او چگونه دونالد ترامپ را به چالش خواهد کشید؟

لری هوگان، فرماندار سابق مریلند و از منتقدان قدیمی ترامپ، به USA TODAY گفت: «او هنوز گوریل 800 پوندی است.

این کمپین یک خرید تبلیغاتی تقریباً 6 میلیون دلاری را آغاز کرده است که با کاهش 5.5 میلیون دلاری در آیووا و نیوهمپشایر این هفته شروع شده و تا اولین مناظره ریاست جمهوری جمهوری خواهان در اواخر اوت ادامه خواهد داشت.

طبق گزارش کمیسیون انتخابات فدرال، اسکات در انتخابات میان دوره ای 2022، زمانی که حدود 43.1 میلیون دلار برای انتخاب مجدد خود به دست آورد، ثابت کرد که جمع آوری کمک مالی بسیار خوبی است. بر اساس گزارش OpenSecrets، یک ابر PAC همسو با اسکات، Opportunity Matters Fund Action، تقریباً با این رقم مطابقت دارد و حدود 37.3 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

او معروف است که می گوید ایالات متحده “کشوری نژادپرست نیست” و تا آنجا پیش رفته است که مخالفان سیاسی او را متهم کرده است که “به فرزندان ما تلقین می کنند که ما در یک کشور شیطانی زندگی می کنیم.”

مشاوران – که به طور خاص از ترامپ نامی نبردند – اضافه کردند که چگونه برخی از فرهنگ قربانی شدن و شکایت در جناح راست نیز وجود دارد و اضافه کردند که اسکات چگونه قصد دارد این موارد را فراخوانی کند.

بیشتر: ران دیسانتیس قصد دارد هفته آینده رسما وارد رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 شود

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: تیم اسکات برای ریاست جمهوری در سال 2024 نامزد می شود: او چگونه با ترامپ برخورد خواهد کرد؟



منبع

او افزود: «این را می گویم، یکسری کاندیدا وجود دارد که نمی توانند تصمیم بگیرند در مورد ترامپ چه بگویند و آیا او را دوست دارند یا نه، نظرشان را تغییر می دهند. هیچ کس نباید در رقابت باشد، مگر اینکه بدانید که آیا آنها می‌ترسند مستقیماً با ترامپ مقابله کنند، زیرا این چیزی است که باید انجام شود.

در طی یک تور چند ایالتی پس از تشکیل یک کمیته اکتشافی در ماه آوریل، او ستون های دوگانه ایمان و آموزش را به عنوان چراغ راهنما برای غلبه بر مشکلات شخصی که اسکات می گوید طرحی برای فلسفه حکومتی او است، بالا برد.

سناتور تیم اسکات در رویدادی با باشگاه جمهوری خواه ناحیه چهارم در کلاب تجارت در گرین ویل، SC، در روز جمعه، 12 می 2023، سخنرانی می کند.

سناتور تیم اسکات در رویدادی با باشگاه جمهوری خواه ناحیه چهارم در کلاب تجارت در گرین ویل، SC، در روز جمعه، 12 می 2023، سخنرانی می کند.

اسکات با جیب های عمیق وارد مسابقه 2024 می شود

اما اسکات و تیمش این مسابقه را یک ماراتن می‌دانند و با وجود اینکه در نظرسنجی‌های اولیه روی حدود 2 درصد معلق بوده‌اند، بر اساس ترکیبی از زندگی‌نامه و جمع‌آوری کمک‌های مالی او اعتماد به نفس دارند.

با این حال، آنچه باقی مانده است این است که چگونه اسکات قصد دارد مستقیماً ترامپ را به چالش بکشد، همانطور که بسیاری از جمهوری خواهان استدلال می کنند برای متقاعد کردن رای دهندگان پایه برای کنار گذاشتن رئیس جمهور سابق ضروری است.

چارلستون شمالی، SC—تیم اسکات، تنها سناتور جمهوری‌خواه سیاه‌پوست که خود را به عنوان محافظه‌کار «طلوع آفتاب» نشان می‌دهد، انتظار می‌رود روز دوشنبه نامزدی تاریخی و در عین حال ضعیف خود را برای ریاست جمهوری آغاز کند.

اسکات تقریباً 22 میلیون دلار را جمع آوری کرده است که به عنوان بیشترین نامزد ریاست جمهوری در تاریخ ایالات متحده شناخته می شود. این سناتور را به عنوان یکی از معدود رقبای جمهوری خواه تبدیل می کند که می تواند به عنوان یک رقیب جدی ترامپ به رای دهندگان پیام دهد.

یکی از مزیت‌هایی که اسکات در مقایسه با سایرین به میز می‌آورد این است که پول نقد کمپین همراه با شهرت به‌عنوان یک جمع‌آورنده پول پربار است.

اسکات به حوزه در حال گسترش رقبای جمهوری خواه ملحق خواهد شد که به دنبال حذف دونالد ترامپ هستند، رئیس جمهور سابق که علیرغم نگرانی از اینکه بهترین گزینه برای به چالش کشیدن جو بایدن نیست، همچنان یک پیشتاز عضلانی باقی مانده است.

سناتور کارولینای جنوبی علیرغم اینکه نوه سیاه پوستی است که زمانی پنبه می چید، به روایتی متمایل شده است که خوش بینی را در خود جای داده است.