بایدن به طور تصادفی یک کارت نشانه را به او زد که دقیقاً به او می گفت در یک مراسم کاخ سفید کجا باید برود و چه کاری انجام دهد

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





Source link

“شما از لیز شولر، رئیس AFL-CIO یک سوال می‌پرسید. توجه: لیز به صورت مجازی به آن ملحق می‌شود.”

  • جو بایدن به طور تصادفی کارت راهنمایی جلسه کاخ سفید خود را با دستورالعمل های بسیار ساده فاش کرد.

  • پرزیدنت جو بایدن در 23 ژوئن 2022 در یک نشست بادی فراساحلی در کاخ سفید صحبت می کند.درو انگرر/گتی ایماژ

    “تو برو.”

  • بایدن در اتاق روزولت به گردهمایی فرمانداران ایالت درباره مشارکت با 11 ایالت برای تسریع رشد صنعت باد فراساحلی و زنجیره تامین داخلی آن در ایالات متحده سخنانی ایراد کرد.

    در مارس 2021، دولت بایدن هدف خود را برای تولید 30 گیگاوات باد فراساحلی تا سال 2030 اعلام کرد. با انجام این کار، دولت می گوید که 77000 شغل ایجاد می کند و از انتشار 78 میلیون تن گاز دی اکسید کربن جلوگیری می کند.

    رسانه‌های دست راستی نیز با بایدن به عنوان یک گاف جدی برخورد می‌کردند که چهره‌های برجسته در این فهرست قرار داشت. تماس گیرنده روزانه، DailyWireو سایت طنز بابیلون بی اظهار نظر در مورد آن

    نمای کلی از شرکت کنندگان در نشستی در مورد انرژی باد فراساحلی، با رئیس جمهور جو بایدن در راس میز، در اتاق روزولت کاخ سفید در 23 ژوئن 2022

    در این مراسم، بایدن در کنار خود ماند موقعیت اغلب تکرار می شود اتصال انرژی های تجدیدپذیر به اقتصاد: او گفت: «وقتی به «اقلیم» فکر می کنم، وقتی به «محیط زیست» فکر می کنم، به «شغل» فکر می کنم.

    “Enter را فشار دهید.”

  • پرزیدنت جو بایدن در 23 ژوئن 2022 در یک نشست بادی فراساحلی در کاخ سفید صحبت می کند.درو انگرر/گتی ایماژ

    • “شما از شرکت کنندگان تشکر می کنید.”

    • غیر معمول نیست که تیم مطبوعاتی یک رهبر یادداشتی از رویدادها، از جمله دستورالعمل هایی برای سخنران تهیه کند. دفتر مطبوعاتی کاخ سفید بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهارنظر در اوایل روز جمعه پاسخ نداد.

      عکاسی که این رویداد را مستند می کند، یکی از اسنادی را که بایدن در طول جلسه استفاده کرده بود، ثبت کرد: یک کارت نشانه با عنوان “رئیس جمهور” با عنوان رویداد، و به دنبال آن دستورالعمل های اشاره شده ظاهرا برای بایدن.

      بایدن روز پنجشنبه با اشاره به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در سال 2019 که اشاره ای به یک تئوری توطئه از مدت ها پیش رد شده بود، گفت: “آخرین دولت تلاش کرد بادهای فراساحلی را مسدود کند زیرا فکر می کردند ممکن است باعث سرطان شود. این شوخی نیست.”

      عکسی از لیست که تا حدودی مبهم است در زیر قابل مشاهده است:

      نمای نزدیک از کارت نشانه ای که جو بایدن در دیدار با رهبران انرژی باد در کاخ سفید در 23 ژوئن 2022 داشت.

      لیست کامل دستورالعمل ها به شرح زیر است:

      • مطبوعات در حال رفتن هستند.

      • اما سادگی دستورالعمل‌ها – که در پایان شامل «شما بروید» – باعث اظهارنظرهای گمانه‌زنی در میان مخالفان سیاسی بایدن، از جمله استیون میلر، مشاور سابق رئیس‌جمهور راست افراطی شد.

        آنها شامل “شما در صندلی خود بنشینید” و همچنین دستورالعملی برای سلام کردن به مهمانان گنجانده شده است.

      • پرزیدنت جو بایدن به طور تصادفی در طی جلسه ای در کاخ سفید در روز پنجشنبه یک کارت نشانه را فاش کرد که در آن طرحی از دستورالعمل های بسیار ساده برای روند ملاقات ارائه می کرد.

        “شما وارد اتاق روزولت می شوید و به شرکت کنندگان سلام می کنید.”

      • پرزیدنت جو بایدن، در پس‌زمینه، در حالی که در دیدار با مدیران انرژی باد فراساحلی در 23 ژوئن 2022 یک کارت نشانه در دست دارد.

        “شما نظرات مختصری می دهید […]این یادداشت تا حدی با انگشت بایدن مسدود شد.

      • میلر در توئیتی با اشاره به این نقشه نوشت: «سال آینده باید جلسات اضطراری در مورد 25 متمم قانون اساسی برگزار شود»، این اصلاحیه به استیضاح رئیس جمهور ناتوان اشاره دارد. هیچ مدرکی دال بر ناتوانی بایدن وجود ندارد.

        کارت‌های نشانه رایج هستند، اما مفسران راست‌گرا با آن به‌عنوان یک اشتباه جدی برخورد می‌کنند.

      نمای نزدیک از کارت نشانه ای که جو بایدن در دیدار با رهبران انرژی بادی در کاخ سفید در 23 ژوئن 2022 در دست داشت. تصویر بریده شده توسط Insider.درو انگرر/گتی ایماژ/اینسایدر

      “شما روی صندلی خود بنشینید.”