این بازیگر 25 ساله با 15000 دلار آمبولانس را به یک خودروی خانگی تبدیل کرد و اکنون در نیویورک رایگان اجاره می کند – داخل آن را ببینید

یانگ گفت: «بنزین اساساً اجاره من است، و سپس من به بیمه خود به عنوان خدمات آب و برق خود نگاه می کنم. اجاره.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

او ادامه داد: «من این توانایی را داشتم که در یک سال واقعاً دیدگاه متفاوتی در مورد چندین شهر داشته باشم. من احساس می کنم خیلی خوش شانس هستم زیرا خودم را در حال جمع کردن همه چیز و پرداخت اجاره بها در نیویورک نمی بینم.

او می‌گوید: «من خودم یک آپارتمان اجاره می‌کردم، ماهی هزار دلار برای چیزی که در قالب قالب بود، بدون تهویه مطبوع، آب گرم، بدون امنیت دور ریختم. “من واقعاً خسته شده بودم.”

در حالی که برخی از کودکان آرزوی زندگی در قلعه را دارند، الی یانگ رویای زندگی در یک ماشین را در سر می پروراند. وقتی بزرگ شد، یک اتوبوس فولکس واگن نارنجی اسباب بازی یکی از با ارزش ترین دارایی دوران کودکی او بود.

داخل آمبولانس تبدیل شده با تخت تاشو، دوش، آشپزخانه و فضای کار را ببینید.

الی یانگ بازیگر 25 ساله تمام وقت در آمبولانسی زندگی می کند که با 15000 دلار بازسازی کرده است.

  • یانگ بیش از هفت ماه کار سخت، فضای داخلی آمبولانس را بازسازی کرد تا شامل یک تخت با اندازه کامل که از دیوار تا می‌شود، یک آشپزخانه کوچک، یک فضای کاری و یک دوش با آب گرم جاری باشد.

    او به Insider گفت، اما وقتی بالاخره زمان ارتقاء از اتوبوس اسباب‌بازی به اتوبوس واقعی فرا رسید، این بازیگر 25 ساله مشتاق قیمت گذاری شد. بهترین گزینه بعدی برای van-life؟ زندگی در آمبولانس سابق

    یانگ گفت آمبولانس‌ها عریض‌تر هستند و فضای ذخیره‌سازی بیشتری نسبت به یک ون سنتی دارند، که فضایی را برای چیزهایی مانند فضای کاری او فراهم می‌کند.

    او به اینسایدر گفت که در مجموع، بازسازی حدود 15000 دلار هزینه دارد – به اضافه 1000 دلار اضافی برای مالیات و ثبت نام علاوه بر قیمت خرید 4000 دلاری.

    آمبولانس و دوش الی یانگ

    تخت یانگ از دیوار بیرون می آید (راست) به آشپزخانه/محیط کار (چپ). برای پخت و پز از اجاق گاز کمپر استفاده می کند.با حسن نیت از الی یانگ

    یانگ یکی از کمدهای ذخیره آمبولانس را به دوش با آب داغ (سمت راست) تبدیل کرد، که توسط اکثر ون‌ها یک امر تجملی محسوب می‌شود.با حسن نیت از الی یانگ

    الی یانگ بازیگر 25 ساله مشتاق آمبولانس 4000 دلاری را به خانه ای روی چرخ تبدیل کرد.

    یانگ که تور ویدیویی اش از اتوبوس اضطراری تبدیل شده اش اخیراً در TikTok پخش شد، گفت: «یکی را در یک وب سایت حراج دولتی پیدا کردم. وقتی برای اولین بار آن را دریافت کردم، هنوز لباس های پزشکی و سوزن ها و مایعات داخل آن وجود داشت.

    یانگ گفت آمبولانس‌ها عریض‌تر هستند و فضای ذخیره‌سازی بیشتری نسبت به یک ون سنتی دارند، که فضایی را برای چیزهایی مانند فضای کاری او فراهم می‌کند.با حسن نیت از الی یانگ

    او گفت: “من برای به حداکثر رساندن فضا فکر کردم زیرا نمی خواستم گوشه های زیادی را برش دهم.” “من آن دوش کامل را می‌خواستم. من یک تخت می‌خواستم. می‌خواستم هر آنچه آپارتمانم داشته باشد.”

    این به او این امکان را می دهد که سبک زندگی عشایری داشته باشد و از قیمت های سرسام آور اجاره نیویورک فرار کند.

  • یانگ به مدت سه هفته در ماه اکتبر خانه متحرک جدید خود را در نقاط مختلف شهر نیویورک در حالی که به عنوان یک برقکار صوتی در برادوی کار می کند، پارک کرده است. او گفت که هر ماه به طور متوسط ​​350 دلار برای بنزین و 100 دلار برای بیمه خرج می کند که حدود 12 درصد از متوسط ​​اجاره یک اتاق خوابه در نیویورک است.

    تخت یانگ از دیوار (راست) به داخل آشپزخانه/محیط کار جمع می شود.  برای پخت و پز از اجاق گاز کمپر استفاده می کند.

    الی یانگ بازیگر 25 ساله مشتاق آمبولانس 4000 دلاری را به خانه ای روی چرخ تبدیل کرد.با حسن نیت از الی یانگ