ایلان ماسک می گوید پس از تلاش برای روزه داری متناوب 20 پوند وزن کم کرده و اکنون احساس سلامتی بیشتری دارد.

در یک توییت در روز یکشنبه، ثروتمندترین مرد جهان گفت که ضرر کرده است بیش از 20 پوند (9 کیلوگرم): “به توصیه یک دوست خوب، من به طور دوره ای روزه گرفته ام و احساس سلامتی بیشتری دارم.”

ایلان ماسک در اوایل این ماه در پادکست Full Send گفت که ورزش کردن را دوست ندارد اما “من باید ورزش کنم و در وضعیت بهتری باشم.”

ماسک پس از تلاش برای کناره گیری از تصاحب ۴۴ میلیارد دلاری توییتر درگیر یک نبرد حقوقی با توییتر است. این پلتفرم اجتماعی گفت که اقدام او “بی اعتبار و نادرست” است. تیم حقوقی او اخیراً برنده شد زیرا قاضی ناظر بر دعوی به توییتر دستور داد تا برخی از داده‌های اضافی درخواستی ماسک را تحویل دهد.

مدیر عامل تسلا اخیراً در مصاحبه ای در رادیو استرالیا مورد انتقاد پدرش قرار گرفت و در آن گفت که به پسرش گفته است مکمل کاهش وزن مصرف کند. ارول ماسک ادعا کرد که این مکمل به او در کاهش وزن کمک کرده است.

ایلان ماسک می گوید که پس از تلاش برای روزه داری متناوب و کاهش وزن 20 پوندی، احساس «سلامتی» بیشتری دارد.

  • او همچنین گفت که در حالی که علاقه زیادی به دویدن ندارد، در حالی که از تردمیل استفاده می کند تلویزیون تماشا می کند.

    ایلان ماسک روز دوشنبه در کنفرانس نفت و گاز در استاوانگر نروژ سخنرانی می کند.

    روزه داری متناوب می تواند شامل چندین رویکرد باشد، اما اغلب به معنای صرف غذا بین ساعات خاصی از روز، مانند ظهر تا 8 شب است.

    ارول، پدر ماسک از وزن او انتقاد کرده و به او گفته که قرص های کاهش وزن بخورد.

  • ایلان ماسک روز دوشنبه در کنفرانس نفت و گاز در استاوانگر نروژ سخنرانی می کند.رویترز

    • ماسک گفت که برنامه صبحگاهی او شامل بیدار شدن حدود ساعت 9 صبح و برداشتن گوشی هوشمندش بود. او افزود: «وقتی از خواب بیدار می‌شوم، ابتدا به تلفنم نگاه نمی‌کنم و حداقل ۲۰ دقیقه به ورزش کردن می‌روم و سپس به تلفنم نگاه می‌کنم.»

      ایلان ماسک پس از عکس‌برداری بدون پیراهن و کمی نامرتب در جزایر یونان در ماه ژوئیه، می‌گوید روزه‌داری متناوب را امتحان کرده و اکنون احساس سلامتی بیشتری دارد.

      ماسک در ماه می توییت کرد که از “پروازها به عنوان فرصتی برای روزه گرفتن” استفاده می کند و تنها غذای موجود در هواپیمای او “میوه و آجیل” است.

      او همچنین گفت که از یک اپلیکیشن کاهش وزن به نام Zero استفاده کرده و به توییت یکی از کاربران که پرسیده بود آیا وزنه می‌زند، واکنش نشان داد.

      او اخیراً به پادکست جو روگان گفته است که “غذای خوشمزه” را دوست دارد و از ورزش لذت نمی برد.

    • ماسک در گفت‌وگو با پادکست Joe Rogan Experience در ماه می ۲۰۲۰ گفت که عاشق «غذاهای خوشمزه» است و می‌تواند بدون ورزش کردن انجام دهد، اما اعتراف کرد که در آن زمان یک مربی شخصی داشت.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع