این هنرپیشه زمانی که به آنها آی پد داده شد، فرزندانش را از مدرسه خصوصی خارج کرد

این ستاره تلویزیونی دارای دو دختر ماد 9 ساله و ایزابلا 7 ساله با همسرش لرد فردریک ویندزور پسر پرنس و پرنسس مایکل کنت است.

او به ساندی تایمز گفت که به دانش‌آموزان مدارسی که فرزندانش در آن تحصیل می‌کنند، «قرص بود که به آنها تبلت داده شود، همه آنها از سال اول [aged 5/6] تا سال 6 [aged 10/11]… و این در یک افتخار اعلام شد – آیا این هیجان انگیز نیست؟ – راه و من بلافاصله شروع به جستجوی مدارس مختلف کردم. اکنون دو بار آنها را جابجا کرده‌ام تا آنها را از مدرسه‌های فنی خارج کنم.”

دختران او هر دو در توماس باترسی، مدرسه آمادگی در جنوب لندن که پسرعموهای شاهزاده جورج و پرنسس شارلوت نیز در آن شرکت می کردند، شرکت کردند.

خانم وینکلمن گفت توماس که آی‌پد را برای دانش‌آموزان معرفی می‌کند، شاد و پرانرژی است، اما برای دخترانش مناسب نیست. او اضافه کرد که اینترنت یک “بیابان سمی” است و برخی از والدین به اشتباه معتقد بودند که یادگیری دیجیتالی فرزندانشان را به میلیاردرهای سیلیکون ولی تبدیل می کند.

این بازیگر اضافه کرد که وقتی به مدرسه دخترانه شهر لندن رفت، “روزگار بسیار بدی با گروهی از دختران داشت” و اگر رسانه های اجتماعی و تلفن های هوشمند وجود داشتند، تجربه او حتی بدتر می شد.

در میان کارآفرینان فناوری که اجازه نمی‌دادند فرزندانشان به صفحه‌نمایش خیره شوند، استیو جابز، خالق آیفون و آی‌پد بود که فرزندانش را از استفاده از این دو دستگاه منع کرد. بیل گیتس، یکی از بنیانگذاران مایکروسافت، اجازه نمی دهد فرزندانش تا 14 سالگی تلفن همراه داشته باشند.

خانم وینکلمن، 42 ساله، معتقد است که استفاده از صفحه نمایش و یادگیری آنلاین در حال “عادی شدن” است و در حالی صحبت کرد که گروه والدین “ما برای آنها” کمپینی را برای تنظیم بیشتر تلفن های هوشمند راه اندازی کرده است.

کمپین Safe Screens با حمایت مدیران ارشد از جمله کاترین بیربالسینگ، تزار سابق تحرک اجتماعی، نمایندگان مجلس و کارشناسان رفتار، از دولت می‌خواهد تا تلفن‌های هوشمند را به طور کامل برای افراد زیر 16 سال ممنوع کند و “هشدارهای بهداشتی به سبک دخانیات” را در همه گوشی‌های هوشمند اعمال کند. بسته بندی.

کاترین بیربالسینگ، تزار سابق تحرک اجتماعی، از جمله کسانی است که از کمپین Safe Screens حمایت می کنند - Geoff Pugh/Geoff Pugh

او گفت که در یک دنیای ایده آل، مدرسه ای را برای افراد 5 تا 18 ساله در لندن راه اندازی خواهد کرد که در آن نمایشگرها غیر از درس های IT ممنوع خواهند بود.



منبع

خانم وینکلمن، که در حال فیلمبرداری درام تلویزیونی جولیان فلووز، بلگراویا است، افزود که او می‌خواهد دخترانش کتاب بخوانند و “تمرکز کنند و عمیقا فکر کنند”. خانواده زمانی را برای خواندن کتاب‌های نویسندگانی از جمله انید بلیتون، آدل گرااس و رولد دال در شب اختصاص دادند که به گفته او «شادی بزرگ دوران کودکی من» بود.

لرد فردریک ویندزور و سوفی وینکلمن – GORC/GC

خانم وینکلمن که بیشتر برای بازی در سریال کمدی Peep Show شناخته می‌شود، گفت که با دادن آی‌پد به کودکان از سن شش سالگی مخالف است و معتقد است که استفاده از فناوری‌ها و اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی اعتیاد آور بر یادگیری تأثیر می‌گذارد و نوجوانان را افسرده می‌کند.

من نمی‌دانم به چند واقعیت و آمار دیگر نیاز داریم تا همه بگویند «این دیگر نمی‌تواند اتفاق بیفتد». او به ساندی تایمز گفت: اینترنت یک بیابان سمی است که به کودکان اجازه می دهیم بدون محافظت از آن عبور کنند. “من فکر می کنم بسیاری از مدارس بریتانیا فشار برای یادگیری دیجیتالی بیشتر را بلعیده اند تا حدی به دلیل فشار والدین، که فکر می کنند اگر فرزندشان در هفت سالگی آنلاین یاد بگیرد، بیل گیتس بعدی خواهد بود. من در کالیفرنیا زندگی کردم و زمانی را با بزرگان در سیلیکون گذراندم. دره و به قولی اجازه ندادند فرزندانشان به صفحه نمایش نزدیک شوند.”

روی کتاب خواندن تمرکز کنید

وینکلمن گفت که از راه اندازی کمپین “هیجان زده” شد و از تجربیات فرزندانش گفت.