بایدن از ذخایر اضطراری نفت آزاد می شود می تواند در مورد قیمت بنزین اقدامات بیشتری انجام دهد

اما پاتریک دی هان، رئیس تجزیه و تحلیل نفت در GasBuddy، بیشتر کاهش قیمت ها را به عوامل دیگر نسبت داد، از جمله رکود اقتصادی ناشی از افزایش نرخ بهره.

بایدن در ماه مارس دستور آزادسازی روزانه یک میلیون بشکه نفت به مدت شش ماه را صادر کرد. این بزرگترین انتشار از ذخایر در تاریخ تقریباً 50 ساله آن است. دولت این انتشار را تمدید کرد، که اکنون تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

  • ذخایر استراتژیک نفت ذخیره ای برای حفظ دسترسی به نفت در صورت بروز بلایای طبیعی، مسائل امنیت ملی و سایر رویدادها است. این ذخایر که توسط وزارت انرژی نگهداری می شود، در غارهایی که در گنبدهای نمکی در امتداد سواحل خلیج تگزاس و لوئیزیانا ایجاد شده اند ذخیره می شوند.

    واشنگتن – رئیس جمهور جو بایدن روز چهارشنبه اعلام خواهد کرد که 15 میلیون بشکه نفت از ذخایر اضطراری کشور آزاد می کند، یکی از معدود اقداماتی که او می تواند قبل از انتخابات میان دوره ای ماه آینده انجام دهد تا به رای دهندگان نشان دهد که دردشان را در پمپاژ احساس می کند.

    اگر می‌خواهد نفت ذخایر بیشتری را در ماه ژانویه و پس از پایان انتشار نهایی 15 میلیون بشکه در دسترس قرار دهد، بایدن در یک ماه آینده تصمیم بگیرد.

    این ذخایر در حال حاضر حدود 400 میلیون بشکه نفت دارد که پایین ترین حد در 40 سال گذشته است. با این حال، کاخ سفید می‌گوید که در صورت نیاز، این برای استفاده بیشتر از آن کافی است.

  • مشارکت کننده: مایکل کالینز.

    به گفته کاخ سفید، بایدن روشن خواهد کرد که آماده است در صورت نیاز، به دلیل اختلالات بازار ناشی از جنگ در اوکراین یا رویدادهای دیگر، مقدار قابل توجهی نفت را آزاد کند.

    این اقدام بایدن حدود دو هفته پس از آن صورت می‌گیرد که اوپک و متحدان صادرکننده نفت آن اعلام کردند تولید نفت خود را 2 میلیون بشکه در روز کاهش می‌دهند تا قیمت‌ها را افزایش دهند.

    بر اساس تحلیل ماه ژوئیه وزارت خزانه داری، دستورالعمل ماه مارس بایدن، همراه با اقدام مشابه سایر کشورها، قیمت گاز را بین 17 سنت به 42 سنت در هر گالن کاهش داد.

    ایالات متحده از ذخایر برای افزایش درآمد استفاده کرده است زیرا تغییرات در تولید جهانی نفت باعث شده قانونگذاران کمتر نگران کمبودهای احتمالی باشند.

    کاهش بیش از حد ذخایر این خطر را به دنبال دارد که در یک بحران، مانند تحریم نفت، حمله سایبری، جنگ در خاورمیانه، طوفان یا سایر بلایای طبیعی، به اندازه کافی نداشته باشیم.

  • این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن از ذخایر ملی نفت آزاد می شود





  • منبع

    متوسط ​​قیمت ملی پمپ برای یک گالن گاز از تابستان به طور قابل توجهی کاهش یافته است، اما از سپتامبر افزایش یافته است و همچنان بالاتر از سال گذشته است.

    اطلاعات بیشتر در مورد ذخیره استراتژیک نفت: بایدن همچنان امیدوار است که بتواند قیمت های بالای گاز را کاهش دهد

    آیا خروج نفت از ذخایر باعث کاهش قیمت گاز می شود؟

    دولت امیدوار است که قراردادهای جدید با قیمت ثابت که وزارت انرژی می تواند با تامین کنندگان منعقد کند، شرکت ها را تشویق کند تا در حال حاضر با ایجاد اطمینان در مورد تقاضای آینده برای نفت خام، در تولید سرمایه گذاری کنند.

