بایدن از قانونگذاران می خواهد که پس از تیراندازی در مدرسه اووالد اقدام کنند

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: اووالده: بایدن از قانونگذاران می‌خواهد «در مقابل لابی اسلحه بایستند».



Source link

“من از آن خسته و مریض هستم. بایدن گفت: «ما باید عمل کنیم. به من نگویید که نمی‌توانیم تأثیری بر این قتل عام داشته باشیم.»

حداقل 19 کودک روز سه شنبه کشته شدند که این مرگبارترین تیراندازی در یک مدرسه ابتدایی در ایالات متحده از زمان حمله سال 2012 در مدرسه ابتدایی سندی هوک در نیوتاون، کانکتیکات است. دو معلم نیز در تیراندازی در تگزاس کشته شدند.

بایدن قبل از سخنرانی خود با صدور بیانیه ای دستور داد پرچم ها تا روز شنبه برای احترام به قربانیان تیراندازی در مدرسه نیمه افراشته شوند.

پرزیدنت جو بایدن در حالی که بانوی اول جیل بایدن در حال گوش دادن است، در مورد تیراندازی گسترده در مدرسه ابتدایی راب در اووالد، تگزاس، روز سه شنبه از کاخ سفید با ملت صحبت می کند.

او ادامه داد: “در قفسه سینه شما یک گودی وجود دارد، احساس می کنید در آن مکیده شده اید.”

پرزیدنت جو بایدن در حالی که بانوی اول جیل بایدن در حال گوش دادن است، در مورد تیراندازی گسترده در مدرسه ابتدایی راب در اووالد، تگزاس، روز سه شنبه از کاخ سفید با ملت صحبت می کند.

بیشتر: این فقط Uvalde، تگزاس نیست – تیراندازی در محوطه مدرسه در اوج تاریخی در ایالات متحده است.

«امیدوار بودم وقتی رئیس جمهور شدم دیگر این کار را نکنم. یک قتل عام دیگر،” بایدن در سخنانی در کاخ سفید گفت. “کلاس دوم، سوم و چهارم زیبا، معصوم.”

در توییتر به ربکا مورین برسید @RebeccaMorin_

بایدن، که همسر اول خود، نیلیا، و دختر نوزادش، نائومی، را در یک تصادف رانندگی در سال 1972 و پسر بالغش بو را به دلیل سرطان مغز در سال 2015 از دست داد، به تجربه خود در مورد از دست دادن استناد کرد و گفت: «از دست دادن یک فرزند مانند داشتن فرزند است. تکه ای از روحت کنده شد.”

“تراژیک و بی معنی”: حداقل 18 کودک در تیراندازی در مدرسه ابتدایی تگزاس کشته شدند. مرد مسلح مرده

خونریزی از سندی هوک: تیراندازی در مدرسه Uvalde یکی از مرگبارترین حملات مدرسه در 10 سال گذشته است

کیت بدینگفیلد، مدیر ارتباطات کاخ سفید در نامه‌ای نوشت، در حالی که روز سه‌شنبه در ایر فورس وان بود، بایدن با فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، تلفنی صحبت کرد تا “هر کمکی را که در پی تیراندازی هولناک در Uvalde، TX نیاز دارد، ارائه دهد.” توییت.

بایدن در طول سخنان خود گفت که آمریکایی ها باید به همه مقامات منتخب این موضوع را روشن کنند که زمان آن فرا رسیده است که در مورد کنترل اسلحه اقدام کنند.

بایدن گفت: «خدا به از دست دادن زندگی بیگناهان در این روز غم انگیز برکت دهد. باشد که خداوند به دل شکسته ها نزدیک شود و آنانی را که از نظر روحی شکسته شده اند نجات دهد، زیرا آنها به کمک های زیادی نیاز خواهند داشت، به دعاهای ما.

واشنگتن – جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه از قانون‌گذاران خواست تا «در مقابل لابی اسلحه بایستند» و پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه ابتدایی در اووالد، تگزاس، اقدام کنند.

رئیس جمهور ادامه داد: به عنوان یک ملت، ما باید از خود بپرسیم که کی به نام خدا قرار است در مقابل لابی اسلحه بایستیم.

بایدن سخنان خود را با دعا به والدینی که “در تلاشند بفهمند که آیا من دوباره می توانم بخوابم” و اینکه فردا چه اتفاقی خواهد افتاد، پایان داد.