این پروفسور 58 ساله دانشگاه نیویورک به دلیل اینکه به جوانان گفته بود برای موفقیت باید بیرون از خانه باشند، در فضای مجازی منتشر شد – اما توصیه او مورد انتقاد قرار گرفت.

این فرض بر این دارد که اعتیاد به کار و مسائل مربوط به سلامت روان در جامعه غربی شایع نیست، یا اینکه روابط نزدیک باید دومین یا سومین کمانچه برای ثروتمند شدن باشد.

گالووی، با وجود تمام شهرتش، به تعریفی از موفقیت مالی چسبیده است که به نظر می‌رسد این اصل را می‌پذیرد که «دنیا را به دست بیاور و روحت را از دست بده». در اینجا نقل قول دیگری از صحبت های او آمده است: «اگر انتظار دارید از نظر اقتصادی جزو 10 درصد برتر باشید، بسیار کمتر از 1 درصد، بالا بروید. دو دهه به علاوه هیچ چیزی جز کار. این تجربه من است.»

با این حال، برای مثال، زوال ذهنی می تواند به همان اندازه ناشی از استرس ناشی از مدیریت خرد در دفتر باشد. در همین حال، نظرات پروفسور گالووی در TikTok در فضای مجازی منتشر شد. کاربران جوان‌تر در این پلت‌فرم نظرات استاد را با تمرکز بر فضای اقتصادی و هزینه‌های مربوط به رفت‌وآمد کنار زدند.

'شما هرگز نباید در خانه باشید': این استاد 58 ساله دانشگاه نیویورک به دلیل اینکه به جوانان گفته است برای موفقیت باید بیرون از خانه باشند، در فضای مجازی منتشر شد —  اما توصیه او مورد انتقاد قرار گرفت

با وجود عقب نشینی کارگران جوان، به نظر می رسد رهبران کسب و کار مسن تر مشتاق بازگرداندن کارگران به دفتر هستند. جی پی مورگان، سیتی بانک و گلدمن ساکس همگی در ماه های اخیر کارمندان خود را به سر کار فراخوانده اند، در حالی که حتی شرکت های فناوری مانند اسنپ و تسلا کار از راه دور را محدود کرده اند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا تا آنجا پیش رفت که کار از راه دور را «اخلاقی نادرست» خواند، اگرچه ماسک هیچ مدرک واقعی برای تأیید این ادعا ارائه نکرد.

هزینه مسکن یکی دیگر از عوامل کلیدی برای بسیاری در بخش نظرات بود. اگر بیش از یک چهارم پرداخت کنم [of] اجاره ماهانه، من از فضایم لذت می برم. همه این‌ها، کریستا تورس، نویسنده کارمند BuzzFeed را برانگیخت تا ببیند: “من هرگز ژن Z و نسل هزاره را ندیده‌ام که تا این حد گرم کنار هم باشند.”

“شما هرگز نباید در خانه باشید”: این پروفسور 58 ساله دانشگاه نیویورک به دلیل اینکه به جوانان گفت که برای موفقیت باید از خانه خارج شوند در فضای مجازی منتشر شد – اما توصیه او مورد انتقاد قرار گرفت.

گالووی، که بازاریابی را آموزش می دهد و پادکست محبوب Pivot را میزبانی می کند، معتقد است میزان زمانی که در خانه سپری می شود با “موفقیت حرفه ای و عاشقانه” رابطه معکوس دارد. با این حال، نظرات اخیر او، از زمانی که در فضای مجازی منتشر شد، بحث را در مورد کار از راه دور، تأثیر اجتماعی آن و اینکه آیا نسل‌های قدیمی‌تر (گالووی 58 ساله) با چالش‌ها و انتخاب‌های ژنرال Z ارتباط ندارند، دوباره شعله‌ور کرد.

سقوط گالووی

برای متعادل کردن نتایج، تحقیقات دانشگاه استنفورد یک محیط کاری ترکیبی را پیشنهاد می‌کند. آمدن به دفتر چند روز در هفته در حالی که بقیه زمان‌ها از خانه کار می‌کند می‌تواند به کارمندان کمک کند تا روابط خود را ایجاد کنند و شغل خود را بدون نیاز به دست کشیدن از انعطاف‌پذیری کار از راه دور پیش ببرند.

منطق از راه دور

پروفسور اسکات گالووی از دانشگاه نیویورک به عنوان نویسنده‌ای پرکار، کارآفرین پرکار، پادکست محبوب و استاد بازاریابی، عادت دارد مردی باشد که دایناسورها را صدا می‌زند و برای روش‌های جدید فکر کردن تلاش می‌کند.

از دست نده

یکی از کاربران گفت: “این BS کامل است.” «فرهنگ شلوغی با مصرف گرایی». نظرات دیگر در مورد هزینه بالای اجاره و سرپناه برای توجیه ماندن در خانه یا هزینه های مربوط به سفر و غذا خوردن در حین رفتن به دفتر بحث می کردند. یکی از کاربران گفت: «شما از خانه بیرون می روید و 100 دلار خرج می کنید.

ادامه مطلب: خرید بدون کارت اعتباری بازپرداخت فقط از دست دادن پول است – در اینجا نحوه اطمینان از پس انداز جدی را از دست ندهید

آیا کار از راه دور اینجا ماندگار است؟

به طور قطع، گالووی نکات منصفانه ای دارد. با توجه به نظرات استاد در پادکست و حضور در رسانه ها، روابط ارز یک حرفه موفق است. او همچنین در مورد افزایش تنهایی و کاهش سلامت روان در جوانان ابراز نگرانی کرده است.

بر اساس تحقیقات McKinsey، بیش از نیمی (58٪) از آمریکایی ها حداقل یک بار در هفته از خانه کار می کنند. Upwork می‌گوید تا سال 2025، 36.2 میلیون آمریکایی ممکن است از آسایش خانه خود وارد خانه شوند.

انگار این همه گیری هرگز اتفاق نیفتاده است، درست است؟

کارگران گزارش می دهند که هنگام کار از خانه احساس شادی، رضایت و بهره وری بیشتری دارند. با این حال، یک مطالعه نشان داد که کارمندان از راه دور ممکن است پیشرفت شغلی کندتری داشته باشند زیرا احتمال کمتری برای دریافت بازخورد دارند. این مقاله توسط اقتصاددانانی از هاروارد، بانک فدرال رزرو نیویورک و دانشگاه آیووا در ماه گذشته تهیه شده است.

اما، برای بسیاری از کارگران این روزها، راه های دیگری برای تعریف ارزشمندترین چیز وجود دارد.

بعدش چی بخونم

اما وقتی گالووی اخیراً در اجلاس شورای مدیر عامل وال استریت ژورنال صحبت کرد، وقتی در مورد کار از راه دور گفت: «شما هرگز نباید در خانه باشید. این چیزی است که من همیشه به جوانان می گویم. خانه برای هفت ساعت خواب است و بس… شما باید بیرون از خانه باشید.»

این مقاله فقط اطلاعاتی را ارائه می دهد و نباید به عنوان توصیه تلقی شود. بدون هیچ گونه گارانتی ارائه می شود.



منبع

دیگران خاطرنشان کردند که قرار آنلاین به این معنی است که کارگران برای یافتن روابط نیازی به بیرون رفتن ندارند و نزدیکی به خانواده و حیوانات خانگی برای خوشبختی و رضایت از زندگی بهتر است، حتی اگر شغل آنها را به تعویق بیندازد.