اینفلوئنسر پس از پخش زنده خود در حال نوشیدن بطری های روح چینی Baijiu جان خود را از دست داد

در سال‌های اخیر، صحنه پررونق پخش زنده در کشور باعث ایجاد صنعت چند میلیارد دلاری شده است که در آن تأثیرگذاران با روحیه کارآفرینی برای فروش محصولات خود در زمان واقعی در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی رقابت می‌کنند.

اینفلوئنسر “Sanqiange” (یا “برادر سه هزار”) تنها چند ساعت پس از پخش خود در مسابقه ای با یک اینفلوئنسر دیگر که شامل نوشیدن Baijiu، یک روح چینی با محتوای الکل معمولی بین 30٪ تا 60٪ بود، مرده پیدا شد. Shangyou News گزارش داد.

وانگ، که توسط ژائو به عنوان فردی «شادق و صریح» توصیف می‌شود، سابقه فیلم‌برداری از خود را داشت که در مسابقات مشابهی که شامل الکل بود شرکت می‌کرد و آنها را در برنامه پست می‌کرد.

چالش‌های “PK” شامل نبردهای یک به یک است که در آن اینفلوئنسرها برای به دست آوردن جوایز و هدایایی از بینندگان با یکدیگر رقابت می‌کنند و اغلب شامل مجازات برای بازنده می‌شوند – ظاهراً در این مورد، نوشیدن بایجیو.

بر اساس گزارش رسانه دولتی گلوبال تایمز، در میان این رفتارهای نادرست، «تشویق کاربران به تعامل به شیوه‌های مبتذل یا تحریک طرفداران به حمله با شایعات» است.

مرگ وانگ احتمالاً به بحث پیرامون مقررات این صنعت اضافه می‌کند، که در سال‌های اخیر به دلیل سبک زندگی مجلل برخی استریمرها و چالش‌های نامتعارفی که در آن شرکت می‌کنند، توجه مقامات را به خود جلب کرده است.

اداره ملی ویدیو و تلویزیون چین و وزارت فرهنگ و گردشگری چین نیز اقدام به ممنوعیت «31 رفتار نادرست پخش‌کننده‌های زنده» کرده‌اند.

این دوست که فقط ژائو نام داشت، به اخبار شانگیو گفت: «نمی‌دانم او قبل از تنظیم کردن چقدر مصرف کرده بود. اما در قسمت آخر ویدیو، او را دیدم که سه بطری را قبل از شروع در یک چهارم به پایان رساند.

برای اخبار و خبرنامه های CNN بیشتر، یک حساب کاربری در CNN.com ایجاد کنید



منبع

سال گذشته، مقامات صدا و سیمای کشور جوانان زیر 16 سال را از دادن انعام به پخش کننده ها منع کردند و دسترسی آنها را بعد از ساعت 22 محدود کردند.

رسانه‌های دولتی این کشور گزارش می‌دهند که یک اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی بلافاصله پس از پخش زنده خود در حال نوشیدن چندین بطری الکل قوی در نسخه چینی TikTok جان خود را از دست داد، اتفاقی که احتمالاً بحث در مورد چگونگی تنظیم این صنعت را تجدید می‌کند.

ویدیویی که به نظر می‌رسد وانگ را نشان می‌دهد که در چالش نهایی خود شرکت می‌کند، در رسانه‌های اجتماعی چین منتشر شد، اما دیگر برای مشاهده در دسترس نیست.

او افزود: «بازی‌های پی‌کی حوالی ساعت 1 بامداد به پایان رسید و تا ساعت 1 بعد از ظهر، (زمانی که خانواده‌اش او را پیدا کردند) او رفته بود.

یکی از دوستانش به این رسانه گفت که Sanqiange – که با نام خانوادگی واقعی خود وانگ شناسایی شده است – در یک چالش آنلاین به نام “PK” علیه یک اینفلوئنسر دیگر در ساعات اولیه 16 مه شرکت کرده و نتایج را به صورت زنده پخش کرده است. کانال دویین.