این زن آتلانتا 311 هزار دلار بدهی برای 3 درجه به دست آورد – و اکنون در یک “چاله عمیق و عمیق” گیر کرده است. در اینجا چیزی است که دیو رمزی می گوید او را عقب نگه می دارد

این زن آتلانتا 311 هزار دلار بدهی برای 3 درجه به دست آورد - و اکنون در یک "چاله عمیق و عمیق" گیر کرده است. در اینجا چیزی است که دیو رمزی می گوید او را عقب نگه می دارد

“هدر دادن پول”: این زن آتلانتا 311 هزار دلار بدهی برای 3 درجه جمع کرد – و اکنون در یک “چاله عمیق و عمیق” گیر کرده است. در اینجا چیزی است که دیو رمزی می گوید او را عقب نگه می دارد

رفتن به کالج باعث می شد که شما را بالا بیاورید. اما بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی این روزها متوجه می شوند که مدرسه را ترک می کنند و خود را در گودالی بزرگ از بدهی حفر می کنند – و با حقوق های اولیه ای روبرو می شوند که به سختی با هزینه های زندگی آنها مطابقت دارد.

و شما می توانید آن را در بازار کار فراموش کنید. بر اساس تحلیل دانشگاه جورج تاون، تا سال 2021، 31 درصد از کارگرانی که بیش از دیپلم دبیرستان ندارند، بیش از نیمی از کارگران دارای مدرک کاردانی را به دست می آورند. (و 28 درصد از کارگران دارای مدرک کاردانی بیش از نیمی از کارگران دارای مدرک کارشناسی را دریافت می کنند.)

از دست نده

اما اگر آنها هستند انتخاب کردن برای استفاده نکردن از صلاحیت‌های آنها، پیشرفت کردن حتی سخت‌تر است. فقط از هلن از آتلانتا بپرسید.

هلن با 311000 دلار بدهی دانشجویی از سه درجه مختلف، اخیراً به برنامه رادیویی دیو رمزی کارشناس مالی روی آورد. نمایش رمزی، برای دریافت دیدگاه او.

رمزی به خاطر خودداری از زمانی که نظری دارد معروف نیست، بنابراین آن را مستقیماً به هلن داد: او “درجاتی مانند دماسنج را جمع آوری می کند” و نیاز به بررسی واقعیت دارد.

تحصیلات بیش از حد و کم کار

هلن می گوید که دارای مدرک حقوق، مدیریت درگیری و فناوری اطلاعات است. او اعتراف می کند که مدرک مدیریت تعارض “هدر دادن پول” بود، در حالی که مدرک فناوری اطلاعات اکنون قدیمی شده است. تنها راه مستقیم او برای کسب درآمد، مدرک حقوق است.

با این حال، هلن به مدت سه سال به عنوان وکیل دادگستری کار کرد اما این شغل را رها کرد زیرا “از آن متنفر بود”. او اکنون به عنوان وکیل کارکنان در یک شرکت غیرانتفاعی مشغول به کار است که در آن سالانه 85000 دلار حقوق می گیرد.

متأسفانه، این برای ادامه بدهی او کافی نیست. هلن می گوید که نرخ بهره وام های دانشجویی او از 6.8٪ تا 7.6٪ متغیر است – و او همچنین یک وام مسکن دارد که بار کل بدهی او را به حدود نیم میلیون دلار افزایش می دهد.

هلن در تقاطع دو بحران است. طبق نظرسنجی ResumeBuilder.com، وام های دانشجویی تقریباً روی 43.6 میلیون آمریکایی وزن دارد، در حالی که یک سوم فارغ التحصیلان دانشگاهی مشاغلی دارند که نیازی به مدرک دانشگاهی ندارند. بدهی بیش از حد و درآمد بسیار کم به دلیل اشتغال ناقص مسائلی هستند که همپوشانی دارند.

خوشبختانه برای هلن، او گزینه هایی برای افزایش سریع درآمد و فرار از این وضعیت دارد.

بیشتر بخوانید: به لطف جف بزوس، اکنون می توانید از املاک و مستغلات اصلی پول نقد کنید – بدون اینکه درد سر صاحبخانه بودن داشته باشید. در اینجا چگونه است

“اندازه بیل خود” را بالا ببرید

امتناع هلن از کار به عنوان وکیل دعوی حقوقی باعث کاهش درآمد او شده است. در همان زمان، شوهرش 50000 دلار درآمد دارد (و مدرکی برای افزایش چشمگیر درآمدش یک شبه ندارد) – و او نیز بدهی جداگانه ای دارد. رمزی موضوع کلیدی آنها را اینطور خلاصه کرد: “شما یک سوراخ عمیق و عمیق و یک بیل با اندازه متوسط ​​تا کوچک دارید. ما باید اندازه بیل شما را بالا ببریم، درآمد شما را افزایش دهیم.»

درآمدی که یک متخصص حقوقی می تواند داشته باشد، بسته به محل، نوع قانون و سال ها تجربه متفاوت است. با این حال، طبق آخرین گزارش انجمن ملی برای قرار دادن قانون (NALP)، حتی همکاران سطح ابتدایی می توانند تا 215000 دلار در بازارهای اصلی درآمد کسب کنند. تجربه سه ساله هلن باید او را بالاتر از این محدوده دستمزد قرار دهد.

رمزی تخمین می زند که هلن می تواند سالانه 100000 دلار اضافی با کار به عنوان وکیل درآمد داشته باشد و در عرض سه سال از شر بدهی خود خلاص شود. او می‌گوید که این می‌تواند به‌عنوان یک اقدام موقت به جای تغییر شغل دائمی باشد، زیرا او از کار لذت نمی‌برد.

اگر منصف باشیم، هلن تنها کسی نیست که از وکالت لذت نمی برد. بر اساس مطالعه ای از دانشگاه مینه سوتا، وکلا به دلیل ماهیت پرمخاطره کارشان در معرض خطر بالایی از احساس استرس، کار بیش از حد و تنهایی هستند. رمزی این را تشخیص می‌دهد، اما استدلال می‌کند که «برخورد با دعوی قضایی نسبت به پرداخت 311000 دلار بدهی وام دانشجویی کمتر دلسردکننده است».

او همچنین توصیه می کند که زن و شوهر بدهی خود را با هم ترکیب کنند و برای افزایش درآمد خود با یکدیگر همکاری کنند. هلن هنوز هم می‌تواند وام‌هایش را با درآمد فعلی‌اش – و بدون کمک شوهرش – بپردازد، اما “سه یا چهار برابر بیشتر طول می‌کشد.”

بعدش چی بخونم

این مقاله فقط اطلاعاتی را ارائه می دهد و نباید به عنوان توصیه تلقی شود. بدون هیچ گونه گارانتی ارائه می شود.

منبع