بایدن در آخرین درخواست کنترل اسلحه، “افکار و دعا” جمهوریخواهان را فراخواند

فرماندار تگزاس، گرگ ابوت (R) روز شنبه گفت که قلبش با قربانیان آخرین تراژدی ایالتش است.

مربوط…



منبع

رئیس جمهور به طور معمول از کنگره درخواست کرده است که لایحه ای را تصویب کند که سلاح های گرم نیمه خودکار و مجلات با ظرفیت بالا را ممنوع می کند و از جمله موارد دیگر، به بررسی پیشینه جهانی و نگهداری ایمن اسلحه نیاز دارد. جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان را کنترل می‌کنند و تمایلی به حمایت از محدودیت‌های اسلحه ندارند که به گفته آنها متمم دوم قانون اساسی را نقض می‌کند.

این پایگاه می گوید که از سال 2006 تاکنون 551 قتل جمعی صورت گرفته است که جان 2870 نفر را گرفته است. بر اساس سوابق، تیراندازی های دسته جمعی در سال جاری در ایالات متحده بیشتر از سال های قبل رخ داده است.

رئیس جمهور جو بایدن به طور معمول خواستار اقدام قانونی برای تحمیل کنترل شدیدتر اسلحه در ایالات متحده شده است

ماه گذشته، پس از تیراندازی های جداگانه در یک جشن تولد آلاباما و یک پارک و بانک کنتاکی که منجر به کشته شدن 10 نفر شد، بایدن سیاستمداران جمهوری خواه را به دلیل بی عملی آنها محکوم کرد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه گفت که پیشنهادات جمهوری‌خواهان برای «افکار و دعا» برای مهار افزایش نرخ تیراندازی‌های دسته‌جمعی در ایالات متحده کافی نیست و تاکید کرد که برای مهار خشونت‌های بی‌وقفه، کنترل شدیدتر اسلحه لازم است.

بایدن درباره چنین لایحه ای گفت: «من فوراً آن را امضا خواهم کرد. ما برای ایمن نگه داشتن خیابان هایمان به چیزی کمتر نیاز نداریم.»

رئیس جمهور جو بایدن به طور معمول خواستار اقدام قانونی برای تحمیل کنترل شدیدتر اسلحه در ایالات متحده شده است

روز شنبه، یک مرد مسلح با یک سلاح به سبک AR-15 در یک مرکز خرید در خارج از دالاس، تگزاس، هشت نفر را به ضرب گلوله کشته و هفت نفر را زخمی کرد که حال سه نفر از آنها وخیم است.

بر اساس پایگاه داده ای که توسط آسوشیتدپرس و یو اس ای تودی با همکاری دانشگاه نورث ایسترن نگهداری می شود، این کشور به طور میانگین حدود یک کشتار دسته جمعی در هفته دارد. پایگاه داده تیراندازی ها و همچنین انواع دیگر کشتار دسته جمعی را دنبال می کند.

«بسیاری از خانواده ها روی میز شام خود صندلی خالی دارند. اعضای جمهوریخواه کنگره نمی توانند با بالا انداختن شانه های خود به مقابله با این بیماری همه گیر ادامه دهند. او در بیانیه ای گفت: افکار و دعاهای توییتی کافی نیست.

این ظالمانه و غیرقابل قبول است. آمریکایی‌ها موافق هستند و از قانون‌گذاران می‌خواهند که بر اساس اصلاحات عمومی ایمنی سلاح‌ها عمل کنند.» در عوض، در هفته گذشته، آمریکایی‌ها دیدند که رهبران ملی منتخب جمهوری‌خواه در کنار NRA در رقابتی تا آخر بر سر قوانین خطرناکی که ایمنی اسلحه را تضعیف می‌کنند، ایستادند. جوامع ما نیاز دارند و سزاوار بهتری هستند.»

رئیس جمهور جو بایدن به طور معمول خواستار اقدام قانونی برای تحمیل کنترل شدیدتر اسلحه در ایالات متحده شده است