی حزب در انتخابات میان دوره ای 2022 تأکید کرد و هریس را دارایی توصیف کرد که اضافه شدن آن به بلیت در سال 2020، 26 میلیون دلار در 24 ساعت و 150000 اهداکننده برای اولین بار پس از یک کمپین متنی به همراه داشت.

اهداکنندگان نیز نگران سن او بوده اند. ان‌بی‌سی نیوز در ماه نوامبر گزارش داد که جمع‌آوران ارشد کمک مالی به دستیاران بایدن گفته‌اند که اهداکنندگان از توانایی او برای کاندیداتوری مجدد سوال می‌کنند، که باعث شد آنها در قطع چک‌ها تردید داشته باشند.

واشنگتن – برخی از بزرگترین کمک کنندگان دموکرات جمعه شب برای یک فرصت نادر در واشنگتن گرد هم آمدند: ملاقات با جو بایدن، رئیس جمهور.

او گفت: «این حزب جمهوری‌خواه پدر شما نیست. “اما به روشی عجیب، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که در بسیاری از موارد به مقایسه با آنچه این افراد می‌خواهند انجام دهند اشاره کنیم. ببینید چه چیزی را معرفی کردند، چه چیزی را در مجلس تصویب کردند.”

رئیس جمهور سال 2024 را به عنوان انتخابی بین “حقوق بیشتر یا کمتر” نامگذاری کرده است و هشدار داده است که “تندروهای MAGA صف آرایی می کنند” تا شبکه امنیت اجتماعی را قطع کنند. بایدن گفت که می‌خواهد کار را برای مردم آمریکا به پایان برساند و در یک مقطع حساس برای کشور مبارزه خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که اظهارات او با جمعیت ثروتمندی که او را تشویق می‌کنند، طنین‌انداز شده است.

هریس همچنین دستور کار بایدن را تحت فشار قرار داده است و اخیراً در سخنرانی خود در دانشگاه هوارد در مورد حقوق سقط جنین سخنانی ایراد کرده است. او در سخنان جمعه خود از کار خود در مورد مسائل سقط جنین، انسولین و دسترسی به پهنای باند صحبت کرد.

با این حال، ستاد انتخاباتی رئیس جمهور اعداد اولیه جمع آوری کمک های مالی را منتشر نکرد، که معمولاً به عنوان شاخصی از اشتیاق عمل می کند. با این حال، یک کمپین تبلیغاتی هفت رقمی در ایالت های میدان نبرد راه اندازی کرد تا پیام آغازین کمپین را که جمهوری خواهان MAGA به آزادی آمریکا حمله می کنند، نادیده بگیرد.

بایدن و بانوی اول، جیل بایدن، در دیدار با بیش از 150 اهداکننده در هتل سالاماندر، در کنار معاون رئیس جمهور کامالا هریس و آقای دوم داگ ایمهوف، عکس گرفتند و با حامیان خود در یک ساعت کوکتل گفتگو کردند. شرکت کنندگان بعداً با سالاد چغندر بوداده، غذای پرمخاطره نیویورکی با میگو ببری و کیک موس پرتقالی شام خوردند.

در نظرسنجی ان‌بی‌سی نیوز که در ماه جاری منتشر شد، 70 درصد آمریکایی‌ها، از جمله 51 درصد دموکرات‌ها، گفتند که بایدن نباید دوباره برای ریاست‌جمهوری نامزد شود. تقریباً نیمی از کسانی که گفتند بایدن 80 ساله نباید کاندیداتوری کند، سن او را به عنوان یکی از نگرانی‌های اصلی ذکر کردند.

بایدن، که حدود دو ساعت را در این مراسم سپری کرد، از حضارش به خاطر مشارکت‌های گذشته‌شان تشکر کرد و بر خطرات سال 2024 تاکید کرد، زیرا او برای یک مسابقه مجدد احتمالی علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا آماده می‌شود.

بایدن گفت: «ما در سال 2024 دوباره با هم این کار را انجام خواهیم داد. ما مسئولیت سنگینی را بر دوش داریم، اما همچنین یک فرصت خارق‌العاده داریم، یک فرصت خارق‌العاده برای ساختن آینده‌ای که برای فرزندان و نوه‌هایمان می‌خواهیم – و فرصتی خارق‌العاده. برای انجام تعهدی که در سال 2020 به عهده گرفتم. و ما روح این ملت را بازسازی خواهیم کرد.”

این رویداد که توسط کمیته ملی دموکرات ها برگزار شد، به کمپین بایدن فرصتی داد تا رئیس جمهور را در عمل نشان دهد، زیرا دموکرات ها به رقابتی طولانی چشم دوخته اند و از کمک کنندگان مالی که برای قدرت دادن به آن نیاز خواهند بود، محاکمه می کنند.

شروع روند جمع آوری کمک های مالی در ماه آوریل به حامیان بایدن زمان می دهد تا در ماه های آینده به طور گسترده در ارتباط باشند. قرار است روز شنبه، دستیاران ارشد بایدن، کمک‌کنندگان را برای جلسات توجیهی راهبردی تشکیل دهند.

کسلر در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است بایدن نامزدهای کافی برای انتخاب مجدد خود را به دست بیاورد، گفت: “هیچ چیزی برای جمع آوری کمک های مالی خوب بهتر از حضور دونالد ترامپ در طرف مقابل نیست.”

برق واقعی در اتاق وجود داشت زیرا این اولین باری بود که مردم در یک اتاق بودند [several] سال‌ها، منبع حاضر با اشاره به کمرنگ شدن تأثیر همه‌گیری، که بسیاری از رویدادها در چرخه انتخابات 2020 را مجبور به برگزاری مجازی کرده بود، گفت.

او گفت: «شما مقادیر قابل توجهی پول جمع‌آوری کردید تا به ما اجازه رقابت دهید» در سال 2020 و به شکست «موج قرمز» در سال 2022 کمک کردید.

آلن کسلر، یکی از دموکرات‌ها از فیلادلفیا که در سخنرانی بایدن شرکت کرده بود، به NBC News گفت: «مردم امشب خوشحال بودند. آن‌ها خوشحال بودند که رئیس‌جمهور بالاخره اعلام کرد و حالا ما به کار خود ادامه می‌دهیم.»

یک منبع حاضر در جلسه که هریس را با خلق و خوی خوبی توصیف کرد، گفت: «در میان دموکرات‌ها نوعی اعتماد به نفس وجود داشت که مطمئن نیستم در سال 2020 دیده باشید. ”

از دیگر دموکرات‌های بلندپایه حاضر در مراسم اهدایی روز جمعه می‌توان به گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا، فیل مورفی فرماندار نیوجرسی، وس مور فرماندار مریلند، باب کیسی سناتور پنسیلوانیا، جف زینتز رئیس دفتر کاخ سفید، معاون رئیس ستاد و جن اومالی دیلون، مدیر کمپین انتخاباتی 2020 و جیمی هریسون، رئیس کمیته ملی دموکرات.

به نظر می رسید که برخی از این ملاحظات از بین رفته اند، زیرا بایدن کمپین خود را در این هفته رسمی کرد و کمک کنندگان بزرگ دموکرات شروع به تجمع پشت سر او کردند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

در حالی که بایدن در جریان مراسم جمعه به نام ترامپ اشاره نکرد، اما «آن جمهوری‌خواهان MAGA» را «مشکل واقعی» خواند.