    در رقابت‌هایی که تصمیم می‌گیرد در سال آینده کدام حزب کنگره را کنترل کند، جمهوری‌خواهان بر سر هزینه گاز و سایر کالاها و خدمات، دموکرات‌ها را تحت فشار قرار می‌دهند. در حالی که بایدن یا هر رئیس‌جمهور دیگری نمی‌تواند برای کاهش آنها انجام دهد، اما او تلاش می‌کند نشان دهد که دارد کاری انجام می‌دهد.

    آیا بایدن نفت بیشتری آزاد کند؟

    به گفته اداره اطلاعات انرژی، 15 میلیون بشکه نهایی نفتی که در ماه دسامبر به بازار اضافه خواهد شد، کمتر از مصرف یک روز کامل نفت در ایالات متحده است.

    آخرین

    • قبل از بایدن، آخرین آزادسازی عمده ذخایر نفت در سال 2011 بود، زمانی که رئیس جمهور باراک اوباما 30 میلیون بشکه نفت برای مقابله با اختلالات عرضه به دلیل ناآرامی های داخلی در لیبی آزاد کرد. پرزیدنت جورج دبلیو بوش در سال 2005 برای مقابله با اختلالات طوفان کاترینا، 11 میلیون بشکه نفت از ذخایر آزاد کرد و پدرش، رئیس جمهور جورج اچ دبلیو بوش، 17 میلیون بشکه نفت در طول جنگ خلیج فارس آزاد کرد.

      رئیس جمهور جو بایدن در یک رویداد کمیته ملی دموکرات در تئاتر هوارد در 18 اکتبر 2022 در واشنگتن دی سی سخنرانی می کند.

      پس از آنکه ائتلاف کشورهای صادرکننده نفت اوپک پلاس کاهش تولید را در ماه جاری اعلام کرد، بایدن گفت که به دنبال راه هایی برای کاهش قیمت گاز خواهد بود.

      این اقدام دستورالعمل ماه مارس بایدن برای آزادسازی 180 میلیون بشکه از ذخایر استراتژیک نفت را تکمیل می کند که بزرگترین فروش در تاریخ 50 ساله این ذخایر است.

      متوسط ​​قیمت ملی پمپ برای یک گالن گاز از تابستان به طور قابل توجهی کاهش یافته است، اما از سپتامبر افزایش یافته است و همچنان بالاتر از سال گذشته است.

      بایدن برای اولین بار در نوامبر گذشته در بحبوحه افزایش قیمت گاز و تورم فزاینده که بعداً با حمله روسیه به اوکراین در فوریه تشدید شد، از ذخایر استفاده کرد.

    • این اقدام بایدن حدود دو هفته پس از آن صورت می‌گیرد که اوپک و متحدان صادرکننده نفت آن اعلام کردند تولید نفت خود را 2 میلیون بشکه در روز کاهش می‌دهند تا قیمت‌ها را افزایش دهند.

      این ذخیره توسط کنگره در سال 1975 پس از بحران نفتی در سال 1973 ایجاد شد، زمانی که کشورهای صادرکننده نفت تولید خود را کاهش دادند و باعث افزایش قیمت انرژی شدند.

      مجموع 180 میلیون بشکه آزادسازی به عنوان یک پل تا پایان سال در نظر گرفته شده بود که تولید داخلی افزایش یابد. مقامات گفتند که تولید افزایش یافته است اما هنوز کمتر از سطح قبل از همه گیری است.

      رئیس جمهور جو بایدن در یک رویداد کمیته ملی دموکرات در تئاتر هوارد در 18 اکتبر 2022 در واشنگتن دی سی سخنرانی می کند.

      ذخایر استراتژیک نفت چیست؟

      جمهوری خواهان می گویند که بایدن به جای تخلیه ذخایر، تولید بیشتر نفت داخلی را تشویق کند.

      چرا بایدن در حال حاضر اقدام می کند؟