باندز، کلمنس دوباره از هال بیرون رفت. مک گریف انتخاب شد

پایه اول لاغر با نام مستعار “سگ جنایتکار” با 493 هومر و 1550 RBI در 19 فصل با شش تیم لیگ برتر به 0.284 رسید. پنج بار آل استار به آتلانتا کمک کرد تا در سال 1995 در مسابقات جهانی قهرمان شود.

___

این اولین باری بود که باندز، کلمنز و شیلینگ پس از دهمین و آخرین حضورشان در رای گیری انجمن نویسندگان بیسبال آمریکا با کمیته هال روبرو شدند. باندز و کلمنز متهم به استفاده از داروهای تقویت‌کننده عملکرد شدند و حمایت از شیلینگ پس از اظهارات نفرت‌انگیز او نسبت به مسلمانان، تراجنسیت‌ها، خبرنگاران و دیگران کاهش یافت.

تئو اپستاین، که در کمیته دوران معاصر نیز خدمت می کرد، زمانی که رد ساکس در نوامبر 2003 شیلینگ را در معامله ای با Diamondbacks خریداری کرد، جنرال موتورز در بوستون بود.

تالار مشاهیر جک موریس، راین سندبرگ، لی اسمیت، فرانک توماس و آلن ترامل نیز در کمیته امسال حضور داشتند که در سن دیگو در جلسات زمستانی بیسبال برگزار شد.

کمیته دوران معاصر، نامزدهایی را در نظر می گیرد که شغل آنها عمدتاً از سال 1980 به بعد بوده است. یک بازیکن برای انتخاب شدن به 75 درصد نیاز دارد.

مک گریف در آخرین سال خود در رای گیری انجمن نویسندگان بیسبال آمریکا در سال 2019، 169 رای (39.8٪) به دست آورد. اکنون، او در تاریخ 23 ژوئیه به همراه هر کسی که در رای نویسندگان انتخاب شده است، به کوپرستاون معرفی خواهد شد. .

رافائل پالمیرو، آلبرت بل، دان متینگلی و دیل مورفی رای گیری هشت نفره را دور زدند. متینگلی با 8 رای از 12 رای مورد نیاز، نزدیک ترین مرحله به انتخابات بود. مورفی شش نفر داشت.

“همه چیز خوبه. مک گریف که آخرین بازی بزرگ خود در لیگ را در سال 2004 انجام داد، گفت: ارزش این انتظار را داشت.

باندز، کلمنس و شیلینگ در ژانویه در آخرین شانس خود با BBWAA کوتاهی کردند. اوراق قرضه 260 رای از 394 رای (66٪)، کلمنز 257 (65.2٪) و شیلینگ 231 (58.6٪) را به دست آوردند.

سن دیگو (AP) – لحظاتی پس از انتخاب فرد مک گریف به تالار مشاهیر بیسبال، تقریباً دو دهه پس از آخرین بازی او، او این سوال را مطرح کرد.

شیلینگ با 285 رای (71.1٪) در برگه رای 2021 BBWAA با 16 رأی کاهش یافت. این راست دست با امتیاز 3.46 در 20 فصل امتیاز 216-146 را به دست آورد و با آریزونا در سال 2001 و بوستون در سال های 2004 و 2007 قهرمان مسابقات جهانی شد.

بازیکنانی که در لیست نامناسب لیگ اصلی بیسبال هستند را نمی توان در نظر گرفت، قانونی که پیت رز را مستثنی می کند.

علاوه بر تمام موفقیت های بزرگ و بازی های به یاد ماندنی او، یکی از میراث ماندگار مک گریف ارتباط او با یک ویدیو مهارت های بیسبال از مربی جوانان تام امانسکی است. Slugger در یک آگهی تبلیغاتی برای محصول ظاهر شد که در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 به طور منظم پخش می شد – با پیراهن و کلاه آبی بیسبال جهانی.

مک گریف گفت: «تصمیم گیری در مورد اینکه به چه کسی رای بدهیم و به چه کسی رای ندهیم و غیره سخت است. بنابراین این افتخار بزرگی است که به اتفاق آرا به آن رأی داده شد.»

مک گریف با پوزخند گفت: “بیا کوپرستون، من باید کلاه آبی خود را بپوشم.” کلاه تام امانسکی من در کوپرستون. ببینید که این ویدیو حالا دوباره احیا می‌شود، دوباره برمی‌گردد.»

پانل دوره معاصر امسال شامل گرگ مادوکس بود که با مک گریف در Braves بازی می کرد، همراه با پل بیستون، که در تورنتو زمانی که مک گریف اولین حضورش را در لیگ بزرگ با بلو جیز در سال 1986 انجام داد، مدیر اجرایی بود.

در حالی که مک گریف 59 ساله به اتفاق آرا از 16 عضو کمیته عصر بیسبال معاصر – متشکل از اعضای هال، مدیران اجرایی و نویسندگان – حمایت شد – شیلینگ هفت رای و باندز و کلمنز هر کدام کمتر از چهار رای گرفتند.

AP MLB: https://apnews.com/hub/mlb و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

مک گریف گفت که هرگز این ویدئو را ندیده است.

کمیته تالار مشاهیر یکشنبه پاسخ خود را داد و از باندز، راجر کلمنس و کرت شیلینگ گذشت و در عین حال بزرگ‌ترین افتخار دوران حرفه‌ای چشمگیرش در لیگ بزرگ را به مک گریف داد.

در پاسخ به این سوال که آیا بری باندز متعلق به کوپرستاون است، مک گریف خندان پاسخ داد: “راستش، در حال حاضر، من فقط از این شب لذت می برم.”

باندز که هفت بار MVP NL را به خود اختصاص داد، با ۷۶۲ و رکورد فصل را با ۷۳ در سال ۲۰۰۱، رکورد زد. رایان (5714) و رندی جانسون (4875). پالمیرو 3020 بازدید و 568 هومر داشت.

ترکیب کمیته احتمالاً در طول سال‌ها تغییر خواهد کرد، اما این رأی نشانه دیگری بود که باندز و کلمنز ممکن است هرگز به سالن نرسند.

باندز استفاده آگاهانه از داروهای تقویت کننده عملکرد را انکار کرده است و کلمنس معتقد است که هرگز از داروهای PED استفاده نکرده است. پالمیرو در آگوست 2005 به دلیل مثبت شدن آزمایشش در برنامه لیگ اصلی مواد مخدر به مدت 10 روز از بازی محروم شد.

پالمیرو پس از دریافت 25 رای (4.4٪) در چهارمین حضور خود در سال 2014، از صندوق رای BBWAA کنار گذاشته شد که کمتر از 5٪ حداقل مورد نیاز برای ماندن در انتخابات بود. بیشترین رای او در سال 2012 72 رای (12.6٪) بود.

انتظار می رفت که یکی دیگر از شجاعان سابق، چیپر جونز، بخشی از کمیته باشد، اما آزمایش کووید-19 او مثبت شد و دریک هال، رئیس آریزونا دایموندبکز جایگزین او شد.