بازیکن بسکتبال آلاباما، مرد دوم متهم به قتل

کندی گفت که نه راننده وسیله نقلیه دیگر، نه هریس و نه دیویس به نظر به دانشگاه وابسته نیستند.

___

مایلز یک ذخیره در تیم رده چهارم کریمسون تاید بود. آلاباما قبل از بازی شنبه مقابل LSU اعلام کرده بود که به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در این فصل غایب است. بیوگرافی او از وب سایت دپارتمان ورزشی حذف شده است و دانشگاه گفته است که او “از دانشگاه حذف شده است” و دیگر در تیم نیست.

مایلز، 21 ساله، یک مهاجم ذخیره جوان از واشنگتن دی سی، و مایکل لین دیویس، 20 ساله، از شهرستان چارلز، مریلند، هر دو به قتل بزرگ متهم شدند. کندی گفت که اتهام قتل پایتخت به دلیل شلیک گلوله به یک وسیله نقلیه بود.

توسکالوسا، آلا (AP) – داریوس مایلز، بسکتبالیست آلاباما و یک مرد دیگر پس از تیراندازی مرگبار در نزدیکی محوطه دانشگاه به قتل بزرگ متهم شدند.

او گفت که راننده یک وسیله نقلیه دیگر که هریس در آن مسافر بود، حدود ساعت 1:45 بامداد به پلیس دانشگاه در نزدیکی استادیوم برایانت دنی نزدیک شد و گفت که شخصی به وسیله نقلیه شلیک کرده است و او پاسخ شلیک کرد. یکی از مظنونان به دلیل جراحات غیرتهدید کننده زندگی در یک بیمارستان محلی تحت درمان قرار گرفت و کندی از افشای اینکه چه کسی اسلحه را شلیک کرده یا چه کسی آسیب دیده است، خودداری کرد.

بسکتبال کالج AP: https://apnews.com/hub/college-basketball و https://apnews.com/hub/ap-top-25-college-basketball-poll و https://twitter.com/AP_Top25





منبع

در بیانیه دانشگاه آمده است: «بیشترین اولویت دانشگاه آلاباما ایمنی و رفاه جامعه پردیس است. ما از حادثه شب گذشته در نزدیکی محوطه دانشگاه متاسفیم و عمیق‌ترین تسلیت خود را به خانواده و دوستان قربانی ابراز می‌کنیم.»

مایلز احساساتی در حالی که او را به داخل یک وسیله نقلیه مجری قانون می بردند با شخصی صحبت کرد: “قسم می خورم که تو را بیشتر از آنچه تصور کنی دوست دارم.”

کندی شامگاه یکشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: «در این زمان، به نظر می‌رسد که تنها انگیزه این افراد یک مشاجره جزئی با مقتول بوده است.» او گفت که آنها رابطه قبلی نداشتند.

سروان پلیس توسکالوسا جک کندی گفت که تیراندازی در اوایل صبح یکشنبه در بلوار دانشگاه استریپ رخ داد. نزدیک پردیس او گفت جامه هریس، 23 ساله، اهل منطقه بیرمنگام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